2014. november 2., vasárnap

Nail Art Techniques Challenge - Dry Brush


Sziasztok!

Ma életem első dry brush technikával készült manikűrjét mutatom meg Nektek, ami Bia kihívásának apropójából készült el. Örülök ennek a kihívásnak, mivel így legalább hamarosan sort kerítek olyan technikák kipróbálására is, amikkel eddig még nem próbálkoztam. :)


Megmondom őszintén, hogy a dry brush technika nem igazán vonzott korábban, mert az elején megjelent manikűröket elég igénytelennek találtam. Viszont most a kihívás kapcsán böngésztem a neten és találtam pár igencsak tetszetős manikűrt, így rá kellett jönnöm, hogy bizony ebből is ki lehet hozni jó pár szépséget.

Pár szót a technikáról is ejtenék, hátha van, aki még nem találkozott vele eddig. Az egésznek az a lényege, hogy felkenünk egy alapszínt - esetemben ez a fehér - , amire úgy festünk a lakkokkal, hogy szinte minden festéket jól lehúzunk az ecsetről, így láthatóak maradnak az ecsetvonások. A végén fedőlakkal zárjuk a folyamatot, ami kicsit egységesebbé teszi a mintát.


Az alkotás folyamata összeillő lakkok keresésével kezdődött, s miközben a színeket válogattam, próbálgattam, már meg is született az ötlet, hogy valamiféle átmenetes manikűrt próbálok készíteni, így a lakkokat a fehér alapra vízszintes irányban festettem fel. A középső és a gyűrűsujjamra került tehát ez a gradient dry brush festés, a többire pedig egy viszonylag új szerzeményemet, az ILNP - Homecoming nevű lakkját kentem fel, ami már önmagában is gyönyörűséges.


Felhasznált lakkok:
  • Zoya - Purity
  • Kiko - 328 Gray
  • Kiko - 339 Cornflower
  • OPI - You're Such A Budapest
  • piCture pOlish - Eerie
  • ILNP - Homecoming

Magam is megdöbbentem, hogy mennyire tetszett a végeredmény, így bátran biztatok mindenkit, hogy próbálja ki.

(Ne feledjétek, ma éjfélig még jelentkezhettek a nyereményjátékra! ;))

Nézzétek meg, hogy a többiek mit alkottak! :)

50 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, igazán kellemes látvány :)

    VálaszTörlés
  2. Úú, nagyon jó lett! És végre újra tudok netezni (a költözés miatt nehézkes volt, ügye). Na de a lényeg, hogy nagyon tetszik az alkotásod! És örülök, hogy egy kis ILNP-t is vittél bele, már vártam hogy legyen róla kép ^_^
    Én is jelentkeztem erre a kihívásra, de jelenleg még mindig nem tudok hol körmöt festeni, meg a körmöm maga is elég mini, de igyekszem hozni valamit :) (Bocsi a kicsit össze-vissza kommentért :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Remélem, hogy hamarosan normalizálódik a helyzet nálad is és bele tudod vetni magad az alkotásba. ;)

      Törlés
  3. WoW, ez az ILNP lakk milyen csodás már?! :O
    A manikűr pedig hozta a tőled megszokott szintet, nagyon igényes lett! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! És hidd el, hogy a lakk napfényben még csodásabb, mint amilyennek ezeken a képeken látszik. :)

      Törlés
  4. Nekem is nagyon tetszik a vegeredmeny,az osszkep is,es a homecomingot meg nagyon szeretem,orulok,hogy ezt a lakkot is alkalmaztad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Suzie, örülök, hogy Neked is tetszik! :)

      Törlés
  5. Ó, hát ez csodaszép lett :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik, olyan elegáns, kifinomult :) A technika engem kicsit a márványmintára emlékeztet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Szilvi! Nem rossz hasonlat, kicsit tényleg hasonlít. :)

      Törlés
  7. Felhős minta :) Meg nem mondtam volna, hogy milyen technikával készült, nagyon jó!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom, hogy egy-egy ilyen manikűrről mindenkinek más jut eszébe. :)
      Örülök, hogy tetszik!

      Törlés
  8. soha életemben nem hallottam még erről a technikáról, de nagyon tetszik! nem a megszokott, látszik, h picit extra, de mégsem csicsás, nem tűnik különösebben nehéznek sem. bár ha nekem kellene megvalósítani biztosan nem így nézne ki a végeredmény, de hát nem hiába Te blogolsz és nem én. ;) :D

    (a körmeim egyébként egyre erősebbek, én pedig egyre jobban vágyom a díszítésre, lassan majd lehet, h zaklatni foglak egy nyomdázós mókáért, amit fogalmam sincs, hogy kellene megvalósítani... :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért elég sok csúnyácska manikűrt láttam már, ami ezzel a technikával készült, úgyhogy nekem alapvetően annyira nem kedvencem. Viszont tényleg nagyon könnyű, szerintem elrontani sem lehet, ha az elképzelés maga jó. :)
      A nyomdázásra meg kitalálunk majd valamit, ne aggódj! ;)

      Törlés
  9. Csodaszép lett! Ezt én is szívesen kipróbálom majd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Ági! Kíváncsian várom, hogy mit alkotsz majd. ;)

      Törlés
  10. szuper lett, gyönyörűek ezek a színek. :)

    VálaszTörlés
  11. Én nem ismertem ezt a technikát, így lehet majd ki is próbálom. A Te alkotásod viszont nagyon szép, ízléses lett!! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! És mindenképp biztatnálak a kipróbálásra, mert tényleg nagyon egyszerű! :)

      Törlés
  12. Szépséges lett. jól harmonizálnak együtt a lakkok. Kár, hogy most bukkantam a kihívásra, de lehet még pótolom a mai állomást, és csatlakozom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen Timi! Szerintem nyugodtan csatlakozz be, ez csak az első állomás volt és még sokáig fog tartani. :)

      Törlés
  13. Nagyon finom lett ez a felhőminta.... :)) Szépséges!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vicces, hogy Te is felhőnek hívod, nekem meg eszembe nem jutott volna ez az életben sem. :)
      Amúgy köszönöm!

      Törlés
  14. Nagyon tetszik az ILNP is, a mintád pedig szerintem olyan vízfesték hatású, nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Tényleg hajaz kicsit a vízfestékre, biztos a világos színek és a fehér alap miatt... :)

      Törlés
  15. Mintha a éjszakai csillagos és a nappali, kicsit felhős égbolt köszönne vissza a körmeidről! Legalábbis én ezt képzeltem bele :) Egyszóval csodálatos lett (mint minden alkotásod) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, hogy a hasonlataitokkal és a gondolataitokkal színesítitek a blogot. Fantasztikusak vagytok! :)
      És persze örülök, hogy tetszik!

      Törlés
  16. Köszönöm szépen Szilvi! :)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon jó a színkombináció! nekem ez az egyik kedvenc technikám. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Én attól messze vagyok, hogy kedvenc legyen, de ezt a manit nagyon szerettem! :)

      Törlés