2014. június 22., vasárnap

Catrice Luxury Lacquers


Sziasztok!

Félek, hogy már csak szívfájdításra lesz alkalmas ez a bejegyzés, de gondoltam azért megmutatom nektek ezeket a lakkokat, ha már lefotóztam őket. Remélem, hogy ha másra nem is, de legalább gyönyörködni jó lesz, ha pedig véletlenül belefutnátok valamelyikbe, akkor ne habozzatok... :)


Chromeo & Julia és Waikiki Peach



Chromeo & Julia

Alapvetően nem a kedvenceim a hasonló színek, azt gondolom, hogy magamtól valószínűleg nem vettem volna meg ezt a lakkot, viszont nagyon boldog vagyok, hogy végül az enyém lett! Gyönyörűek a színek, amiket megmutat, igazi kis kincs!
Már az első réteg is elég jól fed, de valahogy úgy éreztem, hogy kell a második a tökéletes fedéshez. Vigyázni kell felkenéskor, mert hajlamos csíkozódni, de ez a finish sajátossága. Elég gyorsan szárad, de ez csak a felületére igaz, fedőlakk használata nélkül azért pár órán keresztül még sérülékeny marad, ezért komolyabb munkát inkább ne végezzünk! :)


Waikiki Peach

Gyönyörű barackszínű, csodásan csillogó homoklakk, ő és a Chromeo & Julia nagyon jól kiegészítik egymást.
Három rétegben fed, közepesen gyorsan szárad, semmiképp se indulás előtt vessük be, mert a három rétegnek kell azért némi idő. Az első réteg után azt hittem, hogy karcolósra szárad majd, de valójában közepesen érdesnek mondanám a felületét.



Holo In One és Glitz Carlton



Holo in One

Nem vagyok egy nagy zöldrajongó, ami vicces annak fényében, hogy jó pár darab zöld lakkom van. Ennek ellenére ez a szín kimondottan tetszik, a négy lakk közül ő az abszolút kedvencem! Önmagában talán nekem már kicsit sok lenne a jóból, de akár a Glitz Carlton-nal, akár más lakkokkal kombinálva biztos, hogy gyakran elő fog kerülni a jövőben is.
Egy rétegben már szinte tökéletes a fedése, én azért kentem rá még egyet. Közepesen gyorsan szárad, száradás után nem annyira fényes, így fedőlakk használatát mindenképpen javaslom.
A holo hatása nem túl erős, de én pont ezt a fajta hatást kedvelem, mivel alapvetően nem rajongok túlzottan a holo lakkokért. Nézzétek meg a képeket! Ugye, hogy gyönyörű?!



Glitz Carlton

Ez a lakk volt a négy közül, ami legkevésbé fogott meg első ránézésre, felkenve azonban egyből elbűvölt! Ő is egy olyan glitteres lakk, ami már önmagában fed, ha három rétegben használjuk. A körömvégeken látszik azért, hogy nem tökéletes így a fedése, de ez élőben egyáltalán nem volt feltűnő. Mindenképpen kipróbálom majd sötét alapon is, feltételezem, hogy úgy elég lesz belőle két réteg is. Lemosása egyébként a várakozásaimhoz képest meglepően könnyűnek bizonyult.




Azt még el kell mondanom, hogy mind a négy lakk ecsete fantasztikusan könnyen használható, így már értem mi ez a nagy rajongás a Catrice lakkok ecsetéért. Bár kicsit össze-vissza álltak a szálak, némelyik ki is lógott, mégis pont úgy van a lekerekítés kialakítva, hogy passzol a körömágyamhoz és nem kell ügyeskedni lakkozás közben.
Ha egy kicsit olcsóbbak lennének ezek a lakkok, talán még vennék is néha egyet-egyet, de az állandó kollekció (ami nem túlárazott) nem igazán hatott meg, a trendkiadások meg általában veszett drágák, ráadásul sok csak a Müllerben kerül ki és kb. verekedni kell értük. Nekem meg ahhoz sok kedvem nincs, szóval valószínűleg egy ideig ők maradnak az egyetlen Catrice lakkjaim.
De legalább most már tudom, hogy ha szembejön majd egy érdekesebb vagy különlegesebb darab, akkor lehet, hogy elgondolkodom a megvételén.

Összességében mind a négy lakk gyönyörű, nagyon tetszenek és nagyon örülök, hogy én voltam az a szerencsés, akit Marcsi kisorsolt. Innen szeretném még egyszer megköszönni neki ezt a csodás nyereményt!

11 megjegyzés:

  1. A kék holós lakkért fáj a szívem...:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én a lilán gondolkodtam el mikor bejöttek ezek a lakkok, de sajnos élőben nem láttam sehol... gondolom a holomania lakkjai voltak az elsők, amik elfogytak. :(

      Törlés
  2. A Glitz Carlton nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Timi, meghalsz, de van egy Plum Me Up, Scotty-m elfekvőben. Kéred? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne őrjíts meg! :D
      megdumáljuk, mit kérsz érte... ;)

      Törlés
  4. Tényleg szépek! :)
    Sajnos ritkán járok drogériába, Müllerbe meg még ritkábban, így szinte biztos, h nem tudok ezekből venni :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. drogériába gyakran járok, de müllerbe nem. egy incidens miatt bojkottálom a müllert, amennyire csak tudom... az elmúlt egy évben összesen egyetlen egy lakkot voltam hajlandó vásárolni náluk.

      Törlés
  5. És én ezt a zöldet többször otthagytam, nem is értem! o.O
    Meglesem mindjárt, h mit vettem meg ebből a kollekcióból, mert még csak egyet kentem fel (és annak se tudom a nevét :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a Pinkini van meg és egy lila, de azt nem találom, így nem tudom megmondani, h melyik. túl sok (és túlzottan használatlan) lakkom van, ejjj. (ahhoz képest mindenképp, h nagyobb részt csupaszak a körmeim)

      Törlés
    2. a túl sok lakk sose baj, de ha nem fested a körmöd velük az már az lehet :D
      amúgy ez a zöld tényleg csodálatos! :)

      Törlés