2014. június 22., vasárnap

Colourful nail art challenge - Black & White


Sziasztok!

Elérkezett a végéhez a színes kihívás, az utolsó téma a fekete-fehér. Örülök, hogy Timi ismét ilyen jó kis sorozatot ötölt ki, érdekes volt minden héten azon agyalni, mit is készítsek.


Kis késéssel ugyan, de elhoztam én is a saját verziómat.



A csipkemintát a Pet'la Wishes II. lemez csipkemintájával készítettem. Nem lett tökéletes, de ez nem a lemez hibája, csakis az én gyakorlatlanságomnak róható fel.


Első körben még nem szeretném véleményezni a lemezt, mert nem sok mintát próbáltam eddig élesben, annyit azonban mindenképpen el kell mondanom, hogy essence nyomdázóval is tökéletesen fel tudtam venni a mintát! Alig várom, hogy végre jó minőségű nyomdázóval is kipróbáljam.

Felhasznált lakkok és egyebek:
  • Golden Rose Rich Color 35 - fekete
  • OPI Alpine Snow
  • China Glaze White On White (nyomdázáshoz)
  • essence nail art stampy polish - 002 stamp me! black
  • Pet'la Plate - Wishes II
  • pontozó

Remélem tetszik nektek, a közeljövőben pedig biztosan sok nyomdázott manikűr kerül majd ki, mert jelenleg ebben próbálok fejlődni és szépeket alkotni. :)

Nézzük meg együtt, hogy ki mit alkotott, ha esetleg még ti sem láttátok... :D


10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, annyira tetszenek ezek a teljes nyomdás körmök, szép lett a végeredmény szerintem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még bőven van hová fejlődnöm, de köszönöm szépen! örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. Szuper manikűr és nyomdázás lett, le a kalappal! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, bár közelről azért látszik, hogy annyira nem szuper... de bízom benne, hogy lesz még jobb is! ;)

      Törlés
  3. Naaaaagyon tetszik! Imádom ezt a mintát a lemezről, az egyik kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! :)
      szerintem is szuper ez a minta, még próbálgatom, hogy hogyan mutat legszebben a körmömön ;)

      Törlés
  4. Nagyon szép lett :)

    http://misssziszi.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  5. Ismét gyönyörű lett! Minden elismerésem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, nagyon sokat jelentenek az ilyen visszajelzések! :)

      Törlés