2014. június 17., kedd

piCture pOlish - Eerie


Sziasztok!

Éppen fél éve, hogy közzétettem az első bejegyzésemet, így a mai napon egy különleges lakkot hoztam nektek. Nagyon új, pár hete jelent csak meg, de szerencsére a Nailland-nél is kapható volt már múlt héten. Promóképet először Lollynál láttam róla, bevallom, hogy amúgy nem igazán szoktam követni az újdonságokat a magyar megjelenés előtt, mivel nem szeretem fájdítani a szívem.
Amúgy is a lila az egyik kedvenc színem, de ezek a halvány kékes-szürkés lila árnyalatok azok, amik leginkább közel állnak hozzám, így tudtam, hogy ezt meg kell majd néznem közelebbről.


Később elkezdtem keresgélni a neten, hátha találok róla képeket és találtam! És meggyőzött! Totálisan! Ez az egyik legszebb árnyalat, amit valaha láttam, de hozzáteszem, ez tényleg azért van, mert ez a lila árnyalat nagy kedvencem. Ezt a színt annyira nekem találták ki!


Az előző lakkom éppen kopásnak indult, így gyorsan eldöntöttem, hogy őt kenem fel utána. Ahogy készítettem ki a dolgokat a lakkozáshoz rájöttem, hogy egy másik nagy kedvencem - az OPI You're Such A Budapest - elég hasonló árnyalatú, így őt is felkentem, hogy lássátok mennyiben térnek el. Mivel kutakodás közben a kezembe akadt még az Avon Cultured Purple nevű árnyalata - ami szintén hasonlónak tűnt - így a végeredmény az lett, hogy mindhárom felkerült a körmömre. Nem mondom, hogy találtam köztük tökéletes egyezést, de a színt illetően viszonylag közel állnak egymáshoz.

Eerie

Ahogy a cimkén is olvasható, ez a lakk Very Emily és a piCture pOlish együttműködésével jött létre, ha érdekel titeket Emily beszámolója az ötlet születéséről és arról, hogy mennyire sikerült megvalósítani az elképzelését, olvassátok el ezt a bejegyzést.
Sok jót olvastam a piCture pOlish lakkok minőségéről, illetve arról, hogy egy álom őket felkenni. Ezzel egyelőre nem tudok teljesen egyetérteni, de ez valószínűleg abból adódik, hogy én jobban kedvelem a folyósabb állagú lakkokat, ez pedig közepesen sűrű, így két közepes vastagságú réteget kentem fel. Természetesen nem okozott semmi gondot ez az állag, csak nekem nem feltétlenül a kedvencem.
Amúgy a lakk gyönyörű, nem igazán tudom a színt körülírni, ha valaki tudja, segítsen! Szerintem egy kicsit kékes tónusú halványlila, de nem a leghalványabb fajtából, viszont egyértelműen egyfajta piszkoslila (remélem mind tudjuk mire gondolok :D). Ami viszont a legjobban tetszik benne, hogy a sima krém finish (ha csak az lett volna, tuti meg se veszem) meg van bolondítva ezüst, valamint több színben játszó holo mikrocsillámokkal. Benti fényben leginkább az ezüst csillámok dominálnak, de ahogy napfény éri ezt a kis csodát, egyből elkezd szikrázni. Egyszerűen csodálatos! Igazi kis szivárványnak tűnik!
Ez a gyönyörűség beszerezhető a Nailland-nél itt, ára 3.490 Ft. Sajnos most nincs készleten, de biztos vagyok benne, hogy a legközelebbi szállításnál fel fogják tölteni, így hogy ennyire hamar elfogyott az összes!





You're Such A Budapest

Üvegben egymás mellé téve a két lakkot nagyon hasonlónak tűnnek, de felkenve már látszik, hogy az OPI sokkal világosabb és nincsenek benne csillámok. Amúgy szerintem árnyalatát tekintve a két szín ugyanazon skála két eleme, csak a sötétségük eltérő. Ha egyszerű krém finisű lakkokról lenne csak szó, akkor azt mondanám, hogy egy átlagos leányzónak semmi szüksége sincs mindkettőre. Ezt persze döntse el mindenki maga... :)
Beszerezhető legolcsóbban itt, ára ebben a webshopban 2.200 Ft.


