2014. június 15., vasárnap

Alig használt lakkok - 3. Nude


Sziasztok!

Ma ismét olyan manikűr van soron, ami ritkán használt lakkal készült. A témának a nude lett kijelölve, amit én most kicsit tágabban / másképpen értelmeztem.


Nem különösebben kedvelem a nude lakkokat, pedig van kb. három darab a készletemben, de pár kivételtől eltekintve nem igazán használtam őket. Igazából mindegyiket azért vettem meg, mert szerintem minden körömlakkmániás készletében kell, hogy legyen legalább egy-két nude lakk, hogy minden eshetőségre fel legyünk készülve! :D
(Amúgy éppen van egy lakk, ami nagyjából belefér a nude kategóriába, de még nekem is tetszik, tehát lehet, hogy hamarosan meg kell majd vennem... ő egyébként az OPI Taupe-less Beach.)


Na, a hosszúra nyúlt bevezető után kanyarodjunk kicsit vissza. Ott tartottam tehát, hogy nem igazán szeretem a nude lakkokat, így arra gondoltam, hogy a témát kicsit átértelmezem és kevésbé feltűnő lakkot keresek a fiókomban. Mivel alapvetően ritkán használok visszafogott lakkokat, így a ma használt Astor lakk nálam abszolút belefér a nem feltűnő kategóriába (itt jegyezném meg, hogy múltkor Arabellánál olvastam hasonló szemléletben megközelített bejegyzést a "nude" lakkokról - most visszanézve vettem észre, hogy a választott lakkom szerepel a felsorolt lakkjai között :D).


A lakknak neve nincsen, száma 343, az Astor Quick 'N Go lakkjai közül való. Én a színt bordós-mályvásnak mondanám és - bár a képeken valamiért viszonylag élénknek tűnik - szerintem tényleg egyáltalán nem feltűnő, kivéve persze azokon a lányokon, akik egyébként mindig csupasz körmökkel mászkálnak. Azt is el kell mondanom, hogy teljesen le voltam döbbenve a lakk használata közben, mivel az állaga semmit nem változott, plusz tényleg gyorsan száradt, pedig szerintem legalább három éve felé sem néztem. Arra emlékszem, hogy anno fedőlakk nélkül nem volt valami tartós, most pedig a tartósságát biztosan nem fogom tesztelni, de az mindenesetre biztató, hogy ennyi idő után is tökéletes az állaga. Szerintetek nem?


Mivel úgy gondoltam, hogy a témába nem férnek bele extrém vagy élénkebb színek, minták, de egy sima lakkozással sem akartam előállni, ezért előkotortam a fiókból a szintén ritkán használt MAC fedőlakkomat, ami Unconditionally Fabulous névre hallgat. Nem mondom, hogy ki nem állhatom ezt a lakkot, de a mai fejemmel biztosan nem venném meg. Szép-szép, de annyira nem különleges, mint amennyibe került (de legalább glitteres mivolta ellenére is nagyon könnyű lemosni). A lényeg azonban, hogy szerintem ezt a kis visszafogott mályvás árnyalatot nagyon szuperül kiegészíti, így nálam még abszolút belefér ez a manikűr a témába, viszont egyáltalán nem unalmas.


Nektek hogy tetszik? Szerintetek megállja a helyét a nude lakk témakörében?


15 megjegyzés:

  1. Csini lett. :) Szép kis szín.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! nem is értem, miért nem kenem fel gyakrabban! ja, most már tudom! túl sok lakkom van... :D

      Törlés
  2. Csodaszép lakkozás lett! *.* Nemrégiben én is készítettem hasonlót, piros alapon ezüst-arany csillámokkal, de az nem tetszett ennyire. Az alapszínbe teljesen beleszerettem! Valami hasonlóra már nagyon régóta fáj a fogam. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, örülök, hogy tetszik! nem tudom, hogy lehet-e kapni még ezt az árnyalatot, mindenesetre ha igen, akkor én csak ajánlani tudom! :)

      Törlés
  3. Csodás lett, hirtelen kedvet is kaptam az ilyesmi színű Sally lakkomhoz... ^^

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki! Nagyon bejön a színe, pedig annyira nem vagyok oda a bordókért, de ez nem tipikus bordó, hanem szebb :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, ez tényleg nem tipikus bordó, inkább mályvás beütésű :)

      Törlés
  5. Nekem teljesen bejön ez a manikűr, és igazad van, nem túl feltűnú, bármilyen munkahelyen megállná a helyét.

    VálaszTörlés
  6. Nekem is nagyon tetszik, szép lett: )

    VálaszTörlés