2015. március 22., vasárnap

Körömforma: szögletes vs. ovális


Sziasztok!

Nagyon régen volt már bejegyzés, hiányzott is kicsit, hogy végre legyen időm erre is, de ahogy már korábban említettem, nagyon zsúfoltak a napjaim az utóbbi időben. Továbbra sem tudom, hogy milyen rendszerességgel fogok írni, eddig folyamatosan interjúkra jártam, közben tanultam/tanulok és vizsgázom, és mintha ez még nem lenne elég, hirtelen ötlettől vezérelve belevágtam egy új tanfolyamba is. Mindezt persze a munka és a család mellett. Ezt természetesen nem panaszként írom, csak szeretném, ha látnátok a rendszertelenség okát. Úgy néz ki azonban, hogy hamarosan minden a helyére kerül és ismét beáll egy rendszer az életünkben, amibe reményeim szerint ez a hobbi is aktívabban belefér majd.


Arra gondoltam, hogy egy számomra aktuális dologról írok ma, hátha érdekel benneteket. Ez pedig nem más, mint a körmünk formájának kialakítása. Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én mindig ámulattal nézem azoknak a lányoknak a körmeit, akik a szögletes formát meg tudják növeszteni, ráadásul hibátlannak tűnik a körömforma minden ujjukon. Sajnos az én körmöm nem ilyen. Nagyon sokáig küzdöttem vele, hogy ne törjenek le, ne kunkorodjanak, stb., de sajnos be kellett látnom, hogy ez sok mindenen múlik. A töredezésen, lemezesedésen hosszú távon lehet segíteni, de azon, hogy a körmünk hogyan nő, tudtommal nem (ha mégis, nyugodtan osszátok meg velem). Sokszor említettem már, hogy nekem mennyire bevált az Eveline 8in1 körömerősítő, amit alapként használok minden alkalommal, az Avon Gel Strength alaplakkal kombinálva, ez a kombó segített abban, hogy megerősödjenek a körmeim, nem is emlékszem mikor tört le utoljára valamelyik. Ettől függetlenül megfigyeltem, hogy a szögletesre reszelt körmeim esetében egy bizonyos hossz után már nem tetszettek, valahogy nem volt szép a formájuk. Ehhez hozzájön az, hogy a mutatóujjam körme valamilyen "mutáció" következtében nagyon csúnyán nő, egy hossz után egyszerűen befelé kezd görbülni az egyik oldalon, ezt pedig csak reszeléssel tudtam megoldani, de ezáltal sosem volt pontosan ugyanolyan, mint a többi körmöm formája. Ez pedig természetesen rettentően bosszantott.


Ilyen volt a körmöm csupaszon, amikor szögletes formára reszelve hordtam. Sajnos csak ezt a rossz minőségű képet találtam, de azért a lényeg látszik rajta.

Jöjjön pár kedvenc manikűr ebből az időszakból:



És egy olyan, ahol már kicsit túl hosszúak voltak a körmeim:


Sokáig nem szerettem a bármilyen formában lekerekített körmöket, de Ciskának, illetve Julcsinak is volt hasonló körme az utóbbi időben, és annyit láttam az övéket, hogy megtetszett. Így gondoltam egyet, és én is lereszeltem a körmeimet egy lekerekítettebb formára. Mellesleg úgy látom, nem én vagyok az egyetlen, akit utolért ez a dolog mostanában, legnagyobb megdöbbenésemre pl. Very Emily is lekerekített körmöket hord egy ideje. :)


Az új forma még folyamatosan alakul és kicsit ambivalens érzéseim vannak a dologgal kapcsolatban.
Festetlenül gyönyörűen és igényesen néznek ki a körmeim, sokkal jobban szerintem, mint a szögletes formával néztek ki, valószínűleg azért, mert a körmeim íve is sokkal kerekebb, mint sok más lánynak.
Még nem jutottam döntésre, hogy hegyesebben vagy kerekebben tetszenek-e jobban, egyelőre mindkettővel barátkozunk. Ráadásul vannak manikűrök, amiknek kifejezetten jóláll ez a lekerekített forma, viszont olyanok is, amikkel nagyon nem passzol. Egyelőre a sötétebb színeket önmagukban, díszítés nélkül nem igazán kedvelem ezzel a formával és amúgy is kicsit idegennek érzem még mindig a körmeimet, ha rájuk nézek.