Cultured Purple

Üvegben szintén nagyon hasonlónak tűnt a színárnyalat, de felkenve itt azért több eltérés is mutatkozik. Az Avon lakk egy kicsit inkább a lilás tónus felé tolódik, és valamivel sötétebb is, mint a PP lakk. Egyébként - ahogy azt egy pár nappal ezelőtti bejegyzésben is írtam - már egy rétegben is jól fed és nagyon könnyű kezelni. Szóval ha a szín tetszik, akkor mindenképpen csak ajánlani tudom ezt a darabot.
Beszerezhető Avon katalógusból, ára a jelenleg futó kampányban 849 Ft.


Meg kellett tehát állapítanom, hogy bár hasonlítanak, annyira azért mégsem, hogy az Eerie különlegessége ne tűnjön ki. A képeken a hüvelyk-, a mutató- és a kisujjamon a piCture pOlish, a középső ujjamon az OPI, a gyűrűsujjamon pedig az Avon lakk látható.

Golden Rose Carnival 01

Már több helyen nézegettem a Golden Rose Carnival fedőlakkokat és több szín is volt/van, ami tetszik. Elsőként a leguniverzálisabban használható fehér mellett döntöttem és az Eerie mellé megvettem őt is. Mivel szintén ki akartam kipróbálni, ezért felkentem az OPI és az Avon lakk fölé.


Gyanítom, hogy kb. nincs olyan szín, amin ez rosszul mutatna, de lehet, hogy tévedek. Szerencsére nem kell nagyon ügyeskedni használat közben, hogy a glitterek szépen helyezkedjenek el, könnyen használható. Elég érdekes kis fedőlakk ez, mert vannak benne kicsi vonalak, apró pöttyök és többféle méretű hatszögletű glitterek, szerencsére mindegyik matt. Nagyon jó kis összhatása van, szerintem határozottan jól mutat a lila lakkok fölött. A végeredményt az alábbi képeken láthatjátok. Itt kell még megjegyezni, hogy nagyon egyszerű a lemosása, ritka az ilyen glitteres lakk!
A Golden Rose Carnival 01 beszerezhető a Nailland-nél itt, ára 740 Ft.




Nektek hogy tetszik az Eerie? Van már piCture pOlish lakkotok? Ti megvennétek ezt a lakkot, ha már lenne hozzá hasonló árnyalatú, krém finisű lakkotok?

12 megjegyzés:

  1. Két PP lakkom van,de abból egyet próbáltam, de jók a tapasztalataim. Viszont ennek tényleg nagyon szép és különleges színe van: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az electric dream-re emlékszem, hogy láttam nálad, de melyik a másik? az nem rémlik... :)

      Törlés
  2. Nagyon szép, főleg, hogy a promóképek alapján egyáltalán nem tetszett. Még a másik két lakk is tök jól mutat mellette :) (A GR-rel meg ugyanolyan az üvegük :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem a promóképek alapján sokkal világosabbnak tűnt és nem látszott a színes csillogása sem...
      és, jéé tényleg ugyanolyan az üveg. :D szerintem ez a legjobb, a leghelytakarékosabb! :)

      Törlés
  3. Szuper, hogy összehasonlítottad őt a másik két lakkal is és nagyon jól mutat rajta a Carnival is! Szép a körmeiden ez a lila, nagyon a Te színed. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! és tényleg ez az egyik olyan szín, amiről biztosan tudom, hogy jóláll! :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik ez a szín :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem van egy Golden Rose lakkom, úgy nézem teljesen megegyezik az EErie színével, azt hiszem Rich Color 42 a száma.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mindenképpen megnézem majd, ha legközelebb a nailland felé járok! ;)

      Törlés
  6. Először Lollynál láttam a napokban, gyönyörű lakk *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, én is láttam nála :)
      meg ahogy írtam, a kedvemet is ő hozta meg! :D

      Törlés