2014. november 5., szerda

Az ősz színei - Barna


Sziasztok!

Az őszi színes kihívás következő - számomra lehet, hogy utolsó - témája a barna vagy drapp szín. A választott lakkom valójában nehezen meghatározható színű, de talán inkább a barna kategóriájába fér bele. Ez a lakk a China Glaze Jungle Queen nevű árnyalata.


A lakk beszerzése mögött egy nagyon régi vágyálom megvalósítása áll. Történt ugyanis, hogy pár éve megláttam a neten egy bejegyzést, ami a Chanel Paradoxal nevű árnyalatáról szólt. Egyszerűen beleszerettem abba a lakkba és nagyon vágytam rá azóta is. De nincs szívem ennyi pénzt kifizetni egy körömlakkért, úgyhogy maradt az, hogy mindig lestem, hogy nem jelenik-e meg valahol egy dupe.


Aztán 2012-ben a China Glaze őszi kollekciójába bekerült a mai főszereplőnk, ami nagyon-nagyon hasonlít a Chanel lakkhoz, így végül ő került fel a kívánságlistámra. Lessétek meg a linkelt oldalt, van egy kép, ahol a Paradoxal mellett szerepel. Egészen az ősz kezdetéig nem vágytam hasonló árnyalatokra, pár hete azonban eljött az ideje, hogy megvegyem ezt a lakkot, s így ma Nektek is meg tudom mutatni.


A lakkról azt lehet elmondani, hogy két normál rétegben tökéletesen fed, viszonylag fényes lesz a végeredmény, száradási ideje közepes. Az állaga nagyon folyós, szinte vízszerű, így óvatosnak kell lenni vele a körömágy környékén, ezért egyáltalán nem ajánlom azoknak, akik nem szeretik ezt az állagot. Ha azonban ezen a technikai dolgot túllendülünk, akkor egy gyönyörűséges, egyedi, lilás-szürkés árnyalatú barnás lakkot kapunk eredményül. Szerintem fantasztikus ez a szín és boldog vagyok, hogy a Nailland árulja ezt az árnyalatot, így könnyedén hozzájutottam. Ha tetszik, innen Ti is meg tudjátok rendelni.


Mivel mégiscsak egy kihívásra készült manikűrről van szó, természetesen nem maradhatott díszítetlenül. A minta a MoYou Tourist 07 lemezről való, ez is megrendelhető egyébként a Naillandtől innen, amikor van készleten, illetve közvetlenül a MoYou oldaláról is innen. Nyomdázáshoz a Catrice Plum Me Up Scotty árnyalatát használtam, a végeredményt pedig imádom.



Tudom, hogy rengeteg lakkra mondtam ezt mostanában, de higgyétek el, ez a lakk is egyszerűen tökéletes erre az őszi időre. A minta pedig éppen annyira kifinomult, mint amilyennek magát az árnyalatot látom.

Ablak előtt, természetes fényben készült kép

Ti hogy álltok az ilyen megbolondított, meghatározhatatlan árnyalatokkal? Van esetleg Nektek is olyan álomlakkotok, aminek keresitek a hasonmását mindenhol?

Nézzük meg, hogy a többiek milyen manikűrt alkottak a mai fordulóra! :)

36 megjegyzés:

  1. Szuper lett a manikűr! :)
    Önmagában nem az én színem (ahogy a szürkék úgy általában), de így együtt nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű az összhatás *_*

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép szín és a minta is remekül passzol! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudnád, hogy mennyit gondolkodtam, hogy milyen minta illene legjobban egy ilyen különleges lakkhoz! De örülök, hogy a végén megtaláltam a tökéletes megoldást. ;)

      Törlés
  4. Szép manikűr, ez a szín is olyan, hogy szerintem igényel valami díszítést. Nagyon tetszik a minta is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egyetértek, kell rá valami, hogy még szebb legyen. Mostanában amúgy is ez a kedvenc körömfestési módszerem, hogy két ujjamat díszítem, a többin pedig hagyom magát a lakkot tündökölni. :)