Az azonban tagadhatatlan, hogy a hasonló formának megvannak az előnyei a szögletes formával szemben.

  • Kezdem a legevidensebb dologgal: a mindennapi életben sokkal könnyebb egy ilyen körömmel kipiszkálni valahonnan valamit, mint egy szögletessel. :D
  • Mivel nincsenek oldalt kiálló részek, sokkal kevésbé vagyunk kitéve annak, hogy letörjön a körmünk, még akkor is, ha nincs túl jó állapotban.
  • Sokkal könnyebb a forma kialakítása, ha hozzám hasonlóan görbe ujjakkal rendelkeztek.
  • A rövidebb körmök is mutatósak ellentétben a szögletessel, aminél szerintem kell egy bizonyos hossz, hogy jól nézzenek ki a körmeink. Ez persze nem vonatkozik a gyönyörű, hosszúkás körömággyal megáldott lányokra, pl. Pshiiit.
  • Optikailag hosszabbítja szerintem a körmöket és az ujjakat egyaránt.


Nem akarok senkit rábeszélni vagy lebeszélni, a szögletes körmöket továbbra is imádom, de be kell látnom, hogy a körmeim adottságaihoz sokkal jobban passzol az új forma. Ettől függetlenül simán el tudom képzelni, hogy nemsokára újra nekifutok majd annak, hogy szögletesre formázzam őket. Egyelőre azonban inkább próbálom ezt a formát megkedvelni és elfogadni magamon. :D


Nagyon kíváncsi vagyok, hogy nektek milyen a körmötök formája. Örülnék, ha megosztanátok velem! :)

U.i.: Mostantól igyekszem tényleg jó kislány lenni és válaszolni a megjegyzéseitekre. Akiknél ez elmaradt az utóbbi időben, azoktól elnézést kérek, higgyétek el, hogy ettől függetlenül öröm volt olvasni mindegyiket, egytől-egyig.


47 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a szögletes körömforma, de pont ez a problémám vele, mint neked is, és pont a mutatóujjamnál, úgyhogy emiatt váltottam én is korábban a lekerekítettre.
    Nagyon jól áll neked szerintem, és sokkal nőiesebbnek hat tőle (nagy általánosságban - mert van, akinél valószínűleg nem) az ember keze, legalábbis szerintem. Az utolsó manikűr pedig csodaszép (a többi is persze, de ezt még nem láttam ). És "pucéran" is milyen szépek a körmeid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látom, hasonló cipőben járunk akkor... :D
      És persze köszönöm, örülök, hogy tetszik a pucér körmöm! ;)

      Törlés
    2. Nekem most kissé hegyesek egyébként, na nem az a fegyver mértékű hegyes, de azért számomra így is extrém, legalábbis a lekerekítetthez képest. :D Szerencsésnek érzem magam, hogy pár hetente megtehetem, hogy változtassak a körmeim formáján, ha úgy érzem, hogy új kell. :D

      Törlés
  2. Nekem csupaszon is tetszik a szögletes körmöd!
    Én el nem tudnék magamnak kerek körmöt képzelni, Hiába tetszik másokon...de nekem nem az igazi. Mivel te is csodásan lakkozol, így ez a kerek forma is jól áll...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Korábban én se tudtam elképzelni, de elegem lett abból, hogy növekedésnél kifelé szélesednek a körmeim és nem találtam azt a szögletes formát, ami minden szempontból megfelelt volna. Ehhez hozzájött Ciska és Julcsi körme és nem volt megállás, már fogtam is a reszelőt... :D
      Viszont továbbra is imádom a szögletes körmöket, úgyhogy abszolút megértelek. És persze simán lehet, hogy még visszatérek ahhoz a formához. :)

