2014. október 18., szombat

Nyereményjáték -- LEZÁRVA


Sziasztok!

Az előző bejegyzések egyikében már említettem, hogy mekkora örömöt okozott számomra, amikor megláttam, hogy a blogon már 100 feliratkozott olvasó van GFC-n keresztül. Azóta még plusz egy olvasó feliratkozott, úgyhogy az örömöm még nagyobb. Ráadásul Bloglovin'-on keresztül is 53, valamint Facebook-on 66 olvasót köszönthetek körünkben. Mivel már hónapokkal ezelőtt eldöntöttem, hogy ha eléri a blog a 100 feliratkozót, akkor nyereményjátékot hirdetek - amivel megköszönhetem Nektek, hogy velem vagytok -, ezért a mai napon útjára is indítom ezt a kis játékot.


A nyereményjáték szabályai viszonylag egyszerűek, máris sorolom:

  1. Két ajándékcsomagot fogok kisorsolni a jelentkezők között, mindkettő 3 db lakkot tartalmaz, amelyből kettő ugyanaz, a harmadik pedig eltérő árnyalat.
  2. Az egyik csomagot azoknak lesz lehetőségük megnyerni, akik a nyereményjáték meghirdetése előtt is az olvasók táborába tartoztak, a másik csomagot bárki megnyerheti.
  3. A korábbról feliratkozott olvasók minimum 3 eséllyel vesznek részt a játékban, de fenntartom a jogot magamnak, hogy a leghűségesebb olvasóknak / kommentelőknek további 2 esélyt adományozzak a játék során, amennyiben tetszik nekik a nyeremény és jelentkeznek a játékra.
  4. Először a régebbi olvasók közül fogom kisorsolni a nyertest, akinek lehetősége lesz választani a két csomag közül. A másik csomagot a régebbi és az újabb olvasók egyaránt megnyerhetik.
  5. Ahhoz, hogy megnyerhessétek az ajándékcsomagok egyikét, nem kell mást tenni, mint nyilvánosan feliratkozni GFC-n VAGY Bloglovin'-on keresztül és kommentben leírni nekem, hogy milyen néven követtek, valamint küldeni egy e-mailt a zizitim kukac hotmail pont com e-mail címre. Akik bármilyen fórumon követtek idáig, azok legyenek kedvesek ezt jelezni, így mindenképpen beírom a nevük mellé a plusz esélyt (nem számít, ha eddig "csak" FB-on keresztül követted a blogot, ha most feliratkozol, akkor ugyanúgy felveszlek a régi olvasók közé - természetesen elmentettem magamnak a blog eddigi olvasóit, illetve nagyjából a fejemben van, hogy kik szoktak kommentelni).
  6. Azért szeretném, hogy inkább GFC-n vagy Bloglovin'-on keresztül olvassatok, mert sajnos a Facebook szeret szelektálni és így nem biztos, hogy mindenkihez eljutnak a blogbejegyzések...
  7. A játék megosztása nem kötelező, nem is jár érte plusz esély, de természetesen megköszönöm, ha bármilyen fórumon népszerűsítitek a blogot.
  8. Lehetőség szerint rendelkezz Magyarországi postacímmel. (Nem jelent az sem akadályt, ha valaki valamelyik szomszédos országból jelentkezik, de nem szeretnék belefutni egy kellemetlenül magas postaköltségbe, így szeretném kikötni, hogy aránytalanul magas postázási díjat nem vállalok magamra - azt pedig, hogy mi aránytalan, természetesen én magam határozom meg.)


