2014. május 4., vasárnap

Májusi körömkihívás - Virágok: 1. Margaréta


Sziasztok!

A mai nappal kezdetét veszi Manna legújabb kihívása, ahol minden héten egy-egy virág lesz a témánk. Első virágunk a margaréta, lessétek meg milyen manikűrt alkottam vele.


Nem hiszem, hogy külön bejegyzést fogok készíteni a használt lakkokról, így leírom most a véleményemet.

A hüvelykujjamra és a gyűrűs ujjamra a Golden Rose Rich Color 17-es számot viselő korall lakkját használtam. Eszméletlen gyönyörű ez a lakk! Ha tehetitek, mindenképp lessétek meg, amennyiben szeretitek ezt a színvilágot. Igazán vibráló színe van, egyszerűen csodás! Már egy rétegben is jól fed, persze biztos, ami biztos alapon rákentem a másodikat is, de ez esetben nem éreztem indokoltnak. A lakk ecsete széles és lapos, a vége lekerekített. A leírás szerint egy húzással kifesthető egy-egy körmünk, ez többé-kevésbé helytálló megállapítás. Nagyon szerethető ez az ecset, bár kisebb körmökön lehet, hogy kell egy kicsit ügyeskedni vele. A lakk állaga nem túl sűrű és nem is túl folyós, éppen megfelelő. Gyorsan és nagyon fényesre szárad, viszont a fény másnapra megkopik, így érdemes fedőlakkot használni rá. Tartósságára nincsen panaszom, de én már akkor se panaszkodom, ha egy lakk 2 napig tökéletesen fennmarad. Sajna ilyenek az én körmeim... :D
Azt kell mondjam, hogy ezeket a lakkokat mindenképpen érdemes alaposan szemügyre venni, ha a Nailland környékén jártok, mert a maga 590 Ft-os árával egészen magas minőséget képvisel. Ez a harmadik ilyen lakkom és mindhárommal maradéktalanul elégedett vagyok, csak ajánlani tudom a márkának ezt a vonalát. A webshopban itt találjátok meg, ha esetleg meg szeretnétek rendelni.


A többi körmömre a Lovely Baltic Sand nr 5 került. Nagyon örültem neki, mikor kiderült, hogy végre lehet kapni olyan homoklakkot, ami nem csak pirosnak tűnik, de tényleg az is. Nem pinkes, nem narancsos, hanem igazi piros. Már akkor is reménykedtem, mikor tavaly az Essence jött ki a pirosas homoklakkjával, de sajnos arról kiderült, hogy nem olyan, mint szeretném. Ez viszont tökéletes! Éppen ilyenre vágytam. A lakkról nem beszélnék túl sokat, ugyanolyan minőségű kb. mint az elsőnek kijött színek, számtalan teszt olvasható a neten róla, legutoljára éppen Edinánál futottam bele. Persze ismét ő győzött meg róla, hogy ez lesz az, amit szeretnék... :)

árnyékban
Remélem, hogy tetszik nektek az elkészült manikűröm. Szoktatok virágmintát festeni egy vagy több körmötökre?

Nézzük meg együtt mit alkottak a többiek!



22 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a virág, tetszik a manikűr :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, örülök, hogy tetszik! és egyáltalán nem is bonyolult elkészíteni :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett, a virág különösen tetszik :) A sand-et pedig lassan be kéne szereznem, tényleg igazi piros :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! örülök, hogy tetszik! és ha hozzám hasonlóan piros sand lakkra ácsingózol, akkor tényleg érdemes megvenni ezt a lakkot ;)

      Törlés
  3. Ez valami gyönyörűszép! *-*

    VálaszTörlés
  4. Csodás lett! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. ötletes,és nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  6. Naaagyon tetszik! Úgy látszik egyre járt az agyunk, mert én is nagyon hasonlóan készítettem el a virágot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, meglestem! örülök, hogy tetszik, de szerintem a tiéd azért szebb lett! :)

      Törlés
  7. Nagyon szeretem a virágokat, az egyik kedvencem pedig a margaréta, klassz lett :)

    VálaszTörlés
  8. Szép lett! :) Tetszik, hogy pirossal kombináltad. :)

    VálaszTörlés