2014. április 25., péntek

Lovely - St. Tropez kollekció


Sziasztok!

Ma a Lovely egyik új kollekciójának lakkjait hoztam, ami nem más, mint a St. Tropez. A lakkok nagyon fantáziadúsan a Nr. 1., Nr. 2., illetve a Nr. 3. nevet kapták ismét... :D


A kollekció selyemfényű lakkokat tartalmaz, szerintem hasonló a koncepció, mint a Barry M Silk kollekció esetében. Én már akkor teljesen odavoltam, mikor azt a kollekciót megláttam, de amikor Dóra az egyik Facebook csoportban megmutatta, hogy a Lovely is kijön valami hasonlóval, majdnem dobtam egy hátast.
Ez pont egy olyan kollekció szerintem, amiért érdemes hanyatt-homlok rohanni, hogy miénk legyen mindhárom darab, mert egyszerűen fantasztikusan néznek ki, engem legalábbis megvettek kilóra. Még a zöld is, pedig ez a zöld nem tartozik a kedvenc színeim közé. De ezzel a finissel határozottan tetszik.


Használat közben azt tapasztaltam, hogy nagyon egyszerű bánni velük, szuper a fedésük, már az első réteg szinte teljesen befedi a körmöket. A rózsaszínből elég is lehet, ha éppen csak egy púderes kis semmiségre vágyunk, a másik kettő nálam egy picit csíkos lett, ezért mindenképpen igényelte a második réteget is. Az első réteg nagyon gyorsan megszáradt, hamarabb, minthogy végeztem mind a 10 körmömmel, de a második is hasonlóan viselkedett és az adta meg a színek mélységét. Az egyetlen apró hibaként azt tudnám felhozni, hogy nagyon ügyesnek kell lenni felkenéskor, mert minimálisan, de látszanak a csíkok, tehát ha nem egyenesek az ecsetvonásaink, az később látható valamennyire. Nyilván a finisből adódik ez a tulajdonság. Arra szintén figyelni kell, hogy ne legyen túl vastag a réteg, amit használunk, mert akkor buborékosodhat.


Tartósságról természetesen nem tudok még nyilatkozni, mert éppen csak azért írtam meg a bejegyzést, hogy vegyétek-vigyétek, ha tetszik, hisz ismét limitált kollekcióról van szó. Én csak ajánlani tudom, szerintem fantasztikusan néznek ki (de ezt már írtam :D)...


Beszerezhető a Rossmann drogériákban országszerte eltérő időpontoktól kezdve, alapára 649 Ft, de május 2-ig minden Lovely termék 25% kedvezménnyel vásárolható meg az üzletekben, így most 486 Ft-ért lehet a tiétek bármelyik lakk a három közül (vagy akár mindhárom :D)...

Kedvcsináló minisorozat a kollekció lakkjaival:
1. rész: http://mysweetbeautytreasures.blogspot.hu/2014/04/variaciok-egy-temara-lovely-st-tropez.html
2. rész: http://mysweetbeautytreasures.blogspot.hu/2014/04/variaciok-egy-temara-lovely-st-tropez_29.html
3. rész: http://mysweetbeautytreasures.blogspot.hu/2014/04/variaciok-egy-temara-lovely-st-tropez_30.html


18 megjegyzés:

  1. Én a menta zöld színűt vettem meg, de a kék és a rózsaszín is nagyon szépen mutat! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek! Ha nem vettem volna meg a Barry M Silk-eket, akkor biztos őket sem tudtam volna otthagyni. :) Imádom, hogy a Lovely ilyen szuper trendkiadásokkal jön ki mostanában. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem meg virul a fejem, hogy a Barry M kollekció lakkjai nem a listám elején voltak, mert most megúsztam, hogy megvegyem őket :D

      Törlés
  3. Mesések! :) Az a baj, hogy nagyon kezd hosszúra nyúlni a jutalom-listám. :D

    VálaszTörlés
  4. egész szépek, eddig nem tetszettek, de most már nagyon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem mindenképpen érdemes vetni rájuk egy pillantást, bár igaz, hogy az üveg alapján nem tudja az ember mire számíthat, csak a színárnyalatot lehet belőni :)

      Törlés
  5. nagyon szép finisű lakkokról van szó, az üvegben olyan jelentéktelennek tűntek, amikor nézegettem. Biztosan beszerzem őket :) Kata

    mosolyrecept.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, teljesen igazad van, de amint felkened, véged van :D

      Törlés
  6. Szépek, máson elnézegetem, de nem tudom elképzelni mire használnám ezt a finisht. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen, kinek a pap, kinek a papné :)
      én meg azt nem tudom elképzelni, hogy ne legyen ilyenem :D

      Törlés
  7. Hjaj, eddig nem tetszettek, de most kedvet adtál hozzájuk... xdd :D :D

    VálaszTörlés
  8. Hú ez nagyon klassz, tényleg Barry M... Milyen a száradása?
    Hátha kapok még olyan cukorkás rózsaszínt... :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kicsit tartottam attól, hogy esetleg lassan szárad majd, hisz itt nem tudjuk felgyorsítani a fedőlakkal, de szerencsére nem! nagyon gyorsan száradnak! :)

      Törlés
  9. Én a rózsaszínt vettem meg a héten és teljesen el vagyok ájulva tőle, csodás szín!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megértelek, mert fantasztikusak! jó kis kombináció, amikor egy lakk olcsó és hozzá ennyire gyönyörű! :)
      reméljük sok ilyennel fog még megörvendeztetni minket a Lovely. persze nem bánnánk, ha nem ennyire limitált verzióban tennék ezt... :)

      Törlés