2014. június 16., hétfő

Fragrance Direct rendelés


Sziasztok!

Ritkán szoktam beszerzős bejegyzéseket közzétenni, de most szükségét érzem a dolognak, mivel nem csak egyszerűen egy zsákmányról van szó, hanem pár egyéb - talán számotokra is érdekes - információt szeretnék megosztani.


Nemrégiben olvastam néhány helyen a Fragrance Direct nevű oldalról, de a rendkívül alacsony árak ellenére sem terveztem rendelést a 6 fontos szállítási költség miatt. Egyszerűen nem akartam annyi terméket rendelni, amekkora mennyiségnél már megtérült volna számomra ez az összeg. Viszont az egyik körömlakkos Facebook csoportban, amiben tag vagyok, elkezdődött egy diskurzus erről a webshopról és végül arra jutottunk, hogy ha együtt rendelnénk többen, úgy már elenyésző lenne a szállítási költség.

Mivel lehetett már jót és rosszat egyaránt olvasni erről a webboltról, ezért gondoltam én is leírom a tapasztalaimat az egész folyamatról. Május végére sikerült összehoznunk, hogy ki mit szeretne rendelni, szerencsére az egyik lány talált egy kuponkódot is, amivel 10% kedvezményt kaptunk, ami jelen esetben fedezte a szállítási költségünket. Összesen 52 darab terméket rendeltünk, alapáron 85,5 fontért. Attól tartottam, hogy a termékek nagy száma miatt nem fogják tudni egy csomagban elküldeni és ezért extra szállítási költséget fognak felszámolni, mivel a szállításról szóló információs részben írnak arról, hogy standard méretű dobozokkal dolgoznak és előfordulhat, hogy egy nagyobb rendelést nem tudnak egybe becsomagolni (ilyen esetben extra díj lehetséges). Szerencsére azonban egy biztonsági ellenőrzésen kívül semmilyen megkeresés nem érkezett a cég részéről és végül a csomagunk a rendelés leadásától számított 14 nap alatt, a csomag elindításától számított 9 nap alatt ért ide. A doboz nem volt teljesen sértetlen, a Magyar Posta kis levélben jelezte, hogy sérült volt, amikor hozzájuk beérkezett (de nem volt nyitva), ezért átragasztották a saját ragasztószalagjukkal bőségesen a biztonság kedvéért. A dobozban a belső csomagolás nem túl biztonságos, semmi buborékos fólia vagy hasonló nem védte a termékeket, de szerencsére semminek sem esett baja. Úgyhogy én azt mondom, hogy érdemes többen összeállni és úgy rendelni, ha valami tetszik, mert egyébként tényleg eszeveszett jó árakon lehet hozzájutni a dolgokhoz...

Szerk.: a kommentekből úgy látom, hogy részben félreérthető voltam, így jöjjön egy kis pontosítás. Nem volt bubifóliázva a csomag belülről, de azért volt benne egy-két dolog bélelésképpen (pl. papír, levegővel töltött zacskó). Ennek ellenére bőven fennállt a lehetősége annak, hogy a termékek megsérüljenek. Összességében ne úgy képzeljétek, hogy a lakkok az egész út alatt röpködtek a dobozban fel s alá, inkább azt mondom, hogy én nem mernék így útnak indítani egy törékeny szállítmányt, mert arra bizony volt esélyük, hogy egymásnak koccanjanak többször is.

És akkor lássuk, hogy én miket választottam!

A Bourjois lakkjait már nagyon régen ki szerettem volna próbálni, de sajnos elég drágák és annyira nem látom különlegesnek a színeket, így eddig ez váratott magára. Most viszont az alábbi lakkokat 0.99 fontért nem tudtam otthagyni. Nevük nincsen, a számuk sorrendben 16, 17, 18 és 25.


Nagyon kiváncsi voltam a Sally Hansen Sugar Coat lakkokra, mert nagyon érdekesnek tűntek képek alapján, de mivel itthon nem kaphatók, ezért el is felejtkeztem róluk. Végül most le tudtam csapni rájuk, kíváncsi vagyok hogy fognak tetszeni. A képen a Sour Apple és a Sugar Fix árnyalat látható. Ezek voltak egyébként a legdrágábbak az összes megrendelt lakk közül, az áruk 1.99 font volt. Mellettük a Rimmel Space Dust Total Eclipse lakkja szerepel, ami régi vágyam volt, úgyhogy talán ennek örülök a legjobban az összes közül, 1.25 fontért sikerült megszereznem.


Az utolsó képen Sally Hansen lakkok szerepelnek. Eddig csak egy lakkom volt a márkától, a Hard As Nails Extreme vonalból, azzal elégedett voltam, így közülük kettőt választottam, a Blinding Blue és a Perfect Pear-ing nevű árnyalatokat, darabonként 1.15 fontért. A Complete Salon Manicure lakkok közül nem próbáltam még egyet sem - szintén az áruk miatt -, így most kettőt választottam ezek közül is, a Frutti Petutie és az Ivory Skull nevű árnyalatokat, ezek 1.49 fontba kerültek.


