2014. július 7., hétfő

ManiCute - Pop art


Sziasztok!

Ismét eltelt két hét, így hozzuk a következő téma manikűrjeit. A mai napon a Pop art témában készült alkotásokat fogjátok látni.


Megmondom őszintén, hogy nem sok közöm volt ehhez a témához, de szerencsére a nyomdázás jó megoldásnak bizonyult. A végeredménynél bonyolultabb mintát terveztem jó pár körmömre, de sajnos nem vagyok még elég gyakorlott e téren, így sokadik lemosás után inkább egyszerűbb mintát kerestem. Talán lehetett volna még egy kicsit színesebb is a manikűr, de remélem, azért így is tetszik majd nektek! :)



Felhasznált lakkok:

  • OPI Alpine Snow
  • Essence Everybody Salsa
  • Golden Rose Rich Color 46
  • Essence Yeah, Copacabana!
  • Makeup Factory 545


Nyomdázáshoz használt kellékek:

  • Moyou Pro 10 nyomdalemez
  • Dashica gumipárnás nyomdázó
  • China Glaze City Siren
  • Dashica halványrózsaszín nyomdázólakk
  • China Glaze Queen B



Nézzük meg együtt, hogy a többiek mit hoztak össze! :)

20 megjegyzés:

  1. Szerintem baromi jó lett! Nincs okod szabadkozni. :) Szuper munka, mint mindig. :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett, ennél jobbat nehéz csinálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azért annyira nem lenne nehéz, de nagyon köszönöm! :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett! Én is nyomdáztam. Kár,hogy nekem nem voltak ilyen szupi mintáim.;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a tiéd is, bevallom, nekem a sima pöttyös felület tetszik leginkább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi. erre mondják, hogy ízlések és pofonok :)

      Törlés
  5. Nekem is nagyon tetszik ez a változat. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon mutatós lett, gratula! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól néz ki ez a manikűr, akár hétköznapra is simán bevállalnám, nem csak egy nail art erejéig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. teljesen egyetértek veled, én is bármikor hordok ilyen és hasonló manikűröket is. a nem hordható nálam egész máshol kezdődik... ;)

      Törlés
  8. de jó én is ezt a palettát használtam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, láttam, csak még nem volt energiám kommentelni mindenkihez. a tiéd azért mérföldekkel jobb lett és még csak kisinas vagyok a műfajban... :D

      Törlés