2014. június 9., hétfő

ManiCute - Pünkösd


Sziasztok!

Ma ismét jelentkezik a ManiCute csapata, az ünnep miatt a témánk a Pünkösd.


Kicsit tanácstalan voltam, hogy mit is alkossak. Tavasz témájú manikűrt most nem szerettem volna, így végül úgy döntöttem, hogy egy pünkösdi dal első részletét próbálom megjeleníteni a körmeimen. A dal az alábbi:


Sajnos nem jó eszközt választottam - nevezetesen az Essence körömdíszítő filcet -, ezért elég szedett-vedettek lettek a vonalak, viszont nem volt már időm újracsinálni. Nem akarom magyarázni a bizonyítványomat, de így most sajnos csak egy ilyen nem túl szép manikűrrel tudok szolgálni. Remélem a következő jobban sikerül majd, mivel az utóbbi napokban nem pont úgy sikerültek a manikűrök, ahogy terveztem. Bízom benne, hogy ez csak egy kis hullámvölgy és innen már felfelé visz az út... :)




A többiek munkáját az alábbi linkeken találjátok meg:

17 megjegyzés:

  1. Milyen kreatív vagy! Nagyon jó ötlet volt ez a megoldás, szerintem szép is lett :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de kedves vagy! tényleg nem gondoltam, hogy lesz bárki is, aki szépnek találja majd... :)

      Törlés
  2. Szerintem ez a mani nagyon jó lett! Olyan, mintha direkt lenne ilyen a vonal, nekem épp emiatt jön be ennyire. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bár így lenne! mindenesetre köszönöm és örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  3. Nagyon ötletes és szép manikűr!:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik... :)

    VálaszTörlés
  5. Jesszus hatalmas ez az ötlet! Rég láttam már olyan manikűrt ami ennyire elrugaszkodik a témától de mégis tökéletesen hozza azt. Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm, nem is tudod mennyire sokat jelent nekem, hogy ezt mondod! :)

      Törlés
  6. Szerintem abszolút jól néz ki a "kézzelodafirkantott" vonalakkal, nagyon stílusossá teszik, szép munka! :)
    K.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. neked is nagyon szépen köszönöm! teljesen feldobtátok a napomat ezzel a sok pozitív véleménnyel! én meg gondolkodtam rajta, hogy egyáltalán ki merjem-e tenni... :)

      Törlés
  7. Hát ez mekkora ötlet! Nagyon jó lett. :) Szerintem abszolút nem tűnik szedett-vedettnek a minta. :) Sőt, még jót is tesz neki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. annyira örülök, hogy ennyire tetszik nektek! álmomban sem gondoltam volna, hogy ekkora sikere lesz! :)

      Törlés