2014. június 3., kedd

Manikűrvadász


Sziasztok!

Ismét egy következő fordulójához érkezett a Manikűrvadász, amiben minden alkalommal sok lány vesz részt, hogy egymástól készítsenek el egy-egy manikűrt.


Én a sorsolás alapján Nórit kaptam, akinek ugyan blogja nincsen, de a Facebook oldalára feltöltötte a korábban készített manikűrjeit, így volt miből válogatnom. Úgy vettem észre, hogy Nóri legtöbbször csíkos vagy pöttyös körmöket készített, amiket én is nagyon szeretek, de most nem éreztem elég nagy kihívásnak. Ezért végül azt a körmöt választottam, ami véleményem szerint egy csöppet kilógott a sorból, mert virágos is és pöttyös is egyszerre. Tudom, elég virágos körmöt hoztam az elmúlt egy hónapban, hisz az egyik kihívás témája éppen a virágok voltak, de erről a manikűrről gondoltam azt, hogy nem lesz annyira egyszerű megvalósítani. Ez az a manikűr, amit választottam:


Természetesen nem akartam pont ugyanúgy elkészíteni, ezért a minták és a színek sorrendjén változtattam, illetve a virágot kicsit másképp készítettem. Úgy láttam a képeken, hogy a hüvelykujjon és a kisujjon sand lakk van, így a fehér alapra én is felkentem egy homoklakkot. Nem mondom, hogy maradéktalanul elégedett vagyok, mert sajnos a fedőlakk elkente a pöttyöket, a virág pedig nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna, de mivel már így is a második próbálkozásom volt, nem volt kedvem újrakezdeni. Remélem, azért így is tetszeni fog nektek! :)



Felhasznált lakkok:
  • China Glaze White On White
  • Barry M Gelly Hi-Shine Grapefruit
  • OPI Solitaire
  • H&M mini Yellow


Nézzük meg együtt, milyen manikűrök születtek! :)




41 megjegyzés:

  1. Tetszik, mutatós :)

    VálaszTörlés
  2. Elképesztő, milyen jó érzés egy általam alkotott mani újragondolását viszont látni, eddig ezt csak kívülről csodálhattam blog híján. Nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy ennyire élvezed te is a játékot! jó kis manikűröket készítettél, szuper, hogy téged kaptalak párnak, és örülök, hogy tetszik a manikűröd újragondolása is :)
      a te művedet hol találjuk meg?

      Törlés
  3. Ajjaj ez a Barry M lakk veszélyes :D Állati jó színe van, és a mani is nagyon csini lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! és tényleg szép ez a lakk, bár én valamiért mégsem vagyok vele teljesen elégedett. még össze kell szoknunk kicsit... :)

      Törlés
  4. Ah, de szép ez a Barry M és a manikűr gyönyörű! Ez a lakk nekem is kell, szerintem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! a lakkot asos-on vettem a múltkor, amikor akciós volt ;)
      érdemes figyelni az oldalt, mert így kevesebb, mint féláron jutottam hozzá...

      Törlés
  5. Szép ez a Graperuit árnyalat, és a Solitaire is egy álom! Plusz gyönyörűen pöttyözöl. Az eredeti maniban pedig extra cukik a kis virágok. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett! Az a Barry M lakk *.*

    VálaszTörlés
  7. Aaaaaaa*-* Hát ez nagyon gyönyörű!

    VálaszTörlés
  8. köszi, örülök, hogy tetszik! :)

    VálaszTörlés
  9. IMÁDNI VALÓ a tiéd, csupa nagybetűvel! :) ^^

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű lett! :) Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép! :) Az egyik kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  12. Hivatalosan is az egyik kedvenc körmös bloggeremmé léptél elő, eszméletlen, hogy mennyire szépeket tudsz alkotni *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm, bár tényleg nem tudom mivel érdemeltem ki... én ugyanis nem látom kiemelkedőnek a munkáimat. de igyekszem, az biztos, úgyhogy örülök a megelőlegezett bizalomnak! :)

      Törlés