2014. június 26., csütörtök

Alig használt lakkok - 5. Három szín, avagy Tricolor #2


Sziasztok!

Máris meghoztam a kihívásra a következő manikűrt, ami három színnel készült. Korábban is volt már háromszínű manikűr a blogon, ha még nem láttátok, megleshetitek itt. Akkor azzal a kombinációval annyira nem voltam elégedett, így eleve tervben volt, hogy valamikor csinálok majd egy másik verziót. Ez most a legjobb alkalomnak tűnt erre a projektre.


Kiválasztottam tehát a három lakkot, ők a China Glaze Gossip Over Grimlets, a Zoya Sara és a S-he 260-as (mondtam, hogy hamarosan megmutatom a másik S-he lakkomat is ;)). A CG lakkot még csomagban vettem öt társával együtt. Sokszor említettem már, hogy szerintem mennyire jól sikerült a tavaly őszi kollekciójuk, a 12 lakkból 7 itthon pihen a fiókban és tényleg nagyon szeretem őket! Annak, hogy ezt a darabot eddig miért csak egyszer használtam, igen egyszerű oka van. Nem használok ezüstöt önmagában, csakis valami mással kombinálva, viszont ritka az, amikor a manikűr, amit elképzeltem, ezüstért kiált. Ha mégis így van, azonnal veszem is elő. Ezért lett ő az egyik kiválasztott.
A Zoya lakkot még jóval a Nailland nyitása előtt rendeltem, netes színmintákon nagyon tetszett, viszont önmagában nekem nagyon soknak bizonyult, plusz van benne némi ünnepélyesség is, úgyhogy szintén valami alkalom kell hozzá szerintem. Ebbe a kombinációba azonban nagyon jól beleillik!
Végezetül jöjjön a S-he. Szintén egy gyönyörű árnyalat, őt használtam azért már párszor, de elég ritkán kerül sorra. Pedig tényleg nem tudok semmi rosszat mondani róla, jól kezelhető, csodás lila színe van, talán egyedül az ára kifogásolható, de én 50%-os kuponnal vettem, ha jól emlékszem. Úgy azért nem vészes...


Elsőként felkentem a CG ezüstöt, vártam legalább 1 órát, közben tettem-vettem, végül úgy ítéltem meg, hogy már tutira megszáradt. Elkezdtem felragasztgatni a celluxot, felkentem a Zoya-t, erre a cellux egy körmöm kivételével az összesen feltépett részeket az ezüst lakkból vagy csak simán befolyt alá a lakk. Mindig megfogadom, hogy cellux helyett inkább diszítőcsíkkal fogom megoldani a hasonló manikűröket... legközelebb már tényleg!



Szerencsére viszonylag jól ki tudtam javítani a hibákat szabad kézzel, így a S-he lakk felkenése előtt már meg se próbáltam újra ragasztózni, nekiestem inkább a lakk saját ecsetével. A végeredményt pedig a képeken láthatjátok. Rátok bízom a döntést, hogy elfogadható lett-e cellux nélkül is. :)


Ha esetleg lemaradtatok volna az erre a témára készült többi manikűrről, akkor a lenti linkeken megnézhetitek őket.


11 megjegyzés:

  1. Hú, ez nagyon tetszik, szépek a színek...egyszerű, de annál mutatósabb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm, örülök, hogy tetszik! én a nyomdázásaidon ámulok mindig így! :D

      Törlés
  2. Szerintem mindkét mani csodás lett. :) A pasztell színekből állót szívesen viselném ^^ Nincs azzal se semmi baj!! :) Ez a mostani meg olyan Pepsis lett de iszonyat szép *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, örülök, ha így gondolod :)

      Törlés
  3. Jó let :) nagyon harmonizálnak a színek :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól mutat ez a három lakk együtt. :3

    VálaszTörlés