2014. október 27., hétfő

ManiCute - Halloween / Babona


Sziasztok!

A ManiCute mai témája igen aktuális, ez a Halloween / Babona. Már az elején le kell szögeznem, hogy nem vagyok babonás és a Halloween sem mozgat meg túlságosan, ezért nem rugaszkodtam el a közhelyektől. Ettől függetlenül elégedett vagyok életem első ilyen típusú manikűrjével, remélem Nektek is tetszeni fog.


Nálam a babona nagyjából ki is merül a fekete macskánál, ezért ezt az egy motívumot mindenképpen meg akartam jeleníteni, a többi pedig a Halloween miatt adta magát.



Kivételesen nem felejtettem el lemattítani, így most ezt a verziót is láthatjátok. Szerintem talán a matt verzió még jobban illik a témához, de gondolom kinek ez, kinek az.




Felhasznált lakkok:

  • Golden Rose Rich Color - 35 (fekete)
  • Astor - 297 Sahara Sunset
  • China Glaze - Metro Pollen-tin
  • H&M mini - Yellow

Egyéb kellékek:

  • Seche Vite
  • OPI Matte Top Coat
  • Pet'la Wishes 2 nyomdalemez (macskaszem)
  • Pet'la Feathers nyomdalemez (madarak)

Nektek melyik tetszik jobban? A fényes vagy a matt verzió?

U.i.: Még ezen a héten tart a nyereményjáték, ne felejtsetek el jelentkezni, ha tetszenek a megnyerhető lakkok! :)

Nézzük meg a többiek mit hoztak a mai napon!

48 megjegyzés:

  1. Ahh, nagyon tetszik *-* a pet'la plate-es macskamintán gondolkoztam én is sokáig, végül totál más kerekedett ki belőle.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A Te manikűröd pedig fantasztikusan szép lett! :)

      Törlés
  2. Matt verzióban konkrétan megijedtem a macskaszemeidtől. :D Szuper vagy!!!

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik. a macskákat leszámítva, de az is szuper. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár, hogy a macskaszem nem tetszik, mert azt szántam nagy durranásnak. :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik! :) Régóta akarok már ilyen macsekos megoldást, de nem érzem magamban a kellő tehetséget. :D Nyomdalemezem pedig nincs ( még ).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, lemez nélkül én sem macskaszemet készítettem volna. :D

      Törlés
  5. Én összeraktam a kettőt, és a macska szemből a fényes tetszik, míg a madarakból a matt :) Azt szeretném kérdezni, ha már a mattnál tartunk, hogy az OPI mellett használtál még másmilyen matt fedőlakkot? Tudsz ajánlani valami jót, ami olcsó is? Én kaptam egy Crystal Nails mattítót, de az nagyon rossz :( Pedig nagyon szeretnék matt/fényes manikat készíteni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arra nem is gondoltam, hogy mixelhetném is a hatásokat... Na, majd legközelebb! :)
      Az az igazság, hogy nem vagyok egy mattos csaj. Egy Miss Sporty van itthon még, de azt is csak egyszer használtam. Ja, meg az OPI-t is most először. De akár olyan posztot is készíthetnék, ahol ezt a kettőt hasonlítom össze. Ha gondolod, akkor megfigyelem pár napig, hogy hogyan viselkednek, aztán írok róluk. :)

      Törlés
    2. Hát ha megfigyelnéd, az segítség lenne :) Egyszer volt egy nagyon menő matt-fényes kombó ötletem, meg is csináltam, de az a matt fedőlakk, ami nekem van olyan gyatra, hogy nem látszott semmi a körmökön kb :( :( Szóval kéne egy jó alternatíva :)

      Törlés
    3. Rendben, igyekezni fogok! ;)

      Törlés
  6. Azt hiszem a fényes verzió tetszik a szemeknél, kicsit sejtelmesebb számomra. De egyébként mindkét verzió szuper jó lett, tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik. Azért a fényjáték sokat dob ám a képeken, élőben nem volt ennyire nagy szám a fényes verzió, csak itt pont úgy esik rá a fény, hogy még félelmetesebbnek tűnik... :D

      Törlés
  7. nekem a fényes a wooooow faktoros, csuda jó lett! ^^ (és a fene gondolná, h nyomdázás, legalábbis a cica szemről semmiképp, hiszen az egy nagy minta, biztos kézzel festett remek) :D

    VálaszTörlés
  8. mattan nem igazán tetszik, de egyébként nagyon jó lett. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam én, hogy mindenkinek más fog bejönni. ;)

      Törlés
  9. Nekem mindkét verzió nagyon tetszik! (-: Öteletes, azok a szemek! *-* Én a matt fedőlakkot azért nem szeretem, mert hamar kifényesedik (vagy csak az én készülékemben van a hiba - L'Oreal matt top coat..).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megmondom őszintén, hogy nem sokszor használok mattító fedőlakkot, így nem igazán tudok erről nyilatkozni. De lehet, hogy ezen felbuzdulva készítek egy bejegyzést az itthon lévő két fedőlakkről, hátha okosabbak leszünk mindannyian... :)

      Törlés
  10. Ez a macskaszem verzió tetszik *-*

    VálaszTörlés
  11. Szuper lett, bár nekem fényesen jobban bejön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem Te vagy az első, akinek az tetszik jobban. ;)

      Törlés
  12. Hú azok a macskaszemek, nagyon félelmetesek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméltem, hogy ilyen hatást tudok majd elérni. ;)

      Törlés
  13. Nagyon jól néz ki! Nekem a matt változat picivel jobban is tetszik. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Örülök, hogy nem csak nekem jön be a matt verzió! :)

      Törlés
  14. Válaszok
    1. Köszi! Szuperek lettek amúgy a képeitek, nagyon jól megfogtátok a hangulatot!

      Törlés
  15. Wáááh, ez valami fantasztikus lett! A macskaszemek hogyan készültek?
    A fényes verzióra szavazok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii! :)
      Igazából kicsit macerás volt. Fekete alapot festettem fel, aztán fekete lakkot használtam a mintához is, amit felvettem a nyomdapárnára, majd azon a szemet kitöltöttem sárgával és utána nyomtam csak rá a körmeimen lévő fekete alapra. Ez volt az első stamping decal próbálkozásom PAncsi útmutatója alapján. Elvoltam vele egy darabig... :D

      Törlés
  16. De durva! :) Kerestem a cicákat lefelé görgetve, erre "farkasszemet" néz velem ez a gyönyörűség! Nagyon jó lett, szép, igényes, egyedi. Úgyhogy nagy gratuláció! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, nekem is nagyon tetszik a Te megoldásod! :)

      Törlés
  17. matt verzióban egyszerűen tökéletes!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Mondom én, hogy matton az igazi! Amúgy köszi! :)

      Törlés
  18. Ezek a macskaszemek :) Nekem a fényes verzió a kedvencem. Nagy ritkán a Moyra mattító fedőlakkját használom, de hamarabb pattogzik, minthogy kifényesedne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! A mattító lakkokkal pedig én is csak most ismerkedem, de tervezek egy ilyen bejegyzést is hamarosan. :)

      Törlés
  19. Nekem mindkét verzió nagyon tetszik! Jók lettek a cica szemek!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy neked is tetszik! :)

      Törlés
  20. Nagyon jó az a macskaszem, matton talán még jobban mutat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Timi! Nekem is jobban tetszett matton egy picit, de lehet, hogy csak az újdonság varázsa volt... :)

      Törlés
  21. Szuper lett! Nekem a fényes verzió jobban tetszik. :3

    VálaszTörlés