2014. június 12., csütörtök

Avon lakkok élesben - rózsaszínek és lilák


Sziasztok!

Pár nappal ezelőtt mutattam, hogy milyen lakkokat nyertem és a kérés az volt, hogy elsőként az Avon lakkokról írjak. Ennek megfelelően a mai bejegyzés róluk fog szólni kibővítve két társukkal.


A mai alanyok sorrendben:

  • Avon Nailwear Pro Pastel Pink
  • Avon Nailwear Pro Loving Lavender
  • Avon Nailwear Pro+ Cultured Purple
  • Avon Nailwear Pro+ Wandering Rose

A nyereménylakkjaim az Avon előző szériájából valók, ezért ebben a formában már nem találhatók meg a katalógusban, viszont a Pastel Pink a jelenlegi kínálatba is bekerült. Nem tudom, hogy a formula változott-e, de remélhetőleg rosszabb semmiképpen sem lett.


A Pastel Pink egy igazi halványrózsaszín lakk, ami sajnos a színéből adódóan csak három rétegben fed szépen. Azt hiszem ez talán az egyetlen olyan lakkom ebből a vonalból, amit nem ajánlanék nyugodt szívvel. Nem mondom, hogy rossz, de nem is annyira jó, mint a többiek. Eléggé csíkoz felkenéskor, szóval meg kell szenvedni azért, hogy a végén szép eredményt kapjunk. Kipróbáltam fehér alapon is, ekkor két réteg elég volt, viszont a szín valamelyest módosult, remélem ez valamennyire látszik a képeken. A hüvelykujjamon tehát fehér alapon két rétegben, a mutatóujjamon önmagában három rétegben látható a lakk.


A középső ujjamra kentem a Loving Lavendert. Ennél a lakknál nem tapasztaltam nehézséget, hacsak azt nem, hogy az ecsete kicsit keménynek bizonyult, de ez lehet, hogy csak épp ennél a lakknál sikerült így. Mivel már nem lehet kapni ezt az árnyalatot, ezért csupán annyi oka van annak, hogy megmutattam, hogy lássátok mennyiben tér el a jelenleg kapható Cultured Purple nevű lakktól. Mint látható, egyáltalán nem hasonlítanak, ha egymás mellé tesszük őket. A Loving Lavender inkább orgonalila szerintem, míg a másik kékesebb tónusú lila, ezért nem zárja ki semmi, hogy mindkettőre égető szükségünk legyen... :D

A gyűrűsujjamra a Cultured Purple nevű lakk került. Ahogy említettem, ez egy kékesebb tónusú lila lakk, szerintem gyönyörű árnyalat, már egy közepesen vastag vagy két vékonyabb rétegben is jól fed és nagyon szépen terül (a képeken két rétegben látható). Jellemző rá, hogy elég folyós, de ez az általam próbált szinte összes Avon lakk sajátossága volt. Ha tetszik a szín mindenképpen ajánlom a beszerzését.

A kisujjamon a Wandering Rose árnyalat található. Nem voltam biztos benne, hogy tetszeni fog-e magamon ez a lakk, de szerencsére igen! Gyönyörű, visszafogott szín, bármilyen alkalomra tökéletes lehet, amikor nem a körmeinkkel szeretnénk kitűnni. Két réteges, egyszerű használni, folyós állagú, tipikus Avon lakk.

Egyébként mindegyik elég fényesre szárad, szóval nem értem, hogy a képeken ez miért nem látszik. Természetesen fedőlakkal még fényesebbé tehető a végeredmény.


Összességében azt mondhatom, hogy általánosságban meg vagyok elégedve az Avon lakkokkal, a Nailwear vonalnál még a tartóssággal is. Aki hozzám hasonlóan szereti a folyósabb állagú lakkokat, azoknak mindenképpen ajánlom őket. A Pastel Pink a kivétel, azt csak azoknak ajánlom, akiket nem zavar, ha három réteget kell felkenni egy lakkból, ami nyilván növeli a száradási időt. Természetesen gyorsszárító fedőlakkal ezen is lehet valamennyire segíteni, ezért nem mondom, hogy ezt semmiképp se vegyétek meg, csak azt, hogy szerintem ebből az árnyalatból valószínűleg van jobb is a piacon.

Ti szeretitek az Avon lakkokat? Megvan esetleg valamelyik árnyalat ezek közül?

10 megjegyzés:

  1. A kékes lila nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt hiszem nekem is ő a kedvencem, de nyilván azért mert a lila az egyik kedvenc színem! :D

      Törlés
  2. Nagyon jó kis színek, a Wandering Rose nekem is megvan, valóban szép árnyalat. Kedvelem az Avon lakkokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, láttam nálad a csodás nyomdázással! ;)
      az avon lakkok esetében pedig egyetértünk, szerintem is jók! :)

      Törlés
  3. A rózsaszínek nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a Wandering Rose szerintem nagyon jó kis árnyalat, a Pastel Pink meg hát... olyan amilyen, de a színe tényleg szép ;)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. én azért bízom benne, hogy nála jobb minőségű lakk is létezik ilyen színben ;)

      Törlés
  5. A Looving Lavender az egyik kedvenc lakkom, annyira tavaszi, tényleg az orgonát juttatja eszembe :-) A Pastel Pink-et pedig akkor szereztem be először, magamnak, amikor egy külföldi YT-csatornán nehezen kezelhető, ugyanakkor szép lakként említették. Hát, tényleg meg kell érte küzdeni... Viszont a két újabb nekem is megvan, és mindkettő hibátlanul működik két rétegben :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy az egyben egyetértek azzal, amit leírtál! :)

      Törlés