2014. október 2., csütörtök

Bershka Glitter Fantasia és cikk-cakk manikűr


Sziasztok!

A múlt heti zsákmányos bejegyzésnél a Bershka lakkokra szavaztatok a legtöbben, így ma ők lesznek a főszereplők.


A lakkok - ahogy legtöbben láttátok már - három darabos csomagban vásárolhatók meg a Bershka üzletekben 1795 forintért. Mindegyik 7 ml anyagot tartalmaz, a csomagban találunk egy fehér, egy rózsaszín és egy lila lakkot.

Kezdjük a fehér lakkal! Már az első réteg is bíztató, de két közepesen vastag rétegben tökéletesen befedi a körmöket, a glitterek éppen megfelelő mennyiségben kerülnek a lapos, egyenesre vágott ecsetre és nem nagyon kell őket igazgatni a körmökön, megtalálják a helyüket. Igazán színes darab, apró kör alakú, illetve nagyobb hatszögletű mindenféle neon színekben pompázó matt glitterek találhatók benne. A darabkák egy-egy helyen egymásra helyezkedtek, de ez engem egyáltalán nem zavart. Száradásáról nem igazán vannak információim, mivel glitteres lakk lévén mindenképpen tettem volna rá fedőlakkot, hogy a glitterek alatt is biztosan megszáradjon a lakk. Egyébként javaslom is, hiszen a fedőlakkal valamennyire kiegyenlíthetjük a felületet.


A következő szín egy levendulalila, azt hiszem, hogy ez a kedvencem a három közül, mert ez a legvisszafogottabb, már ha lehet ilyet mondani a hasonló glitterbombákra. Ebben a lakkban narancs, neonsárga és neonzöld darabokat találtam, formára ugyanolyanok, mint a fehérben, vannak apró kör alakú és nagyobb hatszög alakú részecskék is. Ez is két rétegben fed, de itt az alapszín jobban elfedi a glittereket, ezért is lett ez a legszolidabb a három közül.


A rózsaszín számomra a kakukktojás, nélküle igazán tudnék élni. Már az alapszín sem áll túl közel hozzám, igazi rágógumi-rózsaszín, amit alapvetően ritkán használok csak, de ezen felül szerintem valamivel rosszabb minőségű, mint a másik kettő. Az első réteg nekem elég foltos volt, de bíztam benne, hogy a második réteg ezt elfedi majd. Igaz, hogy éjjel - amikor lakkoztam - rosszabbak a fények, de én bizony annyira foltosnak láttam még a második réteg után is, hogy inkább felkentem egy harmadikat is. Színbombában itt sincsen hiány, lila, neonsárga, neonzöld, neonnarancs részecskéket is találtam benne, ezek felváltva apró pöttyök, illetve közepes és nagyobb méretű hatszögek.



Összességében azt tudom mondani, hogy önmagában mindhárom árnyalatot soknak érezném a körmeimen, de más lakkokkal kombinálva vagy valahogy díszítve nagyon vidám manikűrt lehet velük készíteni, ami szerintem évszaktól függetlenül megállja a helyét, ha éppen bohókás hangulatban vagyunk. Mivel hasonló koncepciót hasonló áron én eddig nem láttam, ezért szerintem megéri megvenni, akár többen összeállva, ha nem tetszik mindegyik szín.

Ha már színes manikűrt készítettem, akkor megragadtam az alkalmat, hogy kipróbáljam a Nail Vinyls-t és az ebay-ről rendelt körömsablonokat is, úgyhogy cikk-cakk manikűrt készítettem a középső, illetve a gyűrűs ujjaimra. Minden körmömön két sablont használtam, a körömágyhoz közelebb eső minta az ebay-ről rendelt sablonnal, a másik a Nail Vinyls sablonnal készült.