Most pedig következzenek a nyeremények. Egyik csomag sem tartalmaz drága lakkokat, de igyekeztem olyanokat összeválogatni, amikhez itthon viszonylag nehezen lehet hozzájutni, ezért remélem, hogy a nyertes örömét leli majd bennük. :)

1. csomag:

  • Rimmel Space Dust 005 Total Eclipse
  • Kiko 497 Pearly Indian Violet
  • Kiko 386 Light Pastel Blue



2. csomag:

  • Rimmel Space Dust 005 Total Eclipse
  • Kiko 497 Pearly Indian Violet
  • Kiko 267 Sky Blue



A jelentkezési határidő: 2014. november 2. (vasárnap) éjfél. A nyerteseket igyekszem minél hamarabb kisorsolni és itt a blogon fogom a nevüket közzétenni, valamint arra az e-mail címre fogok írni nekik, amelyiken keresztül jelentkeztek a játékra. A nyerteseknek az értesítéstől számítva két napjuk lesz jelentkezni a nyereményekért, ha ez nem történik meg, akkor új nyertest sorsolok.

Bízom benne, hogy elnyerik a tetszéseteket a nyeremények és szeretném megköszönni, hogy itt vagytok, hogy olvastok, hogy kommenteltek. Higgyétek el, nagyon sokat jelent ez nekem, főként úgy, hogy tudom, aki eddig feliratkozott, az valószínűleg tényleg azért tette, mert tetszik neki, amit csinálok. Igyekszem a jövőben is hasonló színvonalon működtetni ezt a felületet, de bármilyen kritikát, észrevételt szívesen fogadok.

Sok sikert kívánok mindenkinek! ;)

94 megjegyzés:

  1. Szia! Először is szeretnék gratulálni a több, mint 100 olvasóhoz, nekem az egyik kedvencem ez a blog. :) A nyereményjátékra csodás lakkokat válogattál össze, szóval jelentkeznék is gyorsan, Emőke Szekrényes néven követlek GFC-n és Fb-on is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, köszi a jelentkezést! Ahhoz azonban, hogy érvényesen figyelembe tudjam venni, küldj kérlek egy e-mailt a fent jelzett e-mail címre. Köszi! :)

      Törlés
  2. Szia!
    Én is gratulálok, mindig olvaslak az alapos tesztek és a szép képek miatt (a képek a gyengéim egy körmös blognál). Millabell néven követlek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a jelentkezést, Te is küldj kérlek e-mailt. :)

      Törlés
  3. Gratulálok még egyszer a 100 (sőt, most már több) olvasóhoz!
    Még nincs egy Kiko lakkom sem, örülnék valamelyik csomagnak :)
    Eddig GFC-n követtelek, most már Bloglovinon is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek a lakkok! Írtam e-mailt is, hogy regisztráltam a jelentkezésedet! :)

      Törlés
  4. Csapó kettő:D
    Azrail neven követlek, azt hiszem nem írok kisregényt, e-mailban megtettem: )
    Szép napot!!!:)

    VálaszTörlés
  5. gratulálok :) én nem jelentkezek a játékra,viszont szeretném leírni,hogy tetszik a blogod és a manikűjeid.Nekem ez óriási példa,hogy kisgyerek mellett lehet szép igényes manikűröket összehozni.Csak így tovább. :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a több mint 100 olvasóhoz. Adrienn Józsa néven követlek Bloglovin-on és most már GFC-n is. Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, regisztráltalak! Az viszont számomra lényegtelen, hogy melyik platformon követed a blogon, azért is írtam, hogy vagy egyik vagy másik elegendő. ;)

      Törlés
  7. Gratulálok a bloghoz! :) Nagyon szépek a lakkok, de nem jelentkezem a játékra, mert "sajnos" a Pearly Indian Violet már a birtokomban van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Bia! :)
      Az pedig tényleg borzasztó, hogy Te is megrendelted ezt a lakkot! :D

      Törlés
  8. Gratulálok a 100 feliratkozóhoz és köszi a játékot, élnék a lehetőséggel :)
    Szívecske néven követlek Bloglovinon. Megy a mail :)

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a szép szavakat, örülök, hogy Neked is tetszik, amit csinálok. Tudtam ám, hogy a Szil76 mögött Te állsz! ;)
      Dobj légyszi egy e-mail is a fenti címre, ez megkönnyíti számomra a lebonyolítást! És örülök, hogy jelentkeztél!

