2014. január 5., vasárnap

Golden Rose Holiday 55


Sziasztok!

Ma egy homoklakkot mutatok meg, amit nem igazán láttam még a magyar blogokon, így remélem tudok néhányatoknak újdonsággal szolgálni. Ez a lakk nem más, mint a Golden Rose Holiday 55 számú lakkja.




A lakk színe hideg világoskék, szerintem igazi jégkirálynős szín, abszolút téli darab számomra. Két vékony réteget kentem fel, az első réteg után még áttetsző, ezüstös a lakk a körmökön, viszont a második réteg megoldja a dolgot. A két réteg élőben elégnek tűnt, viszont némelyik képen olyan, mintha kellett volna egy harmadik réteg is. A lakk maga - ahogy ezt a homoklakkoktól már megszokhattuk - extra gyorsan száradt. Még nem is végeztem mind a tíz körmömmel, mikor az első már teljesen száraz volt. Egyetlen kivetnivalót találtam benne, mégpedig azt, hogy - az eddigi homoklakkjaimmal ellentétben - ebbe valahogy nem simultak bele annyira a csillámok, így szabályosan karcoltak. Másnapra sikerült csak "bekopniuk", hogy már ne legyen számomra zavaró ez az érdesség.


Amúgy a lakk nagyon tartós, ez is kiállta a háztartás próbáját. Ahogy már említettem, a lakkok nálam elég nagy terhelésnek vannak kitéve, sokat mosogatok, sikálok (sajnos kesztyű nélkül) és ez meglátszik a kezeimen is. A kiszáradt bőrömért és körömágyamért itt kérek elnézést, próbáljatok meg elvonatkoztatni tőle és csak a körmeim színét nézni. :)


A színét megpróbálom valahogy belőni azokhoz a lakkokhoz képest, amikkel már sokan találkozhattatok valahol.
A Lovely kék Baltic Sand lakkját gondolom senkinek sem kell bemutatni, aki beauty blogokat olvas, hisz megjelenésekor tele volt vele a blogszféra. Na ahhoz a lakkhoz képest határozottan kékesebb és hidegebb szín. A Lovely szerintem inkább türkiz, ebben nyoma sincs zöldnek, talán inkább ezüstös kéknek hívnám.
Ami még beugrott, az a Golden Rose Holiday 71 számú lakkja, amit Edinánál láthattatok, na ahhoz képest határozottan sötétkék ez a lakk :D Ha ahhoz hasonlítom, akkor szintén egy sokkal hidegebb árnyalatnak tűnik és határozottan semmi közös nincsen bennük.
Amit viszont nagyon hasonlónak találok - bár nekem az a lakk nincs meg, de üzletben láttam élőben - az az Isadora Sky Crush lakkja. Meg merem kockáztatni, hogy hasonmása annak a lakknak, csak ismét sokkal olcsóbban (akárcsak a Wine Crush esetében).


A továbbiakban találtok még pár képet, igyekeztem minél többet csinálni, hogy láthassátok milyen is a színe valójában. Sajnos csak lámpafénynél készült képeket tudok prezentálni, de szerintem élethűek lettek a színek.




A lakk megvásárolható a Nailland-nél, 11.3 ml kerül 890 Ft-ba. Ha tetszik a színe és nem zavar, hogy egy lakk karcol az első napon, akkor abszolút ajánlom a megvételét. Azt hiszem lesz még idén olyan kemény tél, amihez nagyon is passzolnak majd az ilyen színű körmök! :)

Nektek hogy tetszik ez a lakk?


3 megjegyzés: