2014. június 29., vasárnap

Alig használt lakkok - 6. Krém


Sziasztok!

Elérkeztünk a júniusi móka utolsó állomásához, ahol a megadott téma a "krém". Ez jelenthet akár színt, akár finist is, én az utóbbira szavaztam.


Egy olyan lakkot választottam, aminek gyönyörű színe van, ennek ellenére idejét sem tudom, mikor használtam utoljára. Amint felkentem, megértettem az okát.
Ez a bizonyos lakk a MAC Impassioned nevű árnyalata. Egy csodás korallos színről van szó, ami nem narancsos, viszont nem is túl rózsaszínes, az egyik legszebb színű lakkom.


A színen túllépve azonban már nincsen annyira jó véleményem róla, ugyanis összesen három réteget kellett felkennem és az egész folyamat egy szenvedés volt. Az első réteg borzalmasan néz ki, iszonyú foltos. A második már nagyjából helyrerakja a dolgokat, de még mindig nem tökéletes, fel kell kenni egy harmadikat is. Sajnos önmagában még a három réteg sem tud olyan eredményt produkálni, amivel elégedett lennék, a felszíne egyenetlen marad, viszont ezt a Seche képes orvosolni.
Ami pozitívum, hogy a rétegek nagyon gyorsan száradtak, így nem kellett évezredeket várni a három réteg miatt és a Seche sem húzta össze, ahogy sok más lakkomat szokta. Mindezen tulajdonságokat azonban potom 3.500 Ft-ért produkálja ez a lakk, ami közel sem nevezhető barátinak (jó pár évvel ezelőtt került ennyibe, azóta az ára már 4.000 Ft körül jár valahol, ha jól tudom).


Mostanság olvastam, hogy a MAC lakkjai megújulnak, ami szerintem rájuk is fér, mert van egy-két igazán jó minőségű darab a kínálatukban, de sajnos legalább annyi rossz is. Azt hiszem azonban, hogy ez nem az az árkategória, aminél könnyedén szemet húnyunk a minőségbeli hiányosságok felett.


Ha az előbbiekben részletezett tulajdonságaitól egy percre megpróbálok eltekinteni és a körmeimre nézek, akkor viszont elveszek. Egy csodálatos élénk szín köszön vissza a körmeimről, ami önmagában is gyönyörű. Sok lakk van, ami kiált egy kis díszítésért, de ő nem ilyen. Tényleg az egyik legszebb árnyalat a készletemben!

Mindezeken túl azért természetesen feldíszítettem. A Rimmel Space Dust Aurora árnyalatával és cellux segítségével háromszögek kerültek rá (vártam egy napot a díszítéssel, így a cellux nem tépte fel a lakkot). Nagyjából elégedett vagyok a végeredménnyel, de legközelebb valószínűleg csak a körmök tövébe kerülnek majd háromszögek, úgy egy fokkal jobban tetszik, mint a körömvégeken.



Ti szoktatok hasonló díszítést alkalmazni? Ha igen és esetleg valahol meg lehet nézni, szívesen fogadok linkeket is! :)

Ha esetleg lemaradtatok a sorozat előző két (késett) bejegyzéséről, akkor azokat is lessétek meg ;)


Nézzük meg a többiek alkotásait is!


13 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lakk! A díszítés is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Álomszép a színe a lakknak :) Nagyon jól megy hozzá ez a sand lakk :)

    http://misssziszi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bíztam benne, hogy nektek is tetszeni fog, szerintem is tökéletes párost alkotnak :)

      Törlés
  3. nagyon szép intenzív szín, és ötletes a díszítés :)

    VálaszTörlés
  4. Csini lett. Szép ez az alap szín. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg nagyon szép, kár hogy annyira szenvedős a dolog...:(

      Törlés