2014. június 6., péntek

Alig használt lakkok - 1. Glitteres


Sziasztok!

Manna kitalált egy sorozatot júniusra is, ennek lényege, hogy szerepet kapjanak azok a lakkok is, amik leginkább a fiókban állnak. Ebben a hónapban tehát olyan manikűröket fogunk mutatni, melyeknek főszereplői ezek az alig vagy nem használt körömlakkok.


Első témának a glitteres lakkokat jelölte meg. Tény, hogy van pár glitteres, csillámos lakkom, de az is tény, hogy viszonylag ritkán használom őket, mivel utálok a lemosásukkal bajlódni.
A választás nem volt könnyű, igyekeztem a stílusomhoz és a hangulatomhoz egyaránt passzoló manikűrt készíteni, de elsőre nem igazán sikerült... pont egy ilyen egyszerű feladat fogott ki rajtam! :D

Az első ötletem az volt, hogy csinálok egy glitter sandwich manikűrt, úgyis ezer éve nem hordtam már ilyet. El is készítettem az Essence Nail Candies Oh Lolli Lollipop árnyalatú lakkjával és az Essence Circus Confetti fedőlakkjával, de mivel minden körmömre túl sok lett volna, ezért az Essie Knockout Pout lakkjával egészítettem ki. Nagyon vidám volt az összhatás, de valahogy nem illett hozzám. Olyan volt mintha 33 évesen tinilánynak öltöztem volna, szóval azt hiszem ez a színes konfettis kombináció maximum fansangkor jöhet legközelebb, de leginkább akkor sem... :P



Ezután viszont sikerült megtalálnom a nyerő kombinációt, ahol alapnak az Essie Raisinnuts nevű vöröses bordóját használtam, a középső és a gyűrűs ujjamon ennek tetejére került az Essence Time For Romance nevű lakkja (ami mellesleg gyönyörű és még mindig imádom, szerintem hiba volt kivenniük a szortimentből).




Tényleg szuper ötlet volt ez Mannától, mivel pl. ez a két Essie lakk megvan már tél óta, de most használtam őket először... :D

Hozzátok melyik manikűr passzol jobban? A tinilányos vagy a komolyabb, dögösebb verzió?

A többiek munkáját a lenti linkeken nézhetitek meg.


6 megjegyzés:

  1. nekem is az első tetszik. :D olyan alapszínt keresek már nagyon régóta. :D lazacrózsaszín *-*

    VálaszTörlés
  2. Szép lett :) Nekem is az első tetszik jobban :) a két szín nagyon jól harmonizál :)

    VálaszTörlés
  3. köszi csajok! naná, hogy nektek az első tetszik, mert olyan szemtelenül fiatalok vagytok még! :D
    10 éve még biztos nekem is az tetszett volna jobban... ;)

    VálaszTörlés
  4. Nekem 50 évesen is tuti az első fog tetszeni. :D Nagyon cuki lett. Én is pont jelly sandwichet csináltam erre a témára. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na akkor majd pár évtized múlva visszatérünk rá ;)

      Törlés