2013. december 30., hétfő

MAC Ruby Woo és a Back 2 MAC program

Sziasztok!

Az elmúlt időszakban szinte minden blogon lehetett arról bejegyzéseket látni, hogy kinek milyen volt a körme vagy a sminkje karácsonykor. A helyzet az, hogy én ilyesmit - sajnos vagy nem sajnos azt nem tudom, de - nem tudok mutatni több okból sem. A körmeim a karácsonyi készülődés (takarítás, sütés-főzés) közben a szokásosnál is rosszabb állapotba kerültek, így tövig vágtam őket. Arról nem beszélve, hogy egyáltalán nem volt időm se sminkelni, se körmöt festeni Szentestére. Örültem, hogy minden kész lett és le tudtunk ülni a karácsonyi asztalhoz :) A következő napon szerencsére mi mentünk látogatóba, így akkor kifestettem a körmöm, de nem láttam értelmét lefotózni egy sima piros-arany manikűrt a csutka kis körmeimen :D

Hogy valamennyire mégis maradjunk az ünnepeknél, ma egy piros rúzst, a MAC Ruby Woo nevű darabját fogom megmutatni és szeretnék megosztani pár hasznos információt a Back 2 MAC programról, amiről szerintem elég keveset lehet olvasni a neten ahhoz képest, hogy mennyire szuper dolog.


Ez a rúzs a MAC egyik leghíresebb árnyalata, nem mellesleg az idén megjelent Rihanna kollekcióban szereplő Riri Woo is majdnem ugyanez, csak egy árnyalatnyit pinkesebb, de ez szájra felkenve nem egyáltalán nem látszik (Temptalia megmutatta egymás mellett a kettőt, és tényleg észrevehetetlen a különbség).
Maga a rúzs a "retro matte" családba tartozik, kicsit száraz az állaga, de megfelelően használva a végeredmény valami fantasztikus. Nem vagyok egy nagy rúzshasználó, főleg nem nagyon használtam eddig piros rúzst, de mostanában azt érzem, hogy megértem rá és megtanultam viselni.
Ez az árnyalat egy kékes tónusú élénkpiros szín, ami azért jó, mert elvileg minden bőrtónushoz passzol, plusz a fogakat fehérebbnek láttatja. Nagyon vibráló és abszolút feltűnő, vonzza a tekinteteket, ezért nyilván kell némi bátorság a használatához.




Pont a feltűnősége miatt nagyon kellemetlen lenne, ha foltosan kopna, ezért én egy bombabiztos módszerrel viseltem. A hidratált számra elsőként a MAC Prep + Prime Lip került, aminek az a feladata, hogy megtartsa a rákerült termékeket. Piros rúzsról lévén szó, erre került egy szájceruza, ami a Bourjois Rouge Soyeux 20 árnyalata. Ez segített valamelyest korrigálni a szám vonalát, mivel a felső ajkam kicsit vékonyabb, mint szeretném, a kontúrt kívülről rajzolva át még mindig természetes marad a végeredmény, de csalhatunk egy kicsit :)
A ceruzával nem csak kontúroztam, hanem ki is színeztem a számat, ami szuper alapot ad bármelyik rúzsnak és még tartósabbá tehetjük őket. Miután ezzel végeztem, ecsettel vittem fel a rúzst és kész.
Kicsit talán macerásnak tűnhet, hogy három terméket is használok egy rúzsozáshoz, de tényleg megéri. Ugyanis a lényeg csak most jön. Azon kívül, hogy fantasztikus hatása van egy matt rúzsnak - szerintem sokkal szebb, mint a krémes társai - szupertartósnak is bizonyult a trió. Itt a tartósságot úgy kell érteni, hogy kb. 5 órán keresztül viseltem, közben süteményt ettem és ittam is, a poharat abszolút nem fogta meg és az 5. óra végére csak minimálisan kopott meg, de szinte ugyanolyan maradt. Nagyon elégedett vagyok!

Az alábbi képeken láthatjátok, hogy napsütésben milyen színe van a rúzsnak és a szájcerkának. Nem tudom már melyik külföldi bloggernél olvastam, hogy ez a cerka passzol ehhez a rúzshoz leginkább, de abszolút egyetértek!



