2014. január 16., csütörtök

AVON - Blue Water Lilies


Sziasztok!

Ahogy azt az előző bejegyzésben már említettem, azt tervezem, hogy megmutatom azokat az Avon lakkokat a készletemből, melyeket még lehet rendelni, mivel sajnos azt tapasztaltam, hogy az interneten nagyon kevés képet lehet találni róluk és nyilván katalógusban lévő képek alapján vásárolni mindig nehéz.


Mai alanyom a Blue Water Lilies nevű darab. Szerintem ez egy elég különleges színű lakk, középkék (van ilyen szín?) kevés lilás beütéssel apró arany csillámokkal meghintve (megbolondítva). Fényviszonyoktól függ, hogy a csillámok mennyire látszódnak, de például napsütésben csak úgy szikrázik a körmökön.
Megmondom őszintén, hogy amikor először megláttam, akkor kicsit csalódott voltam, másra számítottam, ezért nem igazán tetszett. Aztán mikor felkentem, akkor rögtön megváltozott a véleményem. Tényleg nagyon különleges, nem mindennapi árnyalat.


Az előző posztban a Coral Reef esetében említettem, hogy elég folyós az állaga általában az Avon lakkoknak. Na ennél a lakknál ez pont nem igaz. Sűrűnek nem mondanám, de közel sem olyan folyós, mint a Coral Reef. 
Az állagából következik, hogy két réteggel már teljes fedés érhető el, szerencsére nem kell megküzdeni ezért, teljesen jól kezelhető a lakk.
Feltételezem, hogy a vastagabb állagnak köszönhető az is, hogy a száradási ideje viszont valamivel hosszabb, de még így is normál idő alatt szárad. Gondolom legtöbben amúgy is használunk fedőlakkot, ezért ez mondjuk nálam annyira nem is fontos szempont már általában. Kivételt képeznek azok a lakkok, amik még fedőlakk használata mellett sem hajlandóak normál idő alatt megszáradni, de szerencsére ez ritkaság.


Az én példányomnak az ecsete sem ugyanolyan, mint a másik lakknak, de nem vagyok biztos benne, hogy ez általánosságban mindegyik darabra vonatkozik, ugyanis - átnézve az összes Avon lakkomat - ugyanabba a termékkörbe tartozó lakkok esetében többféle ecsettel és kupakformával is találkoztam. Mindenesetre az én darabomnak az ecsete ugyanúgy lapított, viszont kicsit szélesebb az Avon esetében megszokottnál. Ettől függetlenül szerintem bármelyikkel könnyű bánni, tehát ezt nem érzem sem előnynek sem hátránynak.

Tartóssága átlagos, nálam az Avon lakkok - igénybevételtől függően - általában 3-4 napot bírnak ki. Hozzáteszem, hogy a körmeim szinte soha nincsenek olyan állapotban, ami kompatibilis lenne bármilyen jó minőségű körömlakkal.

Beszerezhető AVON katalógusból tanácsadónőkön keresztül, ára 1.380 Ft (12 ml), de természetesen rengetegszer akciós, olyankor érdemes megvenni. A mostani katalógusban 799 Ft-ba kerül, január 22-ig lehet ebből még rendelni. (Ha vásárolnál, de nincs tanácsadónő ismerősöd, keress meg nyugodtan.)


Nektek hogy tetszik ez a lakk? Szeretitek az ilyen árnyalatokat?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, picit olyan jeges árnyalat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is szép :)
      amúgy előben én nem látom jegesnek, biztos jobban kijön az aranyos csillogás... :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. ugye? :)
      pedig elsőre tényleg olyan unalmasnak tűnt...

      Törlés