2014. október 5., vasárnap

Golden Rose Rich Color 117


Sziasztok!

Ma egy sötétbarna Golden Rose lakkot mutatok meg nektek, ami még a Flórától kapott nyeremény részét képezi. Sokáig csak kallódott a fiókban a többi használatra váró lakk között, de most, hogy itt van az ősz (itt van újra... :D), végre kedvet kaptam hozzá, hogy felkenjem.


Ha jól rémlik, Rich Color teszt nem volt még a blogon, így most kicsit bővebben írok róla. Kezdem azzal, ami egyből feltűnik, ez pedig nem más, mint a (szerintem) széles, lekerekített végű ecset. Számomra kicsit túlméretezett, legalábbis a kisujjam körmét illetően, de tudom, hogy sokan szeretitek, elvileg ez a szélesség azt szolgálja, hogy akár egy mozdulattal kilakkozhassunk egy körmöt. Az én darabomnál kicsit szabálytalanul van vágva az ecset vége, de ez szerencsére nem nehezítette meg a lakkozást, elég jól használható, néhány helyen kellett csak javítom (többek között a kiujjam bőrét sikerült jól összekennem... :D).

Fedése teljesen jó, két rétegben tökéletes. Az első réteg is elég jól fed, de még egy kicsit foltos marad, amit a második tökéletesen helyretesz. Állagát szeretem, közepesen hígnak mondanám, megfelelően használható, nem emlékszem, hogy megfolyt volna használat közben.

Száradása közepesen gyors és elég fényes lesz a végeredmény, viszont vigyázzatok, kicsit csalóka a dolog, ugyanis több óra telt el a lakkozás után, mire lefeküdtem aludni és még így is lenyomatos lett reggelre a felülete. Fedőlakk használatát tehát mindenképpen javaslom. Ja, és fedőlakk nélkül megfogja a papírt, ha véletlenül végighúzzátok rajta a körmötöket.


És akkor jöjjön a számomra legérdekesebb része, a színe. Előre elmondom, hogy a Rich Color lakkokat kérlek, ne az üveg alapján ítéljétek meg! Ez a lakk ugyanis üvegben egy meleg árnyalatú sötétbarnának tűnik, ami esetében komolyan el kellett gondolkodnom, hogy vajon mire fogom használni. Aztán gondoltam egyet és felkentem és láss csodát, egyáltalán nem meleg árnyalatú, de még csak nem is hasonlít arra a színre, amit az alapján feltételeztem, ahogy az üvegen keresztül kinéz. Ha az üveg szélénél megfigyelem a lakkot, akkor az látható, hogy van neki egy lilásbordó beütése, ami felkenve határozottan olyan irányba viszi el a színt, amiért most egyszerűen rajongok! Sose gondoltam volna, hogy egy szimpla sötétbarna lakk ilyen érzéseket fog kiváltani belőlem. :D

Szokásomhoz híven most sem hagytam díszítés nélkül a manikűrt, az Essence fehér nyomdalakkjával készültek a minták a MoYou Bridal 07 lemezről.



Jöjjön még egy plusz információ a nyomdázás szerelmeseinek. Jelentem, arra is tökéletesen alkalmas, de ne várjátok, hogy barna lesz a végeredmény, így ugyanis éppen a már említett lilásbordó színt lehet előcsalogatni belőle, egyszerűen gyönyörű, ahogy kinéz! Készítettem egy manikűrt, amiben ezzel nyomdáztam, hogy lássátok a saját szemetekkel. :)


Alapnak a Barry M Gold Foil Finish lakkját használtam, a többi körmömre pedig a piCture pOlish Fool's Gold nevű árnyalatát kentem.


A tanulság tehát, hogy aki személyesen szokott a Nailland felé járni, az mindenképpen teszter alapján válasszon a Golden Rose lakkok közül, aki pedig neten rendelne, az tényleg igyekezzen minél több színmintát megnézni, mert sokszor csoda lapul ezekben - az elsőre semmitmondónak tűnő - üvegekben... ;)

21 megjegyzés:

  1. Wow, gyönyörű! :)
    Önmagában is nagyon tetszik és nyomdázva is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon szép, abszolút nem gondoltam, hogy ennyire szeretni fogom! :)

      Törlés
  2. Nagyon szép szín, és milyen különös, hogy nyomdázva mennyivel másabb színű...de hát ettől sokoldalú, úgyhogy nagy wow! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes kipróbálni, ha a Naillandnél jártok! :)

      Törlés
  3. Az a kutyás minta de marha jó, olyan mintha kötött pulóver lenne... :D Ez melyik lemezen van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A MoYou Tourist 07 és 21 lemezeken vannak fenn ^^

      Törlés
    2. Örölök, hogy tetszik! Rosie pedig már megválaszolta a kérdést, köszönöm! ;)

      Törlés
  4. Aza barna lakk nagyon szép és a nyomda... csodás!! Persze a másik manikűr is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Hát, jó... pedig én pont csudiszép barnakutatásban vagyok, de ezt mindenképp meg akarom nézni majd magamnak, ha mást nem, nyomdázni :D

    VálaszTörlés
  6. VÁÓ! Na ez most jól felkeltette az érdeklődésemet :) És amúgy is éljenek a GR lakkok, mert olcsók, és nagyon sok féle van belőlük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, éljenek, tényleg nagyon jó kis lakkok ezek! Ha most állítanám össze az alapkészletemet krém finisű lakkokból, akkor tutira náluk néznék szét először. :)

      Törlés
  7. Gyönyörű ez a lakk, bolondulok a sötét színekért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nagyon illene hozzád! Érdemes lehet meglesned, ha arra jársz. ;)

      Törlés
  8. Majdnem fekete, étcsoki-szín. Nyomdázva nekem jobban tetszik.
    Az ára pont annyi, mint a Moyráé a Naillandben, van is pár GR lakkom (szerintem 10 is), de mivel vidéki vagyok, a Moyra jobban látókörömbe kerül és olcsóbb is. Szerintem hasonló kategóriák, bár a GR üvege sokkal elegánsabb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az üvege tényleg szebb, de ez engem annyira nem érdekel. Az sokkal inkább, hogy velem meg a Moyra nem jön szembe. A Naillandben gyakran megfordulok, így a GR lakkok szinte karnyújtásnyira vannak, viszont a környékünkön a Moyra lakkokat tök drágán árulják. Jó ideje tervezek elmenni a Ferenc körúti boltjukba, de eddig még valahogy nem jött össze. Viszont ha egyszer beszabadulok, akkor szerintem vége lesz a világnak... :D
      Főleg, hogy mostanában eszméletlen jó kollekciókkal jön ki a Moyra! :)

      Törlés
  9. Nagyon jó lett Timi! Eszembe nem jutott volna összehozni a Fool's Gold-al, de nagyon jól néz ki együtt a kettő. És igen, szerintem is éljenek a GR lakkok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ennyire tetszik! Valahogy ez a kombináció ugrott be elsőre a nyomdalemezek mintáit nézegetve. :)

      Törlés
  10. az első manidon a gyűrűsujjadba beleszerettem, megkívántam most ezt a mintát magamra is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még szerencse, hogy megvan hozzá a lemezed! ;)

      Törlés