      Törlés
  3. Ívesen szögletes, én így szeretem :) remélem nem baj, ha linket küldök, itt van pár kép https://instagram.com/murphylab/

    VálaszTörlés
  4. Illetve nekem a kisujjamon görbe a köröm egy balesetnek köszönhetően, de mivel azt mondták sosem fog visszanőni, így elégedett vagyok vele, hogy egyáltalán van, lakkozva nem látszik, hogy nincs letapadva teljesen az egyik sarka.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tiéd talán valahol a kettő között van félúton. Az én ízlésemnek néhol már túl hosszú, de láttam nálad egy-két csodás manikűrt, ami nagyon jól mutat a körömformáddal. Köszönöm, hogy megmutattad! :)

      Törlés
    2. Köszönöm! :) Csak nemrég kaptam rá újra a körömlakkozásra, mióta találtam jó UV fedőlakkot és nem marja le a gyurma a műveimet. :D

      Törlés
  5. Nekem mázlim van a körmömmel, mert csak a mutató ujjamon kell egy kicsit alakítani, a többi magától szögletesebb. :) Aminek én örülök, mert nagyon tetszik! :) Magamon is és másokon is. A törés veszélye persze fent áll, de én alapvetően nem szeretem a hosszú körmöket, szóval mindig levágom, mielőtt elkezdenének törni. :) Ja igen, reszelni nem tudom, én vágom a körmeimet, és így lesznek ilyenek. Ez a lekerekített körömforma egyébként szép, csak én egyszerűen nem tudnám viselni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akár a Te körmeidet is mondhattam volna példának, hisz neked is gyönyörűek röviden. Így aztán megértem, hogy elégedett vagy velük. ;)
      Amúgy szerintem nem is minden forma illik mindenkihez, pl rajtad én se tudnám elképzelni ezt a formát. :)

      Törlés
  6. Nekem mindenkin a szögletes köröm tetszik jobban. :D Nem tudom ez miért van, de eddig akinek láttam szögletest és nem szögletest nekem mindig a szögletes jött be jobban. :) Biztos azért, mert az enyém is szögletes. :D
    Nekem a kerek körmökkel sokkal több bajom van, lemezesen felválik, töredezik, míg a szögletes tökéletes marad, kb két hetente megreszelem kicsit és kész. Plusz nagyon íves és keskeny körmeim vannak, amihez szerintem nem is passzol a kerek forma.
    Úgyhogy én nálad is szögletesre szavazok, de nyilván azt hordja az ember, ami neki tetszik és kényelmes. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nekem se lenne semmi bajom a szögletes körmeimmel, akkor meg se fordult volna a fejemben, hogy váltsak. Örülök, hogy Neked ilyen problémamentesek! Nekem sajnos nem azok, így most ezzel próbálkozom. Azt pedig meglátjuk, hogy meddig tart majd a dolog. :)

      Törlés
    2. Én már próbáltam kerek és hegyes körmöt is. Magamon nem tetszett, idegennek éreztem. Én azért akartam a szögletesről váltani, mert befelé kunkorodnak a sarkai, ami rettentően zavar. Megfigyeltem, hogy főleg akkor, ha nagyon száraz a kezem, körmöm. Legutóbb a "coffin" formát próbáltam ki, ez ugye olyan átmeneti forma, a hosszú hegyes köröm hegyét lecsípjük. Sok képet néztem róla, magamon ez sem jött be. )-: Nálad nekem is jobban tetszett a szögletes, mint Very Emilynél is, de persze ez magánvélemény. Bár lakkozatanul nagyon jól áll Neked az ovális. (-:

      Törlés
    3. Bocsi, most látom, hogy nem jó helyre írtam, de nem törlöm már..