Kezdjük először a legérzékenyebb ponttal, az árukkal. Az ebay sablont 0.99 dollárért vettem, ez összesen 4x18 darab cikk-cakk sablont tartalmaz, ez egyébként a 16-os számú csomag. A Nail Vinyls esetében legcélszerűbb szerintem a saját oldalukon lévő árakkal számolni, mivel a Naillandnél a csomagban más is van, így nem könnyű az összehasonlítás. A Nail Vinyls oldalán 100 db cikk-cakk minta 5 dollárba kerül, ehhez 0.75 dollár szállítás jön hozzá. Ez alapján tehát úgy néz ki, hogy a Nail Vinyls sablon nagyjából négyszer annyiba kerül, mint az ebay-ről megrendelhető matricák.


Nézzük, hogy minőségben tapasztaltam-e eltérést. Kezdem a Nail Vinyls matricáival. Rajongok értük, szerintem ezekkel a matricákkal lehetetlenség elrontani ezt a mintát. Tényleg nincs más dolgunk, mint a már teljesen megszáradt lakk tetejére felapplikálni a matricát, rákenni a lakkot, majd lehúzni a sablont rögtön ezután. Gyönyörűen megmarad a minta és az is látható, hogy nagyon szép élesen vannak vágva a sarkok.


Ezzel el is érkeztünk az ebay sablonnal kapcsolatos problémámhoz. Nagyon boldog vagyok, hogy megtaláltam őket, mert tényleg rengetegféle mintát lehet kapni, de sajnos a sarkokban egyik minta sincsen rendesen vágva, mindegyik kicsit le van kerekítve. Messziről persze nem különösebben észrevehető a dolog, de engem azért zavar.
A másik gond, hogy ezek a sablonok kicsit nehezen válnak el egymástól, valahogy úgy vannak ragasztva, hogy kicsit erőszakoskodni kell, hogy elengedjék egymást, ennek hatására a ragasztó egy része ott maradhat az oldalán. Ezt nagyrészt el lehet távolítani, de egy pici szerintem mindig ott marad, amitől nem lesznek teljesen egyenesek a vonalak lehúzás után.
Kicsit attól is féltem, hogy nem túl erős a papír, amiből készültek és talán elszakadnak majd, de szerencsére a félelmem alaptalan volt, mert ebből a szempontból ez a sablon is teljesen jónak bizonyult.
További különbség a sablonok mintázata, az egyik inkább laposabb, a másik magasabb, de az tényleg csak ízlés kérdése, hogy kinek melyik tetszik jobban. Szerintem egyébként nagyon jól mutatnak egymás alatt. :)
Még egy apró dologra hívnám fel a figyelmet. Celluxhoz szokott hölgyek ne ragasszák először a kézfejükre a sablont, hanem menjen egyenesen a lakkra, kipróbáltam úgy is és határozottan rosszabb lett a végeredmény.

Felső: Nail Vinyls sablon, alsó: ebay-ről rendelt sablon

A következtetésem tehát az, hogy mindkét sablon használható, nekem a Nail Vinyls kicsit jobban tetszik, leginkább azért, mert éles vonalakat és sarkokat hagy maga után, de ahogy írtam, ez távolról szerintem nem nagyon látszik. Annyit tudok tehát csak mondani, hogy mindenki maga döntse el, megéri-e a jobb minőség a négyszeres árat, de az biztos, hogy ha valamikor elfogynak a sablonok itthon (haha, persze... :D) és arra szánom rá magam, hogy Nail Vinyls-t vásároljak, akkor azt követlenül a saját oldalukról fogom megtenni és nem a Naillandtől, mert egyszerre 7 ezer forintot nem szívesen költenék sablonra, még akkor sem, ha abban a csomagban többféle méret és forma is megtalálható.


Nektek hogy tetszenek ezek a lakkok és a sablonok? Szeretitek az ilyen glitteres csodalakkokat? És cikk-cakk manikűrt készítettetek már vagy tervbe van véve?

37 megjegyzés:

  1. Épp a minap mondtam le ezekről a lakkokról, mert lakkomlakkom Edina nem volt róluk túl jó véleménnyel és csak a fehér miatt nem szívesen venném meg ennyiért a csomagot :/ Viszont most annyira elbizonytalanodtam, hogy vajon mégis kell? :D De szerintem majd egyszer, később beszerzem a tökéletes darabot.. :)
    A körömmatricák közötti különbség pedig a közeli képen látszik nagyon,a e-bay-esnél nem teljesen egyenes a vonal, és nekem a másik meredeksége is sokkal jobban tetszik, úgyhogy végül nem rendelem meg most e-bayről :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, épp most olvastam Edina bejegyzését, nekem szerencsére nincs rossz véleményem róluk, csak a rózsaszínről, de azt meg szerintem eleve nem is szerettem...
      A matricák esetében pedig teljesen egyetértek veled, azért is tettem be a közeli képet, hogy a saját szemetekkel láthassátok a különbséget. ;)
      Meredekség! Ezt a szót kerestem, köszönöm! Nekem is jobban tetszik a Nail Vinyls meredeksége... :D

      Törlés
  2. Nagyon jól néz ki ez a manikűr! :) Elsőre nekem is kellett volna ez a szett, aztán az lebeszéltem magam, végül Edina is megerősített :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Én azért örülök, hogy megvettem, mert így legalább kipróbáltam hasonló lakkot. Annyira nem vagyok oda az ilyenekért, hogy megvegyek egy indie lakkot horror áron, de egy-egy bohókás napomon biztosan elő fognak még kerülni nálam ezek a darabok. :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik a mintával, nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  4. nekem bejönnek ezek a lakkok. Nálunk nincs, egyenlőre lemondtam róluk,viszont szívesen kipróbálnám őket a saját körmömön :)
    nekem mindekettő matrica tetszik,nemrég befizettem párra a Bornpretty oldalán,kíváncsi leszek milyenek.
    De a nailvinyl sokkal szebb,látszik a körmödön is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a lila meg a fehér nekem is bejön! :)
      A Bornpretty matrica szerintem pont ugyanaz lesz, mint az ebay-ről rendelhető, de az igaz, hogy azért a Nail Vinyls mégis szebb!

      Törlés
  5. jajjj, dábül dózis ezekből a lakkokból, el sem hiszem! :/ ez a fehér nagyon tetszik, épp most kommenteltem druszámhoz, h azért az egyért bánom a szett eddigi nem beszerzését. jó, ha visszaérünk pestre, lehet, h kommandózok egy picit még miatta, mert nem tudom feledni... (bár lehet, h simán rendelni kellene egy jóféle, jó minőségű indie változatot és kész)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én épp azért vettem meg ezt a szettet, mert annyira nem vagyok oda a hasonló indie lakkoktól, hogy valaha is komolyabb pénzt szánjak rájuk. Itt szerencsére a háromból kettő tetszik, max. a rózsaszínt megpróbálom majd elpasszolni valakinek... :)

      Törlés
  6. nagyon szép lakkok :) csodás lett a manikűr :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  7. óó,nekem nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a lila meg a fehér nagyon szép! És itthon tényleg nem láttam még hasonlót... :)

      Törlés
  8. Én is rendeltem ebayről matricát, nekem még sajnos nem érkezett meg. Közelről jól látszik, hogy nem egyenletesek a szélek :/ Viszont az, hogy lekerekítettek a sarkok, nekem még tetszik is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos hamarosan megérkezik és akkor készülhetnek a szebbnél szebb manikűrök! ;)
      Az meg külön szerencse, hogy mindenkinek más tetszik! :)

      Törlés
  9. nagyonn tetszenek a lakkok, pedig már sok rosszat olvastam róluk, de akkor is beléjük szerettem és remélem egyszer magamévá tudom őket tenni. <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én eddig csak képeket láttam róla, Edinánál láttam először véleményt is mellé. Szerintem cuki kis lakkok. ;)

      Törlés
  10. Tetszenek, nem is tudtam, h vannak körömlakkjaik is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se tudtam, a lakkos FB csoportban mutatta meg az egyik csajszi, amikor megvette. El is indította a lavinát rendesen... :D