      Törlés
  5. Ezzel a nyomdával gyönyörű! Miért van az, hogy amit nálad látok, rögtön meg akarom venni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Era! Amúgy több ok is lehetséges:
      a) körömlakkfüggő vagy (tudjuk, hogy így van ;))
      b) jó az ízlésem, ezért szép lakkokat mutogatok (és szerény is vagyok :D)
      c) egyszerűen csak hasonló lakkok tetszenek nekünk.
      A helyes választ kérjük bekarikázni (több jó válasz is lehet)! :D:D:D

      Törlés
  6. Csodaszép lett! Mondjuk nekem így a képeken sötét taupe vagy valami olyasmi színe van, de semmiképp nem barna, mert nem szeretem a barnát, ez meg nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Amúgy tényleg taupe vagy hasonló, de ha belegondolunk a taupe valamiféle hibrid változata a szürkének és a barnának, ezért is éreztem úgy, hogy kis csalással belefér a mai témába... :D

      Törlés
  7. Uhh ez a nyomdázás gyönyörű!!! *-* *-*

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jól néz ki! Egy hasonló árnyalatú lakkot épp a napokban vásároltam. :D Amúgy igen, volt olyan lakk, aminek a hasonmására is sokat vadásztam, pl a Peridot S-he változatát azonnal beszereztem, amint megláttam, hogy van ilyen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik lakkot vetted meg? Érdekelne, hogy milyen alternatívák lehetnek még erre a színre! :)
      Ó, a Peridot tudom, hogy sokak nagy kedvence, de épp ezért legalább rengeteg hasonló árnyalattal jöttek ki az olcsóbb márkák. ;)

      Törlés
  9. a lilásan irizáló (vagy olyan fénnyel rendelkező) lakkokat annyira nem kedvelem, de ez most tetszik, nyomdázva pedig kifejezetten jól mutat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam attól függ, hogy milyen az alapszín. Jelen esetben imádat van! Főként azért, mert annyit vártam rá, hogy megszerezzem ezt a színt. ;)

      Törlés
  10. Nekem egy régesrégi Rimmel lakkom van ami ugyanilyen színű, kb 4 éve vettem Olaszországban, 385 Hot list a neve, na az ugyanez a szín, legalábbis a képek alapján. Amit én is imádok, és mindenki megcsodálja ha felkenem. Megjegyzem a mai napig tökéletes állapotban van a lakk :)
    Illetve nemrég vettem kiárusítva egy L'oreal lakkot 501 a sorszáma, valamilyen 'Mauve' a neve, na az még nagyon-nagyon hasonlít.
    Imádom mindkettőt, inkább ez a szín mint a teljesen barna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemrég én is beszereztem az a Rimmel lakkot még az egyik Fragrance Direct-es rendeléskor - éppen azért, mert azt reméltem, hogy hasonmás lesz -, de élőben úgy látom, hogy annak kicsit inkább rózsaszínbe hajló lilás fénye vagy, így az egész összhatás kicsit másabb. Ettől függetlenül tényleg nagyon szép lakkról van szó, így megértem, hogy mindenki felfigyel rá, mikor felkened. ;)
      Meg nyilván csak a hozzám hasonló fanatikus lakkrajongóknak számítanak az ilyen árnyalatnyi különbségek...
      A L'oreal lakkot nem ismerem, de biztos az is nagyon szép! :)
      Ja, és a barnával kapcsolatban pedig abszolút egyetértek! ;)

      Törlés
  11. Gyönyörű lett, csodás az árnyalata ennek a CG lakknak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a minősége is fantasztikus. Végül 5 napig volt a körmeimen és csak a körömvégeken kopott meg kicsit.

      Törlés
  12. I like the moyou pattern on the holo polish, looks so elegant with grey!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you! :)
      By the way it was the opposite, the stamping polish was the holo one. :)

      Törlés
  13. Szerintem ez lila :) De nyomdával nagyon szép!! Bár ez a nyomda minden lakkot széppé tenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül volt időm jól megfigyelni, mivel 5 napig volt a körmeimen pattogzás nélkül.
      És egyet kell értsek veled, leginkább talán szürkéslilának lehetne leírni a színét a legtöbb fényviszonynál. És köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  14. gyönyörű ez a manikűr :) :)

    VálaszTörlés