2014. január 25., szombat

Miss Sporty 400


Sziasztok!

Az utóbbi időben próbálom megtalálni a számomra tökéletes bordó színt. A mai lakk is ennek a vadászatnak az eredménye, ez pedig nem más, mint a Miss Sporty 400-as számot viselő színe. A lakkhoz nagyon jó áron sikerült hozzájutnom szerencsére, DM kuponfüzetes akció keretében féláron 350 Ft, ha jól emlékszem. Ezért az árért 7 ml lakkot kaptam.

A színe klasszikus bordó, krém finissel. Semmi extra tulajdonképpen, de teljesen megfelel őszre-télre, sőt valójában bármelyik évszakban viselhető szerintem, bár tény, hogy legtöbben a sötét színeket csak ősszel és télen szeretik használni.


A lakk üvege nekem speciel abszolút nem tetszik, de ez mondjuk nem befolyásol, ha szuper a szín. Sajnos azonban annyi szuper színt eddig nem nagyon láttam náluk, hogy tele lenne a lakkgyűjteményem Miss Sporty lakkokkal (konkrétan ez az egy van). Amikor megláttam a kuponomat, először azt gondoltam, hogy nem is fogom beváltani, annyira unalmasnak tűntek a színek. Végül valahol jókat olvastam a feketéjükről és mielőtt a bordó bevillant volna, azt hittem, hogy a feketét fogom kipróbálni...

Az ecset elvileg jó lenne, széles, lekerekített fajta, de az enyém sajnos ferde, egyáltalán nem szimmetrikus. Sajnos nem először járok így. Ez a hiba megnehezítette számomra a lakkozást, de gondolom, hogy a jól vágott ecsettel nem lett volna nehéz dolgom.


Az állaga nagyon folyós, éppen ezért vigyázni kell felvitelnél, hogy ne legyen foltos, mert ez a vékony állag sajnos azt eredményezi, hogy nem terül egyenletesen, ha nem vigyázunk. Én két réteget kentem fel, ami elégnek is tűnt, de aztán a fotókon láttam, hogy a középső ujjamon foltos maradt a lakk. Ha jól megnézitek ti is látni fogjátok. Viszonylag gyorsan szárad, de nem annyira, hogy ne lehessen még javítani a lakkozáson anélkül, hogy elkenné a már felvitt lakkot.

Tartósságáról nem biztos, hogy objektíven tudok nyilatkozni, mivel nekem már a második napon megpattant egy részen, viszont gyanítom, hogy ez a körmöm állapotára vezethető vissza. Mondjuk ettől függetlenül más lakkok nem pattanak meg rajta már másnapra, ezért valószínűnek tartom, hogy ennek a lakknak a tartóssága semmiképpen sem sorolható a kiemelkedő kategóriába.


Összességében ezt a lakkot én nem tudom jó szívvel ajánlani, leginkább a fedése, ami nekem nem nyerte el a tetszésemet, de lehet, hogy az is a bajom, hogy az üvegben látott szín kicsit más, mint felkenve és nekem az jobban tetszett volna. Ha mégis tetszik, akkor akció keretében talán érdemes lehet kipróbálni, viszont az eredeti kb. 700 Ft-ot ez az árnyalat szerintem biztosan nem éri meg. 100 Ft/ml áron már sokkal jobb minőségű lakkokat lehet venni.


A díszítéshez a China Glaze White on white nevű fehérjét és a Flormar Nail Art NA12-es fekete díszítőlakkját használtam. A fehér lakk nem rossz, de nem vagyok vele maradéktalanul elégedett. Később biztos fogok majd írni róla részletesen.

Nektek hogy tetszik ez a manikűr? Megvan esetleg ez a bordó lakk?

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó színe van a Miss Sportynak, és a gyűrűsujjad is baromi jó. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért van még bőven hová fejlődni, de köszönöm szépen! :)

      Törlés
    2. szerintem elég kevesen mondhatják el magukról, hogy már nem kell fejlődniük :D azzal meg pont nem baj, ha az ember mindig jobb és jobb akar lenni :)

      Törlés
    3. vagyis az meg pont nem baj :) bocs a dupla kommentért :)

      Törlés
    4. az biztos, hogy a fejlődésre való igény visz előre :)

      Törlés
  2. Tényleg érdekes, én például oda vagyok a Miss Sporty állagáért, és könnyű vele dolgoznom. :) Viszont színben én is kicsit mást vártam, amiben nagyrészt a sárga fényforrás volt a ludas, mert abban sokkal sötétebbnek és bordóbbnak tűnt...

    VálaszTörlés