      Törlés
  11. Nekem tetszenek ezek a lakkok. A Glamour napokon szándékozom menni a Fórumba, ahol van Bershka üzlet, remélem lesz ott is ilyen. :D Én egyébként is szeretem a márkát, sok ruhám van tőlük.^^

    VálaszTörlés
  12. Nekem mind tetszik, de nem hiszem hogy be fogom őket szerezni majd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt csak te tudhatod, hogy használnád-e annyit, hogy megérje. Tudom, hogy igyekszel a körömlakk-kollekciódat ésszerű keretek között tartani. ;)
      És ez az, ami esetemben per pillanat elképzelhetetlen... :D

      Törlés
  13. Aranyos ez a szett. :) Látom, hogy mire gondolsz pontosan az ebay-es matricánál, tényleg kár, hogy olyan egyenetlen, de nekem lekerekítetten is tetszik a minta. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biának is kifejezetten tetszik, hogy le van kerekítve! :)
      És igen, látszik az egyenetlenség, de szerintem leginkább a kinagyított képen, élőben nem hiszem, hogy bárki kiszúrná, hacsak nem a hibát keresi kimondottan... :D

      Törlés
  14. Számomra egyértelmű: Nail Vinyl sokkal jobb, precízebb és mutatósabb is. :) Bár az ára.. hmm. :( Csakis egy csoportos rendelés keretein belül csapnék le rájuk. :)
    A lakkok nagyon kis cukik, én is láttam a csoportban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon durva az a csoport, minden rosszba belevisszük egymást... :D
      Amúgy szerintem a gyártótól rendelve annyira azért nem durva a Nail Vinyls ára. Nyilván nem azt mondom, hogy olcsó 100 db sablon majdnem 1500 forintért, de én mindig arra gondolok, hogy mennyi felesleges dologra költ el az ember ennyi pénzt (én legalábbis mindig ezzel nyugtatom magam) :P

      Törlés
  15. Olyan ritkán járok Bershkába, fel se tűnt, hogy van bármi, ami a szépségápolással kapcsolatos :D Nagyon tetszenek ezek a lakkok, én önmagában is simán használnám őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se nagyon járok, de a kedvenc FB csoportomban megmutatta egy másik lányzó. Azóta mindenkinek ez a szett kell... :D

      Törlés
  16. Nagyon jók a lakkok! Én a BPS-ről rendeltem ilyen cikkcakk matricát, és ugyanaz a bajom vele, mint neked az e-bay-essel, lekerekített sarkok és pontatlan élek... szóval felejtős. A másik matrica izgalmas, de az árfekvése miatt kihagytam eddig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ebay-en pontosan ugyanazt a matricát árulják, mint a BPS oldalán.
      Sajnos a másik matrica tényleg nem olcsó, viszont szép a végeredmény és gyerekjáték használni. :)

      Törlés
  17. A sok Jolly Jewels mellett nem hiszem, hogy még ezt is kihasználnám, pedig a fehér nagyon tetszik, de eléggé ellentétes vélemények vannak róla. Szerencsére a közelben sem kapható ez a lakk, nem esek kísértésbe. (Majd másik lakkal viszont igen.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a fehér tetszik legjobban a legtöbb lánynak. :)
      Így mondjuk tényleg könnyebb ellenállni a kísértésnek... :D

      Törlés
  18. A képek és a véleményed alapján a Nail Vinyls a nyerő! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban jobb a Nail Vinyls, ezért leginkább az a kérdés, hogy ki mennyi pénzt tud / akar rászánni a sablonokra. :)

      Törlés
  19. Nekem is a fehér a favorit, a lila és a rózsaszín nem az én színem. Nemrég találtam ez egyik csoportban az oldaladat, tetszenek a cikkek, jó tőled olvasni. Fel is iratkoztam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig öröm számomra hasonló hozzászólásokat olvasni! Üdv itt, remélem a továbbiak elnyerik majd a tetszésedet! ;)

      Törlés