      Törlés
  10. Szia,
    Köszönjük a lehetőséget!
    Patrícia Kutasi néven követlek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, írj légyszi egy e-mailt a fent megjelölt címre, hogy véglegesíthessem a nevedet a játékban! :)

      Törlés
  11. Szia! Nagyon szeretem a blogodat, mert igényes, és sok elérhető lakkot mutatsz meg nekünk. Élmény a posztjaid között nézelődni :) Bloglovinon gverocs néven követlek.
    Köszi a lehetőséget, és remélem még sokszor ennyi követőd lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a jelentkezést, felírtalak! :)

      Törlés
  12. Szia, nálam a blogod LakkomLakkomhoz közel jár, abszolút dobogós! :)
    ceannemusic néven követlek (Bloglovin). A csoportos munkásságodról ugyebár nem is beszélve! :D Írok mindjárt mailt.
    Szépeket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anna! Ilyen dicséretet még nem kaptam, hogy valaki Edinával egy lapon említett volna, pedig van pár nagyon kedves olvasóm, akik időről időre szebbnél szebb mondatokkal melengetik meg a lelkem. Hú, ez most megint nagyon szentimentális lett... :D
      Szóval Edina szerintem kimagasló és nem is szeretnék hozzá hasonló babérokra törni, mert iszonyú, hogy mi munka állhat a Lakkomlakkom mögött. De tényleg nagyon boldog vagyok, hogy sokatoknak tetszik, amit csinálok, az elején nem gondoltam volna, hogy ennyire kinőheti magát a blog... :)
      Az pedig, hogy a csoportban mennyit pörgök, nyilván az én érdekem is, de néha tényleg elég macerás. :)
      Örülök, hogy Te is itt vagy köztünk, hogy olvasol, hogy jelentkeztél. Viszont az elképzelhető, hogy az e-mailt elfelejtetted elküldeni? Tedd meg kérlek, hogy érvényes legyen a jelentkezésed. ;)

      Törlés
  13. Szia,
    Gabi néven követlek és elküldtem az e-mailt is. Én is csatlakozom a gratulálókhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, válaszoltam is a leveledre! :)

      Törlés
  14. Én is szeretnék gratulálni a feliratkozókhoz! Szeretem a blogodat, mert szépek, igényesek a munkáid. Itt Myrkky néven követlek, a Bloglovinon még csak ma vettelek fel. Mindjárt megy az e-mail, köszönöm a játékot, mindig vágytam Kiko lakkra! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy jelentkeztél, és hátha Te leszel az egyik szerencsés! ;)

      Törlés
  15. nagyon szupi a nyeremény, és ugyanez igaz a blogodra is.azt hiszem eléggé az eleje óta követem,csodás manikűröket készítesz és nagyon igényes környezetbe is ágyazod. :) csak így tovább! ;)
    ja, Lilla néven követlek gfc-n. illetve instagramon is lilla.varga néven. (megy az e-mail)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! Fel is írtalak a jelentkezők közé! :)

      Törlés
  16. Köszönjük a játékot, szuper nyeremények. :) Ági Niceties néven vagyon feliratkozva GFC-n és küldtem mailt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a jelentkezést, fel is írtalak! :)

      Törlés
  17. Köszönöm a lehetőséget, szuper játék!
    Bloglovin-on régóta követlek angel14 néven.
    GFC pedig most kezdtelek el, Judy,Szöszmösz néven. facebookon is követtelek, de leírom emailbe!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik a játék, felírtalak Téged is! :)

      Törlés
  18. Szia :) Szeretnék én is jelentkezni, emailt már írtam, de ide is leírom, hogy Nikkii néven követlek GFC-n.. És még sokszor 100 követőt kívánok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, fel is írtalak! :)

