2014. június 28., szombat

Bourjois Anti-Choc No Chips #16 #17 #18 #25


Sziasztok!

Ma a Fragrance Direct oldaláról rendelt Bourjois lakkokat szeretném megmutatni nektek. Már régóta érdekelt, hogy milyenek lehetnek a márka lakkjai, de elég drágának találtam őket ahhoz, hogy a nem túl extra színek közül megvegyek akár egyet is. Ne értsetek félre, nem úgy értem, hogy nem szépek az árnyalatok, csak nekem valószínűleg mindegyikhez van már itthon hasonlóm. Ettől függetlenül persze nem zárom ki, hogy valamikor vegyek majd belőlük üzletben is (mert egyébként van már kiszemeltem természetesen), de ha kétezer forintot adok egy lakkért, akkor most már inkább különlegesebbet keresek... :)


No, de kanyarodjunk el (vissza) a lakkokhoz. Ami elsőre feltűnik a csomagolással kapcsolatban, hogy kattanással nyílik-záródik, ezt én abszolút pozitívnak értékeltem, ritkán látok ilyet lakkoknál, pedig jó dolog, ha biztonságban tudhatjuk a bennük lévő anyagot.

Mondhatom eléggé meglepődtem, amikor letekertem a kupakot és megláttam az ecsetet! Eléggé picike, viszont ferdére van vágva. Azóta is gondolkodom, hogy vajon hogyan képzelhették az ötletgazdák a használatát, de csak arra tudok következtetni, hogy egyik oldalát a körmünknek kilakkozzuk és a másik feléhez az ecsetet is megfordítjuk... Ha valakinek van még ötlete legyen szíves megosztani velem, mert furdalja az oldalamat a kíváncsiság. Én mindenesetre nem forgattam az ecsetet, viszont kis odafigyeléssel meglepően jól használható. Könnyű elérni, hogy megfelelő mennyiségű lakk maradjon az ecseten és elég rugalmasak az ecset szálai, így jól felfekszenek a körmökre.


Két rétegben egy kivételével mindegyik lakk tökéletesen fed, a legjobban a bordó teljesített ebből a szempontból és legrosszabbul a kék nézett ki az első réteg után. Csak viselés közben vettem észre, hogy a narancsos-korallos lakk esetében elkélt volna egy harmadik réteg is, mert két rétegnél kicsit átlátszott a körömvégem. Mindegyik nagyon jól terül, könnyű velük dolgozni. Elég gyorsan és szép fényesre száradnak, de a biztonság kedvéért végül felkentem rá a Seche-t, hogy nehogy megsérüljenek a türelmetlenségem miatt (nem tudok tétlenül egy helyben ülve várni a száradás, kivéve, ha késő este lakkozok).


A színek:
#16 - narancsos beütési korall - mutatóujj
#17 - lilás árnyalatú bordó, élőben sokkal lilásabbnak tűnik, mint a képeken látszik, sajnos nem sikerült élethűen lefotóznom - középső ujj
#18 - sötétkék ezüstös mikrocsillámokkal, talán erre mondják, hogy navy blue - gyűrűsujj
#25 - korallos halványpink - kisujj


Tartósság szempontjából átlagosnak értékelem a teljesítményüket. Az én borzalmas minőségű körmeimen két teljes napot bírtak, utána elkezdtek kopni (szerencsére nem pattogtak le). Ebből a szempontból is a bordó bizonyult egyébként a legjobbnak. Átlagos körmökön három napot valószínűleg gond nélkül kibírnak.


A lemosásnál nem volt gond, a kéknél kicsit oda kell figyelni, hogy ne maszatoljuk szét, de nem vészes. Lemosni is a bordót volt a legkönnyebb.


Az üveg 9 ml lakkot tartalmaz az áruk 0.99 font volt, jelen esetben 380 forint, úgy gondolom, hogy ezért a pénzért megfelelő minőséget kaptam.


Nektek tetszenek ezek az árnyalatok? Tervezitek valamelyik szín beszerzését?

22 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek ezek a lakkok, bár tény, hogy az eredeti árukat én sem adnám ki, csak különlegesebbekért. :) Legjobban a korallos-pinkes tetszik, és a narancsos sem rossz :) A másik kettő annyira nem az én színem, de a körmeiden jól mutatnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, tényleg szépek, de igazából semmi extra. talán a kék kicsit különlegesebb az ezüst csillámok miatt. viszont ennyi pénzért tényleg ajándék volt :)

      Törlés
  2. Nagyon kellemes színek, teljes áron biztosan nem venném meg egyiket sem.

    VálaszTörlés
  3. Köszi a tesztet. A két korallos árnyalatot nézegettem én is, de hááát nem is tudom. Az egyik túl narancsos a másik túl rózsaszínes nekem :D Szóval köszi, hogy megmentettel egy ismételt korall lakkos bukástól :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pont ahogy mondod, tényleg narancsos és rózsaszínes... szóval örülök, hogy segíthettem ;)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. nekem is ők tetszenek legjobban, csak a 25-öshöz hasonlóm van már jó pár darab... :D

      Törlés
  5. A kisujjadon lévő korallos halványpink lakk tetszik nagyon :)

    VálaszTörlés
  6. Az utolsó korallosabb nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  7. A #25-ös tetszik a legjobban, és ennyiért tényleg megérik, nagyon szépek a színei :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megértelek! és igen, ennyi pénzt tényleg megérnek szerintem :)

      Törlés
  8. Hú, ez a sötétkék pont az én színem :)

    VálaszTörlés
  9. Szép lakkozás! Nekem a kedvenc a kis- és gyűrűsujjadon lévő szín :)

    VálaszTörlés
  10. ennnyi pénzért ajándék volt, teljes áron én sem vettem volna meg őket. a razsás korall a kedvenc, de a navy is szép.
    hogy birja (nincs hosszú i-m a laptopon, bocsi) a teafilteres mentés?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyanezek a kedvenceim! :)
      Majdnem egy hétig bírta, ezzel pont kihúztam addig, amíg már le tudtam reszelni, mert lenőtt a húsról. Na ezt most nagyon szépen írtam le... :D

      Törlés