2014. december 3., szerda

Minta Mánia - Virágos


Sziasztok!

Egy hét késéssel ugyan, de mutatom, hogy én mit készítettem az első témakörben. Rózsás manikűrt már eleget készítettem, így most egészen más irányba indultam el.


Már egy ideje ki akartam próbálni a nyomdázást matt fedőlakkal, s mivel mostanában a körömlakkos facebook csoportban láttam egy nagyon tetszetős manikűrt, ezért úgy döntöttem, hogy ez lesz a legjobb alkalom erre.

Az ötletadó manikűr (Orsi engedélyével)

Alapnak a Zoya Raven került fel, erre pedig a Miss Sporty mattító fedőlakkal készült a nyomdázás. A minták a Pet'la Golden Russian lemezről valók, ami fantasztikus. Imádom a rajta lévő mintákat és a lemez használhatósága is szuper, nem igényel különleges képességeket, mindenkinek csak ajánlani tudom! A lemezt itt tudjátok megvásárolni, illetve a Pet'la Plate facebook oldalán keresztül kérdezhettek is vagy láthattok szebbnél szebb manikűröket.


Sajnos ezt a fajta manikűrt nagyon nehéz teljes szépségében visszaadni képeken keresztül, nekem legalábbis nem a legjobban sikerült. Talán ha az összes képet megnézitek, akkor valamennyire el tudjátok képzelni, hogy milyen is lehetett teljes valójában. Ha szerettek nyomdázni, akkor csak ajánlani tudom ezt a technikát, mivel nagyon izgalmas eredményt lehet vele elérni. Remélem tényleg átjön valamennyire a dolog... :)





A végére pedig egy kép, amit egyébként nem tennék közzé, mert a lakkosüveg tele van ujjlenyomattal, de ezen a képen látni talán legjobban a mintát, így kérlek, kivételesen nézzétek ezt el nekem.


Örülök, hogy Timi kitalálta ezt a kihívást, tetszenek a témák, úgyhogy igyekszem majd mindegyikre készíteni egy-egy manikűrt.

Ti próbáltátok már ezt a fajta nyomdázást? Hogy tetszik a végeredmény?

A többiek munkáját is megnézhetitek az alábbi linkeken.

27 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! Petrának nagyon tetszik ez a lemeze! De most gondban vagyok, nekem nem megy a nyomdázás a Moyou Bridalokkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nem tudom, hogy mi lehet a gond a Moyou lemezzel, nálam működik. Milyen nyomdázóval és lakkal próbáltad?

      Törlés
    2. Moyra metál lakkja, essence fehér nyomdázó. Valahogy nagyon szélesek lesznek a minták.
      A párnám lehet nem elég puha. Mindenesetre a vékonyabban mart lemezekkel jobban elvagyok.
      Ezek a szimmetrikus minták is kifogtak rajtam. Nem tudom pont középre felnyomni őket...

      Törlés
    3. Keményebb párnákkal úgy tudom, hogy a gördítős módszer működik jobban. A körmömre nekem is ritkán sikerül éppen középre tenni, de erre például jó alternatíva lehet a stamping decal módszer, amikor matricát csinálsz belőle, amit aztán könnyen fel lehet applikálni a körömre. :)

      Törlés
    4. Köszi! :)) Már rájöttem, hogy egy pillanatig benne kell hagyni a lemezben mielőtt felveszem. Úgy sokkal jobb lett. Mostmár várom az új párnámat... Gondoltam, hogy nem menekülök meg a matricázástól... :D

      Törlés
  2. Erre most nincsenek szavak *-*
    Az ilyen nyomdázást egyébként már régóta ki akarom próbálni, olyan különleges :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :)
      És igen, tényleg különleges, nekem is ez tetszett meg benne! :)

      Törlés
  3. Gyönyörű, nagyon jó választás volt ez a technika! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Izgalmas volt számomra, új kihívás. ;)

      Törlés
  4. Szuper lett, igazán különleges! :)

    VálaszTörlés
  5. Ez gyönyörű és nagyon elegáns a fekete lakkozás. Most nagyon rá vagyok kattanva a fekete lakkokra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fú, nekem is nagyon bejönnek mostanában a fekete körmök! És persze köszönöm! :)

      Törlés
  6. Esküszöm, jobb, mint az inspirálódós kép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! De szerintem nem jobb, csak más! Imádtam Orsinak ezt a manikűrjét! :)

      Törlés
  7. Próbáltam már én is, de ez is olyan manikűr, hogy csak alkalmi. Tehát fedőlakk nélkül sokáig nem bírná :) Amúgy nagyon szép a tiéd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az igazság, hogy nem viseltem sokáig, így ezt nem volt alkalmam tesztelni, de legközelebb kipróbálom, hogy hosszabb időn keresztül hogyan teljesít. Szerencsére itt annyira nem látszik, ha a matt rész elkezd lejönni. :D

      Törlés
  8. Úristen de gyönyörű. Nem találok szavakat *-*

    VálaszTörlés
  9. Jaj, ezt már olyan régóta ki akarom próbálni! Na majd most :) Kíváncsi vagyok, hogy a Lovely mattító fedőlakkal hogy fog sikerülni :) (Mert végül azt vettem, és eddig tökéletesen működik)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tök jó, hogy jól működik! Erre is kíváncsi vagyok, hogy milyen lett! :)

      Törlés
    2. Szóval már egyszer kipróbáltam, de lehet hogy lassú voltam... Mire felvittem volna a mintát a körmömre, már szinte meg is száradt a lakk. A gyorsaság a titka, ügye?

      Törlés
    3. Nem tudom, hogy a Lovely mattító mennyire gyors száradású, én a Miss Sporty esetében nem kellett siessek, mert az elég lassan szárad (elég lassan mattul be a körmökön). Szóval ha a Lovely viszonylag gyorsan bemattul, akkor igen, ez lehet a titka, vagy próbálkozni olyannak, ami lassabban szárad... :)

      Törlés