Ti ezek alapján belevágnátok egy rendelésbe erről az oldalról? Van a lakkok között olyan, amit szeretnétek látni külön bejegyzésben?

20 megjegyzés:

  1. Igazából mindegyik lakk nagyon tetszik, szóval ilyen sorredben jöhetnének is a posztok: D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a lakkok , várom a teszteket róluk :)

    VálaszTörlés
  3. Mi a Sports Direct-ről szoktunk rendelni, de ezt is nézegettem már. A Sports-on eddig csak egy rossz tapasztalat volt, hogy a cipőből amit kaptam az egyik pár elég rendesen, látványosan ki volt fakulva :/ Ezzel arra akartam kilyukadni, hogy vajon miért is dobják utánunk ilyen olcsón a termékeket? Kicsit aggódom, hogy esetleg régi vagy lejárat közeli terméket kapnék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnálom, hogy így jártál...
      én inkább azt gondolom, hogy outlet jellegű a dolog, tehát valószínűleg a kifutó darabokat gyűjtik be és adják ennyire olcsón. azt nem hinném, hogy lejártak, de ha negatív tapasztalatom lesz azt is megosztom majd mindenképpen! :)

      Törlés
  4. A 17-es Bourjois és az Ivory Skull érdekelne leginkább :) Mennyi volt a csomag összértéke; nem állították meg a vámon?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rendben, akkor őket hamarabb mutatom majd meg. :)
      azt hiszem írtam is, hogy 85.5 font volt és mivel angol webshopról beszélünk, ezért nincsen határ, nincsen vám. EU-n kívülről biztosan nem lenne értelme összeállni ekkora értékű rendelésre, mert az áfa meg a vám több lenne, mint a szállítási költség...

      Törlés
    2. Bocsi, még reggel van nekem :/ Valahogy az is kimaradt, hogy Angliából jött, így érthető, hogy nem kellett semmit fizetni. Mi Oroszországból rendeltünk közösen, szép nagy összegért, nekünk tuti kell majd fizetni áfát :/ (vámot nekünk sem, ahhoz nagyon nagy értékben kell rendelni)

      Törlés
  5. igen, én is úgy látom, a tesztek pedig érkeznek majd... :)

    VálaszTörlés
  6. Szép lakkokat rendeltél, várom a teszteket nagyon :)

    VálaszTörlés
  7. nálam a második rendelésnél volt óriási probléma!
    egy lánnyal vásároltunk ketten,több mint 100 euro értékben
    amikor megérkezett a csomag,a lakkok fele össze volt törve.
    amikor ezt jeleztem,egyszerűen letörölték a fiókom.
    nem értem,hogy cég ilyet hogy engedhet meg magának,azért elváránám hogy egy sima bubifóliával tekerjék körbe a lakkokat.
    a lényeg,hogy ezért jó paypal fizetni,visszakaptuk a vételárat miután reklamáltunk.
    én innen többet nem rendelek,amúgy nem is tudnék,mert próbáltunk újra rendelni,új fiókkal és visszautalták a pénzt,szóval én ezt az oldalt leírtam!!!

    VálaszTörlés
  8. azért szerencsétek volt, h nem törött el egyetlen lakk sem, nem értem, h miért nem képesek mondjuk 1-2 fontot felszámolni egy jó kis körbe bubifóliázásért, az mindenkinek megérné még úgy is.
    bármelyiket mutathatod, nekem leginkább a mentás-zöldes SH és a két korallosabb jellegű Bourjois lakk tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a csomagolással kapcsolatban pontosítottam a bejegyzést, a lakkok közül pedig már eldőlt, hogy elsőként a Bourjois lakkokat mutatom majd meg. de szerintem rögtön után a SH lakkok is következnek majd :)

      Törlés
  9. Én eddig 2x rendeltem tőlük, de semmi gond nem volt, és nekem volt benne papír is a dobozban, meg egy kis bubifólia is. Mondjuk én már elég rég rendeltem utoljára, lehet azóta már nem telik nekik a csomagolásra :D Bourjois 16, 25 és a Sally Hansen Perfect Pear-ing és a Frutti Petutie naaagy on érdekelne, mert ezeken én is gondolkodom, hogy legközelebb megveszem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a csomagolásról szóló részt pontosítottam, mert a reakciótokból az jött le, hogy félreérthető voltam, ezért elnézéseteket kérem. mostanra már eldőlt, hogy először a Bourjois lakkok következnek majd, de azt hiszem után SH menta és korallospink/fehér kombinációk is jönnek hamarosan :)

      Törlés
  10. De szép lakkok, a Bourjois márkára kíváncsi lennék. Sokat nézegettem az oldalt, de még nem vettem semmit, pedig az árak jók.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a kívánságaitoknak megfelelően a Bourjois lakkok nyitják majd a sort :)
      így, hogy páran összeálltunk abszolút megérős volt ez a rendelés, mert nem kellett szállítási költséget sem fizetnünk egy 10%-os kupon miatt :)

      Törlés