      Törlés
  19. Te ennél legalább 6x ennyi követőt érdemelsz, ezt most halál komolyan mondom!
    Nagyon tetszenek a manikűrjeid, ügyes vagy, ötletes és tehetséges is. :) Emellett pedig a képeid is fantasztikusak. :)
    A játékra most nem jelentkezek, meghagyom az esélyt a többieknek. :)
    Gratulálok, imádom a blogod, továbbá is rendszeres olvasód és kommentelőd leszek. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a kedves szavakat, annyit dicsérsz engem, hogy lassan elbízom magam... :D

      Törlés
    2. Drága vagy, de ilyet ne is mondjunk! :D
      Utálom az öntelt embereket...

      Törlés
  20. Szia!
    Még csak most iratkoztam fel a blogodra, és lájkoltam az oldaladat facebookon. Nagyon tetszik a blogod, és gyönyörű körmöket készítesz, mostantól rendszeres olvasód leszek. :)
    Bloglovin'-on és facebookon Bius Szi-Pál néven, GFC-n pedig Bius Sz néven követlek. :)

    Nem tudom, hogy hányszor küldte el, mert nem nagyon akar megjelenni a kommentem, ha sokszor elküldtem, akkor ne haragudj. :)

    Köszönöm a lehetőséget, további sok sikert a blogoláshoz!

    Bius

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik a blog, szóval üdv itt! Sok sikert a játékhoz! :)

      Törlés
  21. őőő, szerintem én fel sem iratkoztam ide hozzád, de általában így szokott ez lenni. :)
    kedves tőled a felajánlás, remélem sok új embert is vonz, akik majd lelkes olvasód is maradnak! ;)
    dobom a mailt, nagyon összeszedetlenke vagyok épp. vacsi kóma. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy jelentkeztél, sok sikert! :)

      Törlés
  22. Szívből gratulálok ehhez a szép létszámhoz, még sokat-sokat :) Megérdemled ^^
    Én is szívesen megismerkednék a Kiko lakkokkal, de az a Rimmel Space Dust lakk is nagyon birizgálja a fantáziámat :P
    Megaera néven vagyok régi olvasód, és most már facebook-on is követlek :)
    Köszönöm szépen a lehetőséget, mindjárt megy is a mail :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, köszönöm! Sok sikert a játékhoz! :)

      Törlés
  23. Gratulálok a több mint 100 feliratkozóhoz! :)
    Manna (mannakörmök) néven vagyok régi olvasód mindenhol, kommentelgetni is szoktam. :)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  24. De szuper! Mind a (már több mint) 100 követő és a játék is :)
    GFC-n Nóra, FB-n pedig Nora Piros néven követlek már rég, bloglovinon pedig Alanoraként a mai naptól :)

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, felírtalak Téged is! :)

      Törlés
  25. Szia! Gratulálok ehhez a szép kerek számhoz, remélem hamarosan többen is leszünk! :) Eddig csak FB-on követtelek (Ancsa Klárik), de most már bloglovinon is :) Köszi a játéklehetőséget, szuperek a nyeremények! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek a nyeremények, sok sikert a játékban! :)

      Törlés
  26. Én is jelentkezem! :) Szeretem nagyon a blogod, meg az összes alkotásod is! De ezt már úgyis leírtam egyszer, nem is emlékszem már hogy melyik bejegyzéshez... :) Itt is követlek, Ritu néven, és bloglovinon is, szelesteirita néven.
    Ó, és szuperek a nyeremények, főleg a Rimmel lakk érdekel most :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy Neked is tetszenek a nyeremények, sok sikert Neked is!
      Azt pedig külön köszönöm, hogy ilyen lelkesen kommentelsz szinte minden bejegyzésnél! ;)

