2014. november 25., kedd

ManiCute - Mesevilág


Sziasztok!

Az előző témát sajnos ki kellett hagynom, de ebben a fordulóban ismét alkottam én is. Mostani témánk a mesevilág, szerencsére elég tág témakör, így bőven megvan az alkotói szabadság.


Amikor megláttam a témát, nekem valamiért egyből Minnie Mouse ugrott be, így egy percig sem volt kérdés, hogy milyen manikűrt készítek ezen a héten. Éppen ezért ezt a művet Ciiskának ajánlom, akiről köztudott, hogy rajong Minniért. ;)


Nem akartam túlbonyolítani a dolgot, így a legtöbb körmömre piros alapon fehér pöttyök kerültek, amiket az egyszerűség kedvéért most körömnyomdával készítettem (ennek ellenére nem lettek tökéletesek :D).


A kihívás ezután következett, ugyanis elhatároztam, hogy szabad kézzel fogok Minnie fejet festeni a gyűrűsujjamra. Annak eldöntését, hogy mennyire sikerült jól ez a minta, rátok bízom, szerintem amúgy nem lett rossz. Nem mondom, hogy életem legjobbját készítettem el, de hasonlít arra, amit szerettem volna elérni, így nem kell szégyenkeznem miatta. :)


Kíváncsian várom, hogy a többiek merre indultak el a téma kapcsán. Nektek mi jutna eszetekbe elsőként, ha hasonló feladatot kapnátok?

32 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :D szép , pepecselős minta :D azért elégé sokan Minnie egérre gondoltatok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, utólag láttam, de én meglepődtem rajta. Nem gondoltam, hogy ennyire népszerű lesz. :)

      Törlés
  2. Nagyon ügyes vagy, szuperlett! :) Ezek tán már nyomdalemezre sem lesz szükséged, akinek ilyen jól megy a festés kézzel, minek lemez....:)
    Sokat gondolkodtam, h én mit készítettem volna, talán a Grics de nem azért mert tetszett a film, hanem mert illet volna hozzá a PP - Kryptonite valami aranyszín és sok csillogás :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, de azért a nyomdázással készült mintától ez elég távol áll... :)
      Azt pedig egyből kitaláltam volna, hogy valami aranyat beleszőnél egy ilyen manikűrbe. :D

      Törlés
  3. Szerintem tök jó lett! Szeretem az ilyen szabályos pöttyöket, kár, hogy szabad kézzel annyira nem vagyok ügyes benne... Melyik mintával csináltad? A gyűrűs ujjad pedig cuki lett, teljesen vállalható :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Az MoYou Pro XL 01-es lemezről van a minta, csak kicsit elfordítva nyomdáztam fel a körmeimre. :)

      Törlés
  4. Aranyos! :) Minnie vitte a pálmát! :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyos lett Minnie!:) Tetszik a manikűröd.:)

    VálaszTörlés
  6. nekem a tiéd a kedvencem. Csajos,nagyon aranyos.

    VálaszTörlés
  7. Felismerhető :) Nagyon jó a piros pöttyökkel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ezek szerint tényleg nem lett annyira rossz! Nekem is tetszett amúgy! ;)

      Törlés
  8. Szerintem is nagyon nagyon jó lett :D Tudom, hogy mennyire nehéz ilyen kézzel festett bonyolultabb figurákat alkotni, de nagyon ügyesen megfestetted :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! És igen, tényleg nem könnyű. :)

      Törlés
  9. Fantasztikus, nagyon jól kivitelezted! :)

    VálaszTörlés
  10. Jaj, nagyon tetszik, olyan bájos lett Minnie ^^

    VálaszTörlés