2015. szeptember 27., vasárnap

Körmös technikák - 4. Dry marble


Sziasztok!

Már szinte szokásos módon, jó pár napos lemaradással, de én is itt vagyok a következő témával, ami nem más, mint a dry marble. Gondolom mindannyian hallottatok már a technikáról, ezért röviden csak annyit mondanék róla, hogy ez az a körömdíszítési mód, amikor a még nedves lakkokba próbálunk mintákat húzni úgy, hogy a végeredmény a szem számára élvezeti értékkel bírjon és amiről azt gondoljuk első ránézésre, hogy nem egy nagy kunszt. Khm, szerintem ezt csak az gondolja, aki csak videókat látott róla és még sose próbálta... :D


Bevallom, sose érdekelt igazán ez a technika, láttam jó pár szép manikűrt, de annyira nem éreztem magaménak, hogy neki is álljak. Most viszont belevetettem magam, hogy megnézzem mire is vagyok képes. Ismét a matricás módszert választottam, ránézésre nem tűnt olyan bonyolultnak. Az eredményt maximum elfogadhatónak látom, nem könnyű a dolog és nem hiszem, hogy egyhamar újra próbálkozom majd.



Felhasznált lakkok:

  • Colors by Llarowe - Aubergine Dreams
  • Colors by Llarowe - I Am Free
  • ILNP - Fame



Nézzétek meg a többiek alkotásait, mert többségben az enyémnél lényegesen szebb alkotások születtek... :D

8 megjegyzés:

  1. Biztos nem egyszerű, ráadásul a hosszú száradási idő miatt nekem nem nagyon jön be, pedig annyira szép a végeredmény!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! A színek is.. Sajnos én is a készítéskor jöttem rá, mennyire nem egyszerű..

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nehéz ez a technika, aki kipróbálta, az tudja. :D
    Gyönyörű a manikűr, a színek mindent visznek, persze a minta is szép lett. ^^

    VálaszTörlés
  4. De szép lett! Én is hasonló színekkel dolgoztam, de az enyém nem lett ennyire jó :)

    VálaszTörlés
  5. Csodás manikűr lett *-* Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  6. Szerintem csini lett. :) Nekem a kedvenc technikám a needle marble. .3

    VálaszTörlés