      Törlés
    4. Úgy látom, legtöbbeteknek inkább a szögletes forma jön be, de ezt abszolút meg is tudom érteni! ☺️

      Törlés
  7. Én sokáig mandula alakúra reszeltem a körmeimet, kifejezetten utáltam a szögleteset, aztán egyszer hirtelen ötlettől vezérelve megcsináltam magamnak szögletesre (azért a széleit kissé lekerekítem) és azóta ilyen is maradt, nagyon megszerettem. Igaz nekem is sok bajom van vele, a körmeim nagyon idétlenül tudnak nőni, mert van, ami befelé hajolva nő, van, amelyik meg van gyűrődve és egy bizonyos hossz után középen szétválik a körmöm lemeze (ezt nem tudom ennél jobban megmagyarázni, de olyan, mintha a körmöm közepén a felső réteg szétválna). Szóval nem egyszerű kezelni, éppen ezért egy bizonyos hossz után mindig vissza is reszelem, de nem zavar, mert így kényelmes. Mondjuk neked mindkét forma nagyon jól áll :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azt mondom, mindenki hordja úgy a körmét, ahogy neki tetszik és ahogy kényelmes. Nálam pedig majd kialakul, hogy melyik forma válik be hosszabb távon. ;)

      Törlés
  8. Én is ezzel küzdök, mint Te. Tavaly váltogattam a körömformákat, de végül visszatértem a kockához, de nem az igazi. Elég rövid a körömágyam sajnos, így ahhoz, hogy jól nézzen ki eléggé meg kell nőnie, de az meg sokszor zavar, mert nem kényelmes gépelni, megfogni valamit. Most megint gondolkozok, hogy váltani kéne.
    Nekem nagyon tetszenek a körmeid mindkét formával. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látom, többen vagyunk ezzel a problémával. Remélem mindannyian megtaláljuk majd a saját hosszú távú megoldásunkat. ;)

      Törlés
  9. Nekem nagyon tetszik a szögletes köröm forma, de csak kifestve. Mindig is ilyet szerettem volna, de valahogy nem tudom kialakítani magamnak. Sokszor emlegettem a blogon is :) Én úgy gondolom, hogy a természet ezt is megoldja, mert amilyen köröm formát "kényelmesnek" érzünk, olyanra kell kialakítani. Neked mindkét körömforma jól áll, szögletes, vagy lekerekített...viszont a hegyesek már természetellenesek szerintem. De hát, kinek mi... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mostanában a hegyesebb formák is tetszenek. :D Nem a nagyon hegyesek, de azért hegyesebbek, mint a sima lekerekített forma. De ahogy mondtam még alakul a dolog, még egyáltalán nem vagyok maradéktalanul elégedett a végeredménnyel és az is előfordulhat, hogy visszatérek majd a szögleteshez... :)

      Törlés
  10. Én is kockakörmöket hordok, igaz ugyan hogy néha beszakad, betörik, de akkor lereszelem mindet és egy ideig rövid körömre lakkozok, nincs vele problémám, igaz, én nem írok blogot :)
    A mandulakörmök nem tetszenek, de csak a nagyon hosszú nem, ami nálad az utolsó képeken is szerepel, az még OK, és elismerem hogy neked tényleg jól is áll.
    Viszont amit nem értek, hogy mostanában minden körömblogger lány ki van készülve hogy nem tökéletes a körme formája, és olyanokhoz hasonlítjátok magatokat mint pshiiit, akinek valóban szép a körme, körömágya (képeken!), nyilván sok munkája van vele, de az is lehet hogy genetika, de hadd legyek most gonosz: szerintem van azokon a képeken utómunka is, nem is kicsi. Szerintem mindenkinek magába kellene néznie egy kicsit, és nem hasonlítgatni magát másokhoz, mert ez olyan mintha magamat átlagemberként egy szupermodellhez hasonlítanám, aki a plakátokon tökéletes, de make-up és retus nélkül ő is csak egy közülünk. Szerintem semmi baj nincs a körmöddel, amíg ápolt, nem száraz a körömágyad, szép a lakkozásod és élethűek/színhűek a fotóid. Hidd el sok lány így is irigykedve olvas :)
    Kicsit hosszúra nyúlt, bocsánat, csak azt akartam mondani hogy fogadd el hogy ilyen a körmöd, ez tényleg nagyrészt genetika, semmi de SEMMI baj nincs vele, és ne más legyen a példakép, hanem te legyél az másoknak (pl, körömápoltságban, na az ráférne nagyon sok bloggerinára is).
    Köszönöm hogy ezt leírhattam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy ilyen hosszan kifejtetted a véleményedet! :)
      Igazából sajnálom, ha félreérthető voltam, nem akartam, hogy az jöjjön le, hogy másokhoz próbálom hasonlítani magam. Inkább azt akartam kihozni az egészből, hogy - bár nagyon tetszik a szögletes forma (jobban, mint bármelyik másik) - be kell látnom, hogy a genetikai adottságaimhoz sokkal jobban passzolnak az ovális körmök.
      Az utómunkával kapcsolatban abszolút egyetértek, nincsenek illúzióim a képeket illetően, de az tény, hogy ezeket a jól megmunkált képeket azért szívesen nézegetem...
      És természetesen igazad van abban, hogy az ápolt körmök mindennek az alapjai és nagyon örülök, hogy az enyémek szerinted is rendben vannak. :*

      Törlés
  11. Nagyon rövid ideig volt hasonkó alakú a körmöm, amit egyszerű körömlakkal imádtam, de a minták már valahogy nem tetszettek, így visszatértem a jól bevált kocka formához :) a képeidet nézve viszont újra kedvet kaptam hozzá *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam még az sem egyértelmű, hogy milyen lakkal tetszik ez a forma és milyennel nem. A mintákból pedig olyan keveset volt még csak időm kipróbálni, hogy nem tudok egyelőre véleményt mondani a témában... :D

      Törlés
  12. Én úgy nagy általánosságban a szögletesebb körmöket preferálom (magamon és másokon is), de van akin kifejezetten a hegyesebb forma tetszik pl. Ciskán. Ha már megemlítetted Very Emily-t, akkor nekem rajta egyértelműen a kocka tetszett. Nálad viszont nem nagyon tudok dűlőre jutni :D Tetszik mindkettő. Vagyis a kockán az összes manikűr jól mutat, de pl. a hegyesnél csak az utolsó két képen lévő mani tetszik. Egyébként néha engem is elönt a vágy, hogy hegyes körmöm legyen (főleg ha meglátok valami szép lakkozást/mintát ami kizárólag csak hegyes körmön mutat jól), de végül mindig visszatérek a kockához vagy a squoval-hoz. Nekem annyi bajom van a körmeimmel, hogy egy bizonyos hosszúság után elkezd a köröm hegye befelé kunkorodni (valami olyasmi lehet mint nálad a hüvelyk ujjnál) ezért nem nagyon tudom hosszúra megnöveszteni (bár nem is igazán szeretem magamon a hosszút, csak néha nail artnál nem ártana még egy kis hely :D). Szerencsére mióta használom az Evelin csodaszerét (7-8 hónapja) azóta nem tört le a körmöm egyszer sem, pedig régebben mindig gondom volt vele (14 éves koromig rágtam a körmöm, aztán amikor végre leszoktam róla mindig betörtek meg annyira gyengék voltak....ez után jött a zselé köröm, de már szerencsére annak a korszaknak is vége). Így végszónak pedig annyit, hogy nagyon várom az új bejegyzéseket az új körömformával :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ciskánál nekem is a hegyesebb a favorit, Emily-vel kapcsolatban is egyetértek veled, szerintem is jobban állt neki a szögletes. De nyilván nem tudom, hogy mi késztette a változtatásra, hogy egyszerűen jobban tetszik neki vagy ő is egy problémát próbál megoldani.
      Szóval valójában veled is egyetértek, szerintem is a szögletesebbek a legszebbek, de sajnos nem mindenki adottságaihoz passzolnak. Most egyelőre megpróbálkozom ezzel a formával, igyekszem a lehető legtöbbet kihozni belőle, aztán meglátjuk mi lesz. ;)