      Törlés
  27. Gratula a blogodhoz! Megérdemelten követnek ennyien. Nagyon szépek a munkáid, igényesek, szívesen nézegetem. Ritkán jelentkezem játékra, de ezek a színek a kedvenceim, úúúúúúúgy szeretném az egyik csomagot :) T. Andi néven követlek erre-arra :) Küldöm a mailt is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi, hogy jelentkeztél, örülök, hogy Neked is tetszenek a megnyerhető lakkok! És természetesen köszönöm a dicséretet is, sokat jelent nekem, hogy ennyi mindenkinek tetszik, amit csinálok. :)
      Sok sikert! ;)

      Törlés
  28. Szia:) Először is gratulálok a 100. feliratkozóhoz :)
    A nyereménykátékra szeretnék jelentkezni :)
    Mazsola néven követlek itt bloggeren és már régi olvasód vagyok.
    Nagyon szeretem a manikűrjeidet , ezért sokszor kommentelek :)
    Legyen szép Napod :) És nagyin szép lakkokat választottál , köszönjük :)

    VálaszTörlés
  29. Gratula az olvasókhoz! Glitterfinger Lexa néven követlek már régebb óta GFC-n és bloglovinon is. Nagyon jók a lakkok, köszi a játékot! :) ja és küldtem emailt is ^^
    A blogodról pedig annyit, hogy bár nem kommentelek gyakran, de mindig elolvasom a bejegyzéseid mert nagyon szép képeket csinálsz, korrektül tesztelsz és a nail artjaid is imádom, szóval csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Neked pedig sok sikert a játékban! :)

      Törlés
  30. Szia. :)
    A Manikűrvadász által találtam rá pár napja a blogodra, és meg kell mondanom, nagyon tetszik. :) Igényes munkád vannak, élmény olvasni téged. :)
    Egyébként pedig szuper nyereményjáték, én is szeretnék jelentkezni; GhostGirl néven követlek bloglovinon.
    Köszi a lehetőséget, ment a mail is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a jelentkezést és nagyon örülök, hogy tetszik a blog! Bízom benne, hogy a továbbiak is elnyerik majd a tetszésedet! :)

      Törlés
  31. Szia!
    E-mail-ben már jelentkeztem, de a szabály az szabály :D
    Zsember Zsófi néven követlek :)

    VálaszTörlés
  32. Szia! E-mail-ben már jelentkeztem, de itt is követlek leximax néven :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, regisztráltalak Téged is! :)

      Törlés
  33. Nemrég bukkantam rá blogodra egy időben azzal hogy megláttam ezt a nyereményjátékot. Úgyhogy kapok a lehetőségen és jelentkezek,blogovinon Vásári Ronett néven követlek. Köszönöm a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  34. Gratulálok, Timi! :)
    Dóra néven követlek mind GFC-n, mind Bloglovinon, de mindjárt írok egy e-mailt is. :D
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  35. Szia, most írtam e-mailt. gatai zsuzsa néven követlek GFC-n és zsuka (azt hiszem) bloglovinon. Gratula a sok követőhöz és várom továbbra is szép manikat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a jelentkezést, sok sikert Neked is! :)

      Törlés
  36. Szia! Az előbb küldtem e-mailt, és itt is leírom a ,,fontosabb" infókat: Facebookon a játék előtt is követtelek, (Nagy Éva néven) bár a blogodat régebb óta olvasom. Bloglovin'-on követlek még ezen kívül, vica felhasználónévvel.
    Köszi a lehetőséget, és még minimum 10-szer ennyi feliratkozót kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy jelentkeztél, sok sikert kívánok a játékban! :)

      Törlés
  37. Szia! Először is: Gratulálok a már 120 (!!) olvasóhoz.
    Követlek Facebookon Bodza Joó néven.
    Bloglovinon is Bodza Joó néven.
    Most iratkoztam fel a blogra Elder Berry néven.
    A blogodat régebb óta olvasom, de általában telefonról és nem szokásom kommentelgetni.

    Köszi a lehetőséget, és további sok sikert és feliratkozót kívánok! :)

    VálaszTörlés
  38. Akkor hát a lakktesztet látva nem fér hozzá kétség, hogy jelentkeznem kell a játékra :D
    Dii néven követlek (elvileg régi olvasód vagyok) és hamarosan megy is az e-mail. Meg persze gratulálok ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy megtetszett a Kiko lakk! ;)
      Felírtalak és sok sikert Neked is! :)

      Törlés
  39. Szia! Köszönöm, hogy részt vehetek a játékban. Facebookon és Bloglovin'-on már a játék előtt is követtelek, Nagy Zita (vagy Zita Nagy) néven, minden bejegyzést olvasok, de nem szoktam kommentelni, GFC-n pedig most iratkoztam fel. Köszönöm a lehetőséget, gyönyörűek a megnyerhető lakkok és a blogod is nagyon színvonalas. Remélem még többen olvassák majd ezután!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy olvasod a blogot! ;)
      Felírtalak a jelentkezők közé, Neked is sok sikert kívánok! :)

      Törlés
  40. Szia! Köszönöm a lehetőséget! Követlek bloglovinon és facebookon Tóth Csilla néven! Imádom a blogod, egyszerűen tökéletes! :) Nem bírom abbahagyni az olvasását:D
    Emailt már küldtem és még egyszer gratulálok a sok-sok feliratkozóhoz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik a blog és sok sikert kívánok a játékhoz! :)

      Törlés
  41. Szia! Gratulálok a 100+ feliratkozóhoz. Idáig is olvastam a blogodat, de facebookon és bloglovinon most követtelek be. Mind a három helyen Alexandra Gulyás néven követlek. E-mailt is küldtem. Köszönöm a lehetőséget! :DD

    VálaszTörlés
  42. Szia!
    Nita néven követlek GFC, de a The Old Readeren keresztül már egy ideje olvasom a bejegyzéseid. :) És gratulálok!

    VálaszTörlés
  43. Szia! Gratulálok én is :)) Köszi a játékot, szeretnék jelentkezni, Liza Magyar néven követlek! :) Írok e-mailt!

    VálaszTörlés
  44. Gratulálok itt is! :) Dóri (nail-maniacs) néven vagyok feliratkozott olvasód, és írtam e-mailt :)

    VálaszTörlés
  45. Szia! Már írtam emailt, Éva Ghile néven követlek :) Köszönöm a lehetőséget (itt is) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint Vicacat, de a Bloglovin tutira Éva Ghile!

      Törlés
  46. Szia!

    Gratulálok itt is a szép a kerek számhoz!
    Eddig bloglovinon követtelek: bkata88 / Kata Bácskai
    most GFC-n is feliratkoztam: bkata / Kata Bácskai

    Köszönjük a játékot!

    VálaszTörlés
  47. Szia!
    Bloglovinon követlek bidzso75 néven.
    Nem szoktam hozzászólni, de rendszeres olvasód vagyok. Egyébként a Szépségtrend mobilalkalmazáson keresztül szoktalak olvasni. Már írtam e-mailt.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  48. Bocsánat! Előző vagyok. Kriszta néven követlek☺.

    VálaszTörlés
  49. szia, köszi a játékot először is! :)
    Új feliratkozó vagyok, ma láttam a dry brush manikűrödet, és nagyon megtetszet a blog, és elkezdtem nézegetni (a tanulás helyett) :D Kern Dóra néven követlek egyelőre csak itt, de a többi is következni fog. Írom az emailt! :)

    VálaszTörlés
  50. Szia!

    Gratulálok a több mint 100 feliratkozóhoz és köszönöm a lehetőséget is! :)
    Egy ideje már nézegettem a blogod és most fel is iratkoztam Bloggeren vivienne névvel.
    Az e-mailt is mindjárt elküldöm és további sok sikert kívánok! :)

    VálaszTörlés