2013. december 17., kedd

És akkor most nekikezdünk!

Kedves Látogató!

Nem gondoltam volna, hogy valaha is megpróbálkozom majd a blogírással, de gondolom ez már sablonszöveg... :)
Kb. egy éve egy kedves kolleganőm viccelődött azzal, hogy majd a babázás alatt én is nekiállhatok blogot írni és íme, végül úgy tűnik igaza lett!
Nem terveztem azt, hogy én is belekezdek, hisz annyi már a blog szépség témában, mint réten a gaz. Ráadásul nem is vagyok egy nagy talentum, csak szenvedélyemmé vált a sminkelés és az utóbbi időben a körömfestés is. Nem szeretném itt osztani az észt, nem akarom senkinek megmondani a tutit, sőt nem szeretnék olyan termékekről írni, amiről előttem már 20-an írtak, hisz vannak nálam gyakorlottabbak, hozzáértőbbek, jobb technikai háttérrel rendelkezők. Egyszerűen csak arra gondoltam, hogy olyan termékekről írnék főleg, amikkel keveset találkoztam a magyar blogokon, hogy hiánypótlásként ezekről is szülessen bejegyzés, hátha van rá igény.
Nem tervezem komoly fényképezőgép beszerzését, nem lesznek fantasztikus minőségűek a fotók, de igyekszem majd csak olyanokat feltenni, amik színhűen (élethűen) visszaadják azt, amit mutatni szeretnék, máskülönben értelme sem lenne a dolognak!

Bízom benne, hogy talál majd kedvére valót, aki idetéved! Hamarosan érkezik az első valamirevaló bejegyzés is...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése