2014. június 23., hétfő

ManiCute - Pöttyök és csíkok


Sziasztok!

Ha hétfő, akkor ManiCute, lassan már én is megszokom! A mai téma: pöttyök és csíkok.


Megfigyeltem az utóbbi időben, hogy nekem mindig a legegyszerűbb témák okozzák a legnagyobb fejtörést. Persze meg lehetett volna oldani ezt a manikűrt is nagyon egyszerűen, de én valami olyat akartam, ami eddig még nem volt a blogon. Nyilván nem lett ez az alkotás sem egetrengető, de legalább más, mint az eddigiek. :)



Felhasznált lakkok:
  • Sally Hansen Complete Salon Manicure Ivory Skull
  • Sally Hansen Complete Salon Manicure Frutti Petutie
  • Astor Lacque DeLuxe Electric Blue
  • Flormar Nail Art NA01

A Sally Hansen lakkokról ejtenék pár szót, ha már ők akadtak a kezembe. :)
Az Ivory Skull egyelőre nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet, mivel ő is csak egy közepes minőségű fehér lakknak tűnik. Nem tudom azonban, hogy a formula is hibás-e vagy csak az ecset, mindenesetre az enyém ecsete elég rossz és ezáltal csíkoz is. Majd még barátkozunk és ha jobb véleményem lesz róla, mindenképpen jelzem...
A Frutti Petutie azonban eddig szuper. Fantasztikusan terül, az állaga valami csodás, az ecsete mennyei. Már az első réteg is majdnem teljes fedést biztosít, pár helyen maradt csak foltos a lakkozás, ezért mindenképpen szükség volt a második rétegre. Az azonban szintén megfigyelhető, hogy gyorsan szárad, ezért fedőlakk nélkül se problémás azt kivárni.
Egyetlen dolog, amit negatívumként észrevettem, hogy a Seche picit elkente a fenti lakkokkal készült pöttyöket, ez azonban sokkal inkább a SV, mint a SH lakkok hibája szerintem.


Bízom benne, hogy elnyerte a tetszéseteket az egyszerű kis manikűröm! A többiek munkáját pedig lessük meg együtt! :)


12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép precíz munka! Most egy kicsit sárgulok, mert nekem sosem sikerülnek szépen a vonalak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én meg nem tudok képzőművészeti alkotásokat rittyenteni a körmeimre ;)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett, tetszik az Astor és Frutti Petutie lakk színe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! igen, mindkét lakk gyönyörű, ráadásul az Astor után sokáig ácsingóztam mire az enyém lett, úgyhogy hatalmas kedvenc most! :)

      Törlés
  3. Szépek ezek a színek. :) Csini lett.

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép lett. nekem a hüvelykujjad a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett :) szép színek , tiszta Franciaország :)

    http://misssziszi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Én imádom! Annyira jó lett a minta! A színválasztás is tökéletes! :)

    VálaszTörlés