És amiért a Back 2 MAC terítékre került az nem más, mint hogy immáron ez a második rúzs, amit ennek a programnak a keretein belül ingyen hozhattam haza. A program a MAC hulladékvisszagyűjtési programja, melynek lényege, hogy 6 darab csomagolás visszavitelekor választhatunk egy rúzst az állandó kollekciókból (elvileg van ahol szájfényt is kérhetünk, a pontos részletekről az üzletekben kell érdeklődni). A csomagoláson nem a papírdoboz értendő, hanem pl. az alapozó üvege vagy egy korrektoros tégely, bármi aminek normál csomagolása van. Kivételt képeznek a ceruzák, illetve az utántöltők (pl. szemhéjpúder, pirosító).

forrás
Tudom, hogy aki nem egy nagy MAC fanatikus, annak úgy tűnhet, hogy sose gyűlik össze 6 darab üres csomagolás, de mivel nincs időbeli korlát, ezért csak annyi a dolgunk, hogy nem dobjuk ki az üres tégelyeket vagy akár barátnőkkel összeállhatunk és eldönthetjük ki kapja a rúzst. Ezzel védjük a környezetet és még esélyünk is van egy ingyen rúzsra. Mondhatjuk, hogy mindenki nyer! :)
Tudom, hogy a MAC termékek nem tartoznak éppen az olcsó árkategóriába, de rengeteg szuper termékük van és amit én nagyon szeretek, hogy bármit ki tudunk próbálni vásárlás előtt, nem veszünk zsákbamacskát. Felkenik, amit csak akarunk...

Update: azoknak, akik esetleg hiányolták, hogy nincsen kép róla felkenve, itt van pár kép a rúzsról a számon. Nem teljesen élethű a szín, nem ennyire pinkbe hajló a rúzs valójában, viszont az látszik a képeken, hogy egy abszolút hordható színről van szó.






8 megjegyzés:

  1. De gyönyörű a Mac rúzs*-* Szupi poszt:) xo
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Elég jól hangzik ez az akció, de amint írtad is, én is attól tartok, hogy soha nem gyűlne össze 6 kiürült termékük, mert oké, hogy tényleg szuper minőségűek, de szerintem rengetegen úgy vagyunk vele, hogy inkább megvesszük az olcsóbbat a MAC-árak törtrészéért és ne adj Isten inkább igazítunk a sminken napközben, mert kevésbé tartós. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy amint anyagilag megtehetem majd, igenis be fogok ruházni 1-2 drágább alapdarabra, mert tudom, hogy sokat számít, meg hát simogatja az ember lelkét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút értem, hogy miért nem költitek a pénzeteket drágább (márkásabb) dolgokra. Tudom, hogy a legtöbb lány ebben a kis blogos közösségben nem rendelkezik még önálló jövedelemmel vagy nem annyival, mint szeretne. Így nyilván érthetőek a prioritások. Mivel azonban én már (sajnos vagy nem sajnos) nem ebbe a kategóriába tartozom, ezért szerencsére van / volt lehetőségem már több drágább dolgot is kipróbálni. Szerintem az ehhez való hozzáállás leginkább az aktuális anyagi helyzet kérdése és mindenkinek azt kívánom, hogy pár év múlva ne csak az anyagi megfontolás, hanem minden tényező figyelembe vétele határozhassa meg, hogy megveszi-e az adott dolgot vagy sem. :)
      Amúgy pedig természetesen drogériás márkákból is vannak szuper termékek, csak utána kell járni vásárlás előtt! :)

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a rúzs, kár hogy élesben nem mutattad meg, megnéztem volna, hogy te hogyan kened fel olyan tökéletesen, ahogy nekem elmagyaráztad. :)

    VálaszTörlés
  4. Megkérdezhetem, hogy mennyibe került?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy írtam is, ez a Back 2 MAC program keretében került hozzám, de egyébként azt hiszem, hogy most már kb. 6000 Ft-ba kerülnek a MAC rúzsok.

      Törlés