2014. november 16., vasárnap

Karácsonyi nyereményjáték -- LEZÁRVA


Sziasztok!

Az előző nyereményjáték eredményhirdetésekor említettem, hogy hamarosan ismét jelentkezem majd játékkal, hiszen közelednek az ünnepek, ráadásul december 17-én lesz 1 éve, hogy megjelent az első bejegyzés a blogon. Ezért most karácsonyi nyereményjáték veszi kezdetét, melyre régi és új olvasók egyaránt jelentkezhetnek.


A játékban két nyertes lesz, a nyeremény pedig két Dance Legend lakk a Wow Prism kollekcióból. Az egyik a már bemutatott Bullet For My Valentine, a másik pedig a Night Ranger nevet viselő csodaszép kékség. Először arra gondoltam, hogy egy nyertes lesz, aki megkapja mindkét lakkot, végül azonban úgy döntöttem, hogy több szempontból is jobb választás, ha inkább két olvasó kap egy-egy lakkot.
A döntésem szempontjai a következők voltak. Egyrészt úgy gondolom, hogy nem mindenki mindenevő lakkok terén, így egyáltalán nem biztos, hogy mindkét lakk tetszik majd ugyanannak a jelentkezőnek, azt pedig nem szerettem volna, ha valaki csak az egyik miatt jelentkezik, aztán a másikkal meg majd lesz valami... 
Másrészt tudom, hogy sokan nem engedhetik meg maguknak, hogy hasonló árkategóriás lakkokat vásároljanak, nem beszélve arról, hogy egyelőre nem egy könnyen elérhető márkáról van szó, így egy helyett két lány is boldog lesz a nyereményével remélhetőleg.
A nyereményjáték képéhez a Dance Legend honlapjáról letöltött képeket használtam, mivel a megnyerhető lakkok még úton vannak felém.

A játékot Rafflecopter dobozon keresztül fogom lebonyolítani, a játékszabályok pedig a következők:

  1. Válaszd ki, hogy melyik lakkot szeretnéd megnyerni! Tudom, hogy nehéz a választás, ha valakinek mind a kettő tetszik, de azért remélem sikerülni fog. ;)
  2. Légy a blog nyilvános követője GFC-n vagy Bloglovin'-on keresztül! Nekem elég az egyik, de persze ha mindkét platformot használjátok, akkor nyugodtan kattinthattok mindkét helyen, ezért azonban plusz esély nem jár. Kérlek ellenőrizzétek, hogy milyen néven követtek, mert az előző játékban azt tapasztaltam, hogy néha a jelentkező maga sem tudja pontosan. Ha nem fogom megtalálni a beírt nevet az adott platformon, akkor a jelentkezést nem tudom majd elfogadni.
  3. Oszd meg a bejegyzést nyilvánosan valamilyen platformon és másold be a megosztás linkjét!
  4. Plusz esélyért látogass el a blog FB oldalára! Lájkolni nem kötelező, de természetesen minden új olvasónak örülök! Hisz minél több helyen olvastok, annál nagyobb az esély, hogy egy bejegyzésről sem maradtok le. ;)
  5. Ha régebb óta olvasol, akkor ezt jelezd nekem a megfelelő helyen és máris plusz két eséllyel indulsz. A nyereményjáték indulása előtti állapotot természetesen lementettem, így minden adatot ellenőrizni tudok. Itt a GFC, a Bloglovin' és a FB nyilvános követéseket tudom elfogadni, hisz ezeket áll módomban ellenőrizni.
  6. Leglelkesebb olvasóimat ismét szeretném előnyhöz juttatni, így azok az olvasók, akik szeptember 1-je óta (a mai bejegyzés kikerülése előtt) legalább 15 kommentet hagytak a blogon, plusz két eséllyel gazdagodhatnak. Kérlek Titeket, hogy annyit azért tegyetek meg, hogy utánanéztek, mielőtt beírjátok, hogy biztosan megvan. :)
  7. A játék december 14-én éjfélkor zárul, igyekszem pár napon belül kihirdetni a nyerteseket, akiknek azután 3 nap áll majd rendelkezésükre, hogy jelentkezzenek a nyereményért. Ha ez nem történik meg, akkor kénytelen leszek új nyertest sorsolni, de nagyon remélem, hogy erre nem fog sor kerülni.
  8. Ahogy az előző játékban, most sem feltétel, hogy legyen magyarországi postacímed, viszont aránytalan többletköltséget nem tudok magamra vállalni, így ennek mérlegelési jogát fenntartom.
  9. Félreértések elkerülése végett: az első három pontban leírtakat kötelező teljesíteni!

a Rafflecopter giveaway

Ne felejtsétek el figyelmesen elolvasni a játékszabályokat, nehogy emiatt legyen érvénytelen a jelentkezésetek! Bármilyen kérdés, kérés esetén állok rendelkezésetekre kommentben vagy e-mailben egyaránt.
Bízom benne, hogy tetszenek Nektek a megnyerhető lakkok és sok sikert kívánok minden résztvevőnek! :)

45 megjegyzés:

  1. Köszönjük szépen a nyereményjátékot !!
    Szép Napot !!

    VálaszTörlés
  2. Jaj-jaj, ezt nem hagyhatom ki, jelentkezek én is! :)
    Bár komoly hátránnyal indulok (-2 esély), mivel nem mindig hagyok kommentet, bár én is imádom a kommenteket.....:D

    VálaszTörlés
  3. Köszi a nyereményjátékot!:) Én is jelentkezek rá, hátha.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, de van egy olyan problémám, hogy beírtam a bloglovin-on való követést is a régi olvasókhoz, de ott mégse követlek, ezt lehet javítani? :)

      Törlés
  4. Köszönjük szépen a játékot :)

    VálaszTörlés
  5. Amikor megláttam a képet, nagyon drukkoltam, hogy külön-külön lehessen megnyerni a lakkokat, mert a Bullet for... megvan már :D Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom. ;)
      Szerintem jobb így, nem csak azért, mert két lány is boldog lehet, de tényleg hiszek benne, hogy sok lánynak csak az egyik fog tetszeni...

      Törlés
  6. Gratula az egy évhez és még legyen jó sok! :)

    VálaszTörlés
  7. szia, szupert kis nyeremény játétékot hoztál össze, az egy évhez pedig gratulálok :) én facebookon szoktam látni ha van új bejegyzés mindig megnézem, bár most így hirtelen nem tudtam, hogy rendszeres olvasó vagyok-e, mert van hogy rátalálok egy blogra tetszik, csak elfelejtek feliratkozni :) de az nem marat el, ott volt :D kommentelni szerintem még nem kommenteltem, ahhoz általában lusta vagyok :P de majd igyekszem pótolni :) köszi a lehetőséget a játékhoz :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönjük a játékot (ismét) :) Ah, nehéz volt a választás, de végül csak sikerült :D

    VálaszTörlés
  9. Köszi a játékot, a lakk kiválasztását megizzadtam, de diadalmasan sikerült! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sejtettem, hogy lesz, akinek nem lesz könnyű választani! :)

      Törlés
  10. Köszönjük a játékot és a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  11. Sok sikert a játékosoknak,szuper nyeremények,a kékség tudod,hogy nekem is kívánságlistás. Éb a saját blogom "jeles eseményeiről" (szülinap,100.poszt) simán meg is feledkeztem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor lesz mit bepótolni a következőknél! ;)

      Törlés
  12. Nagyon köszönjük az újabb nyereményjátékot!! (-:

    VálaszTörlés
  13. jajj Timiii (ma már másodszor, bár igazából a lakk tesztet már tegnap is láttam, csorgattam rá a nyálam, de csak ma olvastam és írtam hozzá :D ), csudás lakkok ezek! :)

    köszi szépen ismét a csudijó ajándékot, izgulok! :)

    VálaszTörlés
  14. Ó, egek. Ó, egek, megláttam a Bullet for my valentine-t, és megdobbant a szívem. Úúúúgy örülnék, ha megnyerném :D Az a lakk egyszerűen maga a tökély!
    Köszi a játékot és további jó blogolást, nagyon szeretek nálad olvasgatni ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy Nálad jó helyen lenne! Köszi a biztatást, sok sikert! ;)

      Törlés
  15. gratulálok az eddigi sikerekhez, kívánom, hogy még sokáig jelen legyél a blogszférában, mert nagyon szeretjük a manikűrjeidet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, mindig jó az ilyesmit olvasnom! :)

      Törlés
  16. Köszi a játékot Timi! <3 Jó lenne nyerni persze, de emellett örülök, hogy picit népszerűsíthetem a blogodat én is :) Szóval csak így tovább!

    VálaszTörlés
  17. Tartom, amit a múltkor írtam! Szuperség, amit művelsz! jeeee

    VálaszTörlés
  18. *Elder Berry visszatért! *
    Szia!
    Köszi a játékot (Megint :) )
    Úristen, hogy lehetsz ilyen kegyetlen ( *irónia* )? Két ilyen gyönyörűséges lakk közül választani? Lehetetlen! (Nekem is 10 perc fejtörés után is kétséges volt, hogy kék gyönyörűség vagy piros szépség. )

    Mindenkinek sok sikert, neked Timi, pedig még több olvasót és sikerélményt kívánok !
    (És nálam sokkal szorgosabban kommentelőket! )

    VálaszTörlés
  19. Köszönöm a játékot! És előre is boldog blogszületésnapot!

    VálaszTörlés
  20. Köszönöm a játékot, és gratulálok az első évhez!

    VálaszTörlés
  21. Már jelentkeztem korábban, viszont elfelejtettem megköszönni a lehetőséget, pedig csodás lakkokat ajánlottál fel nyereményként! :) És gratulálok a közelgő első évfordulóhoz! :)

    VálaszTörlés
  22. Gratula az első évhez! A nyereményjátékkal meg nagyon beletaláltál most sokak szívébe! :-)

    VálaszTörlés
  23. Köszi a játékot! Örülök, hogy olvashatlak, nagyon szeretem a blogodat és a manikűreidet. Gratulálok az első évhez! :)

    VálaszTörlés
  24. Gratulálok az egy évhez és köszi a játékot!
    Gyönyörű nyereményeket választottál :)

    VálaszTörlés