      Törlés
  13. Nekem világéletemben ovális körmöm volt. Hiába reszeltem szögletesre 2 hétig bírta maximum, mert letört a sarka. De azt a 2 hetet mindig kiélveztem, mert sokkal egyszerűbb volt a festése minták terén meg úgy amúgy is. Most már lassan egy hónapja szögletes és nagyon örülök, hogy nem törik le, mert így imádom. Szép az ovális is, de nehéz festeni és inkább csak akkor szép ha hosszabb, legalábbis szerintem. Nekem amikor kicsi volt nagyon csúnya volt, pedig annyira nem is volt rövid. De így, hogy szögletes még kicsiben is jól mutat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor szorítok, hogy minél tovább meg tudd tartani most ezt a formát! ;)

      Törlés
  14. Mindkét körömforma nagyon jól áll, de nekem a szögletes a kedvencem, mert nekem is olyan van. Mivel eleve olyan, kivéve a mutatóujjamon (ott a széle elég kerek) és egyik hüvelykujjamon, nem nagy kunszt eleve szögletes körmöt tovább növeszteni :D Ilyen mandula-formájút nem is tudnék csinálni, tuti nem lenne szimmetrikus, csáléra reszelném.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ez az amikor az adottságok eleve meghatározzák, hogy milyen legyen a köröm formája. :)

      Törlés
  15. Nekem rengeteg körömforma tetszik, de minden emberhez más passzol és mindenkinek tudnia kell viselni a sajátját. Sokáig szögletesre voltak reszelve a körmeim, de meguntam, hogy néha-néha betöredeztek a sarkoknál, szóval nekiestem és lekerekítettem. Mindegyik formával úgy vagyok a saját kezeimen, hogy néha tetszik, néha nem. Amit nem bírok elviselni magamon azok a rövid körmök. Megőrülök, rettenetesen irritál. A körmeid a legutolsó képen tetszenek a legjobban, az enyémeket megnézheted Instán ha érdekel. @viviennepunk néven megtalálsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek, minden formát tudni kell viselni is. Bár nincs bajom a rövid körmökkel, azért tényleg szebbek, ha kicsit hosszabbak.
      Instán pedig már jó ideje követlek, szépek a körmeid! ;)

      Törlés
    2. Én is régóta követlek, ezek szerint elkerülte a figyelmem, hogy visszakövettél! Mindenesetre köszönöm, igyekszem nem csak a hibát látni a saját körmeimben és idővel megtalálni a tökéletes formát is hozzájuk. :)

      Törlés
  16. szerintem neked mindkét körömforma nagyon jól áll. :)
    én mindig is a szögletesebbre tettem le a voksom, bár a blog indulása előtt volt már hegyesebb is, meg mikor belekezdtem sokkal hosszabb körmeim voltak, amit mindig lekerekítettem picit, hogy a sarkaik ne törjenek. mióta rövidebben hordom a körmöm, azóta csakis a szögletes, nem is tudnám máshogy elképzelni a körmeimet, egyszerűen magamon ez tetszik. de másokon pl Ciskán is nagyon tetszik a lekerekített forma, csak nem tudom... egyszerűen nem passzol hozzám. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régebben nekem is csak és kizárólag a szögletes köröm tetszett, ìgy abszolút megértelek! ☺️

      Törlés
  17. Neked mindkettő jól áll, én a mandula formát szeretem, számomra az a nőies, míg a szögletes műnek, természetellenesnek tűnik. Másokon viszont tetszik a szögletes, ha nem túl széles a köröm. Problémás vagyok mi? Korral jár! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem meg kell érni ahhoz, hogy az embernek tetszenek az ovális körmök. Ráadásul nekem mind a szögletes, mind az ovális formával szemben komoly elvárásaim vannak, így sok esetben se egyik, se másik nem tetszik. ☺️

      Törlés
  18. Csatlakozom Erzsihez, neked olyan szép a természetes körmöd, hogy akkor is jól nézne ki, ha csutira lenne reszelve :))))) Az enyém kis béna alapból, volt már a blogon tövig vágott és jó hosszú is, volt kerek, mandula, sőt hegyes is, volt lekerekített kocka és sima kocka szóval minden amire épp kedvem szottyant. A visszajelzések alapján az olvasók a kockát preferálják leginkább, még akkor is ez kapott több dícséretet amikor rövid volt a körmöm, pedig nekem alapból is kis suta rövid körömágyam van... ki érti ezt???? - Az én szememnek a saját kezemen a kis tömzsi körmeimmel kicsit furi a kocka, de a lekerekített sem igazán tetszik... szóval ha nincs megnövesztve akkor nekem a sajátom nem tetszik, de másoknak igen. Legalábbis azt mondják :))))))))) Viselet szempontjából az ovális forma praktikusabb és tartósabb is, a kockának mindig letörik a sarka... és könnyen megkarmolom vele a gyerekeket, ezért nagyon kell vele vigyázni. Amúgy szerintem a természetes körömforma kellene hogy irányadó legyen a reszelés szempontjából, de nekem három ujjamon egyenes, két ujjamon kerek formájú a természetes köröm, szóval nem tudok jó lenni ebben (sem) :))))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most éppen csutira vannak reszelve és hidd el, úgy egyáltalán nem szépek! 😂
      Nálad figyelemmel követtem a változásokat és nekem mindenhogy tetszett a körmöd a képeken. És mellesleg teljesen egyetértek azzal, amit leírtál, valószínűleg mindenkinek a természetesen adódó forma lenne a legideálisabb.☺️

      Törlés
  19. Nekem minden körömforma nagyon tetszik, habár ha nagyon hosszúak, azok már kevésbé. Mindkét körömforma nagyon tetszik rajtad, ha választani kellene, talán az oválisat mondanám, mert nekem is volt olyan.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Neked szintén nagyon jóláll az ovális forma. 😉

      Törlés
  20. Nekem egyértelműen a szögletes tetszik magamon. Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen nagyon sérülés nélkül bírja a szögletes forma, bármit csinálom, nem lesz baja. :) Túl idegennek érezném, ha másfajta formája lenne a körmömnek. :/
    Csatlakozom az előttem szólókhoz: nálad mind a kettő szép, bár a szögleteset már jobban megszokta a szemem. :) Ciskának pedig mesésen áll az ovális forma. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek veled is, nekem is a szögletes körmök tetszenek legjobban, de nekem nincs akkora szerencsém mint neked, mert úgy a sarkak hajlamosak betörni vagy oldalról beszakadni az egész. 😔
      S mivel Murphy múlt héten is vicces kedvében volt, nem sokkal a bejegyzés kikerülése után beszakadt az egyik körmöm, amit fél napnál tovább nem tudtam megmenteni, így most az összes le van reszelve és ismét nem tudom, hogy milyen formában fogom most növeszteni őket... 😂

      Törlés
  21. Nagyon szépek és ápoltak a körmeid! Nekem is jobban tetszik kockásan, de mondjuk nekem majdnem mindenkinél a kockás forma tetszik jobban, és magamon is ezt hordom és szeretem, úgyhogy ez nem igazán mérvadó :) Amúgy én is azt mondom hogy mindenki hordja úgy a körmét ahogy neki tetszik és kényelmes. Sokszor nekem is probléma hogy a sarka letörik, ilyenkor sajnos vissza kell vágnom és várni amíg ismét megnő, de valamiért számomra mégis inkább ez, mint az ovális forma. Talán még gimiben voltak ovális körmeim, ma már el se tudnám képzelni őket úgy :) ez is érdekes, hogy az embernek hogy változik az idők során az ízlése ebben a témában.

    VálaszTörlés
  22. Amikor még műkörmöm volt, szinte minden formát kipróbáltam. Azóta viszont csak az oválisra vagy a mandulára esküszöm és mindenképp a hosszúra. Egyszerűen szebbnek és nőiesebbnek érzem tőle a kezem, meg ez jobban passzol a stílusomhoz, a személyiségemhez (öltözködéshez, mindenhez). Másoknál nem különösebben érdekel a forma, szinte minden tud tetszeni, ez nem szokott befolyásolni, bár a nagyon természetelleneseket azért kerülöm. Legyen ápolt, illjen az összképhez, szerintem az a legfontosabb, hogy az összkép egybe legyen. Nálad szerintem nagyon szép lett ez az új, ovális forma! :)

    VálaszTörlés