2014. május 13., kedd

Avon lakkzsákmány


Sziasztok!

Az előző Avon katalógusokban többször is szerepelt olyan akció, melyben valamelyik típusú lakkokat nagyon kedvező áron lehetett beszerezni. Mivel több lakk is szerepelt a kívánságlistámon, ezért megragadtam az lehetőséget és megvettem azokat, amik érdekeltek.


Gondoltam megmutatom nektek, hogy melyik darabokat szereztem be, így jelezhetitek, ha valamelyik lakkról szeretnétek önálló bejegyzést mostanában. Valószínűleg előbb-utóbb mindegyik sorra fog kerülni, de amennyi lakk még várakozik, közel sem biztos, hogy mostanában. Így kérlek szóljatok, ha valamelyik érdekel és szeretnétek megnézni hogyan néz ki felkenve. :)

Savage

Lemon Sugar

Cultured Purple

Wandering Rose

Swift Sherbet

Fast Time Teal

Nektek megvan esetleg valamelyik lakk? Általánosságban mi a véleményetek az Avon lakkokról?


10 megjegyzés:

  1. Én kedvelem az Avon lakkokat, jó néhány van már...és egyre jobb minőségűek. Most az új Gél Finish lakkokat próbálgatom, eddig nagyon jók. A Wandering Rose és a Fast Time Teal megvan nekem is. A rózsaszín gyönyörű, a türkizt imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mindkettőt láttam nálad! :)
      a fast time teal esetében éppen a te képeid adták meg az utolsó lökést a rendeléshez. amúgy én is szeretem őket, alig van itthon olyan lakkom tőlük, aminek ne lennék elégedett a minőségével. remélem ezek is jók lesznek.
      a gel finish lakkokon én is gondolkodtam, de egyszerűen nem találtam olyan színt, amihez hasonlóm ne lett volna már itthon, úgyhogy egyelőre nem mozgattak meg... de kiváncsian várom majd a véleményedet róluk ;)

      Törlés
    2. A Purplicioust már próbáltam munkába, bejegyzés még nem készült, de a strapát jól bírta. Kicsi kopást sem láttam a lakkozáson 3. napon sem.

      Törlés
    3. valószínűleg én is ki fogok majd próbálni egyet, csak több idő kell, hogy kitaláljam melyik színt használnám ki annyira, hogy akkor is beszerezzem, ha van már hasonlóm. :)
      kiváncsian várom majd a képeket! :)

      Törlés
  2. Rendeltem djKatym-tól most két darab Avon lakkot a gél kollekcióból, kíváncsi leszek, mert nekem nem igazán váltak be a lakkjaik, kivéve egyet, amit szintén Katy-tól kaptam, talán 4 lakk után feladtam a próbálkozást, de olyan sok szépet látok blogokon, hogy most újra megpróbálom megkedvelni őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. régebben próbálkoztál velük? mert én igazából szinte csak jót tudok mondani róluk. szeretem az állagukat, az ecset szerintem szuperül használható, a nailwear pro vonalnál a tartósság is rendben van. a speed dry esetében tény, hogy a tartósság nem a legjobb, de azokat olyankor szoktam felkenni, ha tudom, hogy csak 1-2 napra szánom a manikűrt :D
      mesélj majd a gel finish lakkokról, kiváncsian várom a te véleményedet is!

      Törlés
  3. Nagyon jó kis tavaszi színek. :)

    VálaszTörlés
  4. A régebbi lakkjaik tragikusak voltak, de ezek a kockaüvegűek már jók. Nekem is megvan innen jó pár, remélem, holnap lesz módom végre lakkozni is, a Lemon Sugar-ral vannak terveim :-)

    